GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

MindTraveler

Belezen gebruiker
Mijn gekste ervaring was de keer dat ik gewoon ALLES verkeerd verstond
Klinkt niet zo gek maar maak het maar eens mee
:grin:

SGiZO

Experimenterende gebruiker
een kameraad van mij had een t-shirt van mij aan, ik zag hem lopen, maar ik zag hem als mijzelf, was wel ff schrikken, echt gek :xtc:

Chronix

Als ik na een feestje in m'n bed kruip en m'n ogen dichtdoe, is het altijd alsof ik nog op dat feestje ben en aan het praten ben met de mensen :confused: het lijkt dan ook zo echt..

falinter

ik fietste op het fietspad met 3 kameraden.

zei fietsten een stukje voor my. en ineens verscheen er een rode muur.

zei reden er dwarsdoorheen , en ik knalde met volle vaart tegen de muur , ik voelde de muur gewoon , maar dat was myn hand geweest waarmee ik mezelf sloeg , ik viel om en schrok me dood , en ineens was de muur weer weg , en zag ik myn kameraden weer tevoorschijn komen.

heftig. :mrgreen:

HTID

Bewuste gebruiker
Een tijdje geleden maakte ik een foto van een maat van mij terwijl we aan de x zaten. Wij foto bekijken en we zagen echt de meest vreemde kleuren en lijnen maar er was geen mens in te herkennen. Toen hebben we echt een half uur naar die foto zitten kijken, maar we zagen gewoon niet wat het was. Kijk ik de volgende dag weer naar die foto, had ik gewoon per ongeluk een foto van de vloer gemaakt :grin:

Plainrisingwizard

Jaren terug zat ik met mijn toenmalige vriendin `s zomers aan de haven.
Op een gegeven moment werd al het geluid dof en hol. Na een tijdje was er zelfs helemaal geen geluid meer er werd alles prachtig stil. Op een gegeven moment hoorde ik echter het geluid van het zoemen van een bij. Het leek alsof het zoemen een soort van muziek was en of het met me communiceerde. Er kwam ook werkelijk een bij aan vliegen en die probeerde steeds in mijn mond te kruipen. Ik besloot om dit gewoon toe te laten en hij kroop in mijn mond en ging steeds rondjes draaien op mijn tong. Het leek wel een soort van dansje. Af en toe vond ik het wel welletjes en dan blaasde ik de bij weer uit mijn mond. Ik spoog hem/haar dan zo`n halve meter weg, maar als de bij in de lucht tot stilstand kwam dan vloog die weer terug mijn mond in. Als ik mijn mond dicht hield dan ging die ongeduldig rondjes draaien over mijn gezicht.
Dit herhaalde zich enkele malen, totdat ik er genoeg van kreeg.
Ik besloot me af te sluiten voor de bij en hem met gedachten duidelijk te maken dat ik het niet meer wilde. Dit hielp en de bij vloog weg.

Dit verhaal was echt en geen hallucinatie. Mijn vriendin had het ook gezien en vond het eng. Ze herinnerde het zich ook gewoon de volgende dag, net als ik.

Wat ik ook verschillende malen heb meegemaakt is dat dieren de dag na mijn XTC-gebruik zeer tam waren ten opzichte van mij. Als ik bijvoorbeeld de volgende dag, nog lekker vaag en mellow naar het park ging dan kwamen de musjes uit mijn hand eten. Gewoon nuchter lukte dit echter nooit.....

El Retro

Wijs gebruiker
Een vriend van mij vrijdag nacht:

Hij heeft in zijn tuin een klein fontijntje staan. Hij ging er met zijn mond bovenhangen en vulde zijn mond met water om vervolgens zo de plantjes water te geven, hij spuwde het dan uit op de plantjes. En dat een kwartier aan een stuk :).

