GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

Freezing

Bewuste gebruiker
Was echt heel wazig, afgelopen weekend 1 gram MDMA Kristallen voor ongeveer 3 a 4 personen. Ik had er ongeveer 3kwart van op, en de rest maar heel weinig.

Op zondagnacht, de derde dag inmiddels on xtc ( niet de hele dag door maar wel vaak )

Ik lag op de bank de spacen, en half in slaap aan t vallen. Toen ik mn ogen dicht deed zag ik ineens een grote deur ( die van de woonkamer naar de keuken gaat ) die kwam op me af en ging weer weg en ik voelde me eige steeds verder van de wereld gaan. Toen ik me oge weer ope deed keek ( toen ik me oge dicht had ) gwn naar het raam.. Toen deed ik ze weer dicht en kwam het weer. Echt heel raar, maar wel heerlijk

-spaceman-

Badass junkie
Dissonant zei:
Voel je dat die MDMA 99.6% puur is?

Of merkt je het verschil niet met je andere ervaringen?

ja zeker weten, nu weet ik wat je zo kapot maakt---> de speed die in de xtc verwerkt is!

het voelt veel schoner/natuurlijker aan!

Supervlieg

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil! :)
Heb ik zondag nog gehad, en dan gewoon 4x achter elkaar op de terugweg.. heb geloof ik de hele weg (de hele adamsestraatweg in utreg) die zon 3 kwartier duurde met mn ogen dicht gelopen.. Verbaas me nog steeds hoe de fock ik in me bed ben beland

DreamWeaver

Badass junkie
Heb 'm vrijdag hard gespaced op de nieuwe batch roze hartjes. Ik heb nog geen testresultaten en mijn 2e fout was dat ik ook nog redelijk alcohol erbij gezopen had. Het effect: wazige beelden, wel sociaal maar geen mdma-liefde , zwaar actief/alert (speed gevoel), en ogen als schoteltjes :P Ik verwacht een brok MDA in die pillen, wat denken jullie ervan?

spacebeer

Newbie
het gekste wat ik mee heb gemaakt is met je kei wazige kop over een industrie laan lopen met 7 andere wazige lui.

en dan een motorkap van een woute wagen ineens bij hebbe :grin:

dolle boel

XTC-trip...

Mijn raarste en angstigste ervaring tot nu toe is dit weekend gebeurt, na 2dage wakker op coke, 1nacht slape en dan 2dage uitgaan op speed en dan zonder slape de zondagmiddag een pil pakke die'k had gekrege van een goeie vriend ( een beige-achtige ferrari, bijna 2x zo dik als een gewone pil en niet gespikkeld ofzo) toen ik bij 2kennissen zat die niet weten dat ik xtc gebruik.
Ik voelde de bol inslaan, ben een uurtje gaan wandele en zag overal vanalles dat er niet kon zijn maar ben dat wel gewend.
De effecten van de pil waren niet extreem, raar genoeg.
terug bij hun thuis heb ik mij in de zetel gelegd en proberen slapen, met de tv aan...
Naar wat een uur later moet geweest zijn ben ik in paniek wakker geschoten, en beginne roepe en weglopen, ik had het gevoel dat iedereen mij wou vermoorden omdat ik iemand had vermoord of verminkt.
ik heb iedereen verplicht om hun oren te tonen omdat ik dacht dat ik hun oren had afgesneden enzo, echt raar...
ik voelde mij ook enorm schuldig, zo erg dat ik gewoon ben beginne huilen en mij verontschuldigen, maar vanaf dat iemand in de buurt kwam werd ik weer agressief en dacht ik dat ze mij wouden vermoorden.
zo erg dat ik nx durfde te eten of drinken, zelfs geen kalmeermiddel wilde inpakken...
ook pakte ik elk woord dat ze zeiden letterlijk.
dit heeft zo een 4,5uur geduurd, en daarna werd'k nuchter in mijn hoofd, begon ik in te zien dat ik aan het freaken was, heb ik een joint gerookt en gekalmeerd, hebben we zitte praten over wat er gebeurt was enzo...

