Intoxication
Bewuste gebruiker
Nee ik bedoel gewoon dat ik ervan verschoot dat ik van een halve shiva zelfs al open eye visuals had
maar erg goed tegen lsd kan ik niet das wel fact :P ok wanneer gaje het nu doen?
Intoxication zei:Nee ik bedoel gewoon dat ik ervan verschoot dat ik van een halve shiva zelfs al open eye visuals hadmaar erg goed tegen lsd kan ik niet das wel fact :P ok wanneer gaje het nu doen?

Rabbithole zei:Verstandig dat je toch met de helft gaat beginnen! Al is het maar voor de zekerheid. Oeh, en ik zou wat van die meloen bewaren voor je trip.Veel plezier!!
![]()
sjambaris zei:Hehe, te grappig, heb er net zo eentje onder mijn tong gelegd, ik check even drugsforum en kom deze thread tegen. Het waren goeikes dus koxbox? Ben benieuwd... Mag ook wel, ik heb er best veel voor betaald.
as i was sayingKoxBox zei:sjambaris zei:Hehe, te grappig, heb er net zo eentje onder mijn tong gelegd, ik check even drugsforum en kom deze thread tegen. Het waren goeikes dus koxbox? Ben benieuwd... Mag ook wel, ik heb er best veel voor betaald.
Jep, echt leuke trip! Zeer visueel, beetje "speedy" effect en totaal niet mentaal belastend.
Hoeveel heb je betaald dan?
sjambaris zei:7 euro, niet zot veel, maar toch genoeg vind ik. Trouwens nu beetje aan het uitwerken, was wel heel leuke trip, maar ik heb geen visuals gehad. Heb ik trouwens nog nooit gehad en vind ik best jammer. Mijn brein werkt niet op die manier blijkbaar. Ofwel volgende keer twee ineensWel heel relax en compleet oplossen in de muziek... Beetje darkpsy... Ze waren wel zwaarder dan de vorige die ik had. Ook "shiva's", maar de print was anders. Damn, toch wel leuk die LSD, een paar maandjes opladen en dan kan ik opnieuw. Jochei!
Rabbithole zei:Dat is helemaal niet relatief, of het je nu 1 euro of 7 euro heeft gekost, dat is geen geld voor een mooie trip.

DruG&Bass zei:heb er onlangs twee van die genome en ik vond het een zeer leuke maar toch wel vreemde trip
:d denk dat er toch zeker 1OO of meer mics op die zegels zitte![]()
Intoxication zei:koksboks vraagje; zat er op jouw shiva een smaakje (bitter)?
Wilde gok: Die van hem had dat wel.KoxBox zei:Intoxication zei:koksboks vraagje; zat er op jouw shiva een smaakje (bitter)?
Nee, ze waren smaakloos. Waarom?
Liesette zei:idd dan zijn we weer terug bij af:
Amsterdam has it al !!
![]()
megatrippie zei:afhankelijk welke batch natuurlijk.
heb deze zelf uit een batch welke getest is op 127ug
megatrippie zei:afhankelijk welke batch natuurlijk.
heb deze zelf uit een batch welke getest is op 127ug
Liesette zei:je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics
allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten
buitenland koopt de commerciële altijd in.

Intoxication zei:wilde gok idd de mijne ware ook smaakloos

Intoxication zei:inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P
gamezz zei:vanavond halfje droppen van die![]()
Liesette zei:Morgen misschien mijn controle uitslag want je kan die klote dealers nooit vertrouwen toch !!
halfje was idd mild naar mijn mening,KoxBox zei:gamezz zei:vanavond halfje droppen van die![]()
Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.