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik heb het volgende meegemaakt:
had een schuurfeest waar ik heen was gegaan met oud en nieuw, en al aardig moe (had de hele week ervoor van s'morgens vroeg tot s'avonds laat gewerkt) en op het feest 3 pilletjes naar binnen geschoffeld, na een uurtje of 4 was ik aardig vaag, had zelf geen idee waar ik was eigenlijk maar zag me vrienden bij me staan dus het zou wel ok zijn.....
om 6 uur s'morgen nog een pilletje naar binnen geschoffeld, en toen met de taxi naar huis toe. thuis aangekomen snel naar me kamer toe, blowtje gerookt, en toen om de een of andere reden (ik moest naar de wc) had ik het idee dat de deur van mijn kamer geblokkeerd was door een stapel kleren, dus kleren weg, en ik wilde de deur openen en toen stoote ik me hoofd tegen de achterkant van mijn klerenkast!, dat drong toen ook ineens tot me door, had een helder momentje......
hierna een uur of 5 op me bed gelegen tussen slapen en wakker zijn in, en daarna gedouched en naar de woonkamer waar inmiddels al wat visite zat. ik zat aan me bakkie koffie en zag echt aan de overkant (ruim 80 meter) 2 mensen dansen (hakkuh) in een kamer daar, ik dacht dat zal wel door de pillen komen en concentreerde me op de visite....echter een paar uur later zag ik het nog steeds, dus ik ineens out of the blue nou zeg die zijn al een paar uur aan het hakkuh daar aan de overkant, dus iedereen gelijk kijken, en nog eens kijken....naar mij kijken en toen zei me tante bedoel je soms die 2 bomen die daar staan te bewegen in de wind?????? ach ach ach ik voelde me ff heel stom op dat moment.....

thunder-droopy

Belezen gebruiker
nog een vaag momentje:
een groot feest in hoek van holland en ik was daar met een grote groep vrienden, en uiteraard waardig wat pillen mee. (voor we gingen ahd ik al 2 pilletjes op)we waren daar al vroeg dus we hadden een zitplek aan de zijkant van de grote circustent. en ik 1ste pilletje genomen, na een uur voelde ik niets, nog een pil, na een uur nog niets, nog een pil, en nog een en nog een en ik merkte helemaal niets! dus ik ahd zoiets van heb ik weer, zeker suikerpilletjes ofsow<grrrr! efin ik moest op een gegeven moment naar het toilet toe, dus ik zei nog tegen een van mijn vrienden ik ga ff naar de toiletten. ik stond op en begon richting de achterkan van de tent te lopen (toiletten stonden buiten) en na 5 passen sloegen al die pillen ineens tegelijkertijd in (tenminste zo voelde het) ik kreeg een klap in me hoofd, leek wel een vuurpijl die explodeerde! ik deed me ogen open en keek vaag rond en had echt zoiets van wat doe ik hier en waar ben ik, wat een takkeherrie zeg en wat druk!!! daarna kreeg ik eht besef het lijkt wel een party, ohw jah daar zou ik heen gaan met me vrienden dus laat ik die eens gaan zoeken. ik liep terug en zag geen bekenden, ik weer teruglopen weer geen bekenden dit herhaalde zich een keer of 6 (ik liep hetzelfde stukje gewoon heen en weer als een kip zonder kop hoorde ik achteraf) tot een van mijn vrienden me ineens beetpakte en op een stoel zette en zei hier zitten we, doet eens relaxed joh. het bleek dat ik gewoon rondjes om onze tafel heen had gelopen...ach ach ach.....shame shame shame

thunder-droopy

Belezen gebruiker
nog wat leuks, ik zat met een aantal vrienden in mijn caravaan het spel the game te spelen ( the game is een gaaf drugsspel) en om 6 uur waren we allemaal best ver heen, 1 van mijn vrienden besloot om om 6.15 (op zondagochtend!) zijn vader te bellen ( die tevens eigenaar was van de camping) met het vage verhaal dat als hij hem zocht dat hij bij mij zat, we waren aan het vissen maar de vissen lagen op de kant en wij zwommen als vissen in het water en de vissen probeerde ons te vangen ??? het resulaat: zijn vader stond binnen 10 min. bij mijn caravaan om zoonlief mee te nemen, en om te kijken hoeveel drank we hadden geconsumeerd, jammer voor hem stonden er maar 10 lege flesjes op tafel, tsjah als je aan de dope zit drink je niet zoveel drank......
de rest hadden we snel onder de tafel gelegd.
:stoned:

aviced

ik zie meestal mensen lopen op n afstand,

ook heb k t vaker meegemaakt bij mensen thuis dat ze brillen op hebben of heftig scheel keken :mrgreen:

als ik in het bos ben kan ik afentoe midden in een struik een bankje zien met vrienden erop

achjah vaagheid roeleert

Bovenaan