Gemeente sluit smartshop arnhem

Mindless1985

Badass junkie
Gemeente sluit smartshop
Door onze verslaggever
ARNHEM - De gemeente Arnhem heeft een smartshop in het Arnhemse Spijkerkwartier voor een jaar gesloten.

Dit na een nieuwe vondst van harddrugs in het pand.
Bij de politiecontrole, die dinsdag plaatsvond, troffen medewerkers van de afdeling verdovende middelen opnieuw harddrugs aan. Vorig jaar december was dat ook al het geval, waarna de politie proces-verbaal tegen de eigenaar opmaakte en hem waarschuwde dat bij een nieuwe harddrugsvondst zijn zaak voor een jaar zou worden gesloten.
Bij het onderzoek werd, behalve de harddrugs, ook een samouraizwaard aangetroffen. De veertigjarige eigenaar van de smartshop is op basis van de Opiumwet en de wet Wapens en munitie voor nader onderzoek in verzekering gesteld.

Bron: Gelderlander

spacekonijn

Badass junkie
ahhh nee dat is de enige goede smartshop die we hebben , die vent is zo aardig en mats me altijd.

die drugs is vermoedelijk ephedra , wat een onzin :(

Mindless1985

Badass junkie
spacekonijn zei:
ahhh nee dat is de enige goede smartshop die we hebben , die vent is zo aardig en mats me altijd.

Ik las ergens anders dat ze 900 xtc pillen daar hadden liggen.

zommes

Badass junkie
mathijs zei:
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:

Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat zwaard gerechtvaardigd heeft dat deze man een jaar gestraft is?

Als je een gek bent kan je mensen met ieder huis, tuin en keuken voorwerp op een brute manier afmaken.

Maar aangezien de regels zijn zoals ze zijn, is hij wel erg dom geweest.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
mathijs zei:

Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat zwaard gerechtvaardigd heeft dat deze man een jaar gestraft is?

Als je een gek bent kan je mensen met ieder huis, tuin en keuken voorwerp op een brute manier afmaken.

Tsja zonde maar was hij geen ninja vroeger dan?

minn

Badass junkie
Shit zeg. Daar wou ik mn eerste paddo's nog gaan halen. Liep er iedere dag langs, vet mooie etalage enzo :sunglasses:

matthijs

Badass junkie
zommes zei:
mathijs zei:

Ja maar het is toch niet normaal om een samouraizwaard in huis te hebben of wel?

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
zommes zei:
mathijs zei:

Ja maar het is toch niet normaal om een samouraizwaard in huis te hebben of wel?

nee, maar hij kan hem gekregen hebben als aandenken bij een verre rijs ofzo alleen dan vraag ik me ook weer af hoe hij dan ooit door de douane kwam

BacingsPen

Badass junkie
SHIT, had ik daar nou nog maar ff snel een pot ephedra gehaald :(

Dat wordt weer over gaan op de dure ephedra's..

Of dan toch maar eens met speed beginnen :sunglasses:

Nah, ben ik te jong voor :beer:

Mindless1985

Badass junkie
SpacingBen zei:

Je kunt bij heel veel van die underground sport winkels van die potten efedra kopen voor echt 100 tabs voor 15 euro of zo..

JewCookie

Wijs gebruiker
Dzy zei:
SpacingBen zei:

Je kunt bij heel veel van die underground sport winkels van die potten efedra kopen voor echt 100 tabs voor 15 euro of zo..

in zwolle? :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
Dan ben ik toch maar blij dat we er in amsterdam in iedergeval 3 heb waarvan ik weet dat ze wel goed zijn.. dan kunnen ze iniedergeval niet de smartshops 1-2-3 uitbannen.

(melij met de mensen die dat wel overkomt trouwens, lijkt me echt ontzettend vervelend)

SpringPack

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:

Hij is idd vet relaxed!
Volgens mij is er inmiddels al een uitspraak geweest, heeft iemand daar al iets over gehoord?

deamonique

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:

eehh de sjamaan is ook heel goed hoor..
maarja, toch wel klote, ik kocht daar altijd paddo's, waren goed en goedkoop.
Florian, idd met die maffe duitser, hij is echt grappig, dat accent alleen al!

Bovenaan