alles goed en wel, 'k mocht blijven slapen in de zetel...
toen iedereen lag te slapen voelde ik opeens vanalles kietelen,
en zag ik dat het slangen waren, dan heb ik mij rechtgesteld en heb ik zeker 2u staan vechten met de slangen (ik doe Viet-Vu-Dao, een vietnamese variant op kungfu) tot ik dacht dat ze allemaal dood waren.
ook had ik het gevoel dat er enkele kleine slangetjes in mijn bene waren gekropen, en naar mijn hart kropen...

uiteindelijk ben ik weggelopen, op de trein gekropen naar huis en dan ging alles weer...

dit was de enigste slechte ervaring die ik ooit op xtc heb gehad, en ik gebruik al 4jaar elk weekend weed, xtc, coke en/of speed ...

het was voor dit weekend wel 4maand geleden dat ik iets had gebruikt, en denk dat dit dan ook de oorzaak is geweest.

Grtz

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
vaag verhaal... ik snap ook nooit waarom mensen in zo'n compleet verkeerde setting gaan spacen!! Xtc valt of staat echt bij een goede sfeer... En het lijkt me zeker arelaxed om te spacen bij mensen die niet eens weten dat je slikt... Niet zo raar dat je dan superllijp wordt op een beroerde manier.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Everio zei:
Eyezblack zei:
Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P

zoals je in mijn reactie leest voor jou kan het zijn dat je antwoorden krijgt dan :P

miss is dat een antwoord voor jou?

toch maar eens je geaardheid nog eens controleren :wink:

wou je zeggen dat ik homo ben?

Big Mo

Experimenterende gebruiker
Dat freaken dat herken ik, maar dan in een lichte vorm, geen licht kunnen verdragen en tegen je maat zeggen dat ie een handdoek over de TV moet hangen enz enz, dit op een freakie manier, bepaalde zinnen een paar keer herhalen, en soms andere mensen een beetje freakie commanderen, doe even dit ... doe even dat .... hee zit niet te dit zit niet te datte, hebben jullie dat ook ondervonden dat ergens gedurende een trip er bij iemand dit soort gedrag naar boven komen.

HarDman

Newbie
Mijn gekste avond was toen k 520mg zuivere MDMA naar achter klapte.....
Ik was met 3 maten onderweg naar discotheek.... Toen ik opeens begon te rennen..... Vervolgens kwam ik mijn maten 5 uur later tegen, die waren wel naar de discotheek geweest..... Hun vragen wat ik het gedaan, Ja ik heb 5 uur lang met mn beste vriendin op een bankje gezeten. Nou ik kan je vertellen, k heb hardcore alleen op een bank gezeten en cker 5 uur lang gehallucineerd dat ik met mn beste vriendin op een bankje zat die op dat moment gewoon in bed lag.... hehehe

982

Bewuste gebruiker
Uhm, na 2 nachten wakker, stuk of 10 pillen (dollars, molentjes) en een paar gram speed.

Dacht ik steeds dat ik aan het werk was, ik dacht dat ik een koptelefoon met microfoon op had en ik zei steeds dingen die ik op mijn werk ook moet zeggen/doen.

Een uurtje later ging ik naar de aldi om eten en drinken, en daar was ik de kluts helemaal kwijt, ineens weer die commando's roepen die ook op het werk moeten en ik kon de kassa niet meer vinden.. uiteindelijk nog wel een tros bananen en zak appels weten te halen :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
982 zei:
Uhm, na 2 nachten wakker, stuk of 10 pillen (dollars, molentjes) en een paar gram speed.

Dacht ik steeds dat ik aan het werk was, ik dacht dat ik een koptelefoon met microfoon op had en ik zei steeds dingen die ik op mijn werk ook moet zeggen/doen.

Een uurtje later ging ik naar de aldi om eten en drinken, en daar was ik de kluts helemaal kwijt, ineens weer die commando's roepen die ook op het werk moeten en ik kon de kassa niet meer vinden.. uiteindelijk nog wel een tros bananen en zak appels weten te halen :mrgreen:

Hehe :grin: Heb ook eens vreemde dingen gedaan op een partij witte dollars, maar daar bleek dan ook geen mdma in te zitten :rolleyes:

spaceface

Newbie
Ik gebruik nu ongeveer een jaar xtc en toch heb ik nog steeds vage ervaringen. Natuurlijk de redelijk "normale" als brillen zien, maar ook wat minder normale als winkelwagentjes aan het einde van de straat en wegen die ineens ophouden.

