ik heb het volgende meegemaakt:
had een schuurfeest waar ik heen was gegaan met oud en nieuw, en al aardig moe (had de hele week ervoor van s'morgens vroeg tot s'avonds laat gewerkt) en op het feest 3 pilletjes naar binnen geschoffeld, na een uurtje of 4 was ik aardig vaag, had zelf geen idee waar ik was eigenlijk maar zag me vrienden bij me staan dus het zou wel ok zijn.....
om 6 uur s'morgen nog een pilletje naar binnen geschoffeld, en toen met de taxi naar huis toe. thuis aangekomen snel naar me kamer toe, blowtje gerookt, en toen om de een of andere reden (ik moest naar de wc) had ik het idee dat de deur van mijn kamer geblokkeerd was door een stapel kleren, dus kleren weg, en ik wilde de deur openen en toen stoote ik me hoofd tegen de achterkant van mijn klerenkast!, dat drong toen ook ineens tot me door, had een helder momentje......
hierna een uur of 5 op me bed gelegen tussen slapen en wakker zijn in, en daarna gedouched en naar de woonkamer waar inmiddels al wat visite zat. ik zat aan me bakkie koffie en zag echt aan de overkant (ruim 80 meter) 2 mensen dansen (hakkuh) in een kamer daar, ik dacht dat zal wel door de pillen komen en concentreerde me op de visite....echter een paar uur later zag ik het nog steeds, dus ik ineens out of the blue nou zeg die zijn al een paar uur aan het hakkuh daar aan de overkant, dus iedereen gelijk kijken, en nog eens kijken....naar mij kijken en toen zei me tante bedoel je soms die 2 bomen die daar staan te bewegen in de wind?????? ach ach ach ik voelde me ff heel stom op dat moment.....