De vaagste keer was toen ik met mijn schoonzusje besloot in bad te gaan, omdat we daar zin in hadden. Het was inmiddels half zes 's ochtends en ik had 6 blauwe mitsu's op. We zaten in bad, relaxed met een asbak en waxinelichtjes, en ik was echt een heel eind heen. Ik keek naar mijn schoonzusje en het leek of haar gezicht los kwam van haar hoofd en kleine circeltjes maakte. Achter haar hoofd stond een schilderij dat steeds van afbeelding veranderde. Toen ik rondkeek, stond er een kleine koe op de rand van het bad en een mini-geit op haar bovenarm. Echt weird.

Het maffe is dat ik op die momenten wel weet dat de dingen die ik zie niet echt zijn, maar ik zie ze wel. Zijn er meer mensen die dat zo ervaren?

HarDman

Newbie
spaceface zei:
Ik gebruik nu ongeveer een jaar xtc en toch heb ik nog steeds vage ervaringen. Natuurlijk de redelijk "normale" als brillen zien, maar ook wat minder normale als winkelwagentjes aan het einde van de straat en wegen die ineens ophouden.

De vaagste keer was toen ik met mijn schoonzusje besloot in bad te gaan, omdat we daar zin in hadden. Het was inmiddels half zes 's ochtends en ik had 6 blauwe mitsu's op. We zaten in bad, relaxed met een asbak en waxinelichtjes, en ik was echt een heel eind heen. Ik keek naar mijn schoonzusje en het leek of haar gezicht los kwam van haar hoofd en kleine circeltjes maakte. Achter haar hoofd stond een schilderij dat steeds van afbeelding veranderde. Toen ik rondkeek, stond er een kleine koe op de rand van het bad en een mini-geit op haar bovenarm. Echt weird.

Het maffe is dat ik op die momenten wel weet dat de dingen die ik zie niet echt zijn, maar ik zie ze wel. Zijn er meer mensen die dat zo ervaren?

Hehe wat deed je uberhaupt met je schooozusje in bad....nanja dat zijn mijn zaken niet:grin:.....Hehe ja k ervaar dat ook zo, ik weet dat het niet echt is, maar ik zie alles zo helder, ik kan alles tot in de details beschrijven, personen die ik zie zijn helemaal REAL!!!........maarja dat komt ook omdat MDA een zwaar hallogene stof is.... hehe

spaceface

Newbie
Ach ja, meiden onder elkaar moet kunnen. En wat moet je anders doen als je allebei tegelijk in bad wil en je hebt maar één bad...
Het leuke is dat we normaal gesproken dat niet zo snel zouden doen, maar ja, dat love-gevoel hè....

Zit jij nooit met je zwager in bad dan.....?[/quote]

spaceface

Newbie
Ik ben nu weer lekker aan het zweven met onder andere mijn schoonzusje. Zij blijft vanavond bij mij slapen en dan gaan we wederom in bad. Zometeen gaan we een spelletje doen: "knowing me, knowing you". Nog nooit gedaan, maar het zal allicht leuk worden.

We zijn al vanaf 2 uur vanmiddag aan de gang, dus we hebben er al een hele dag opzitten. Elke keer vergeet ik weer hoe fijn het is om xtc achter je kiezen te hebben...

whiterose

Ik had laatst, ik was rond 3 uur 's middags begonnen, of rond 2 uur ik weet het niet precies meer. Ik voelde hem eigenlijk al best wel snel en ik nam nog wat.. Uiteindelijk had ik er 3 op.. We zaten ergens en er kwam een man naar ons toe: ja ik heb politie gebeld, dus ik denk ik zeg het je even zodat je weg kan gaan want zo'n boete van 400 euro is ook niet leuk.
En ik stond helemaal strak natuurlijk, noh ik was echt bang voor die politie ik heb hartstikke hard gefietst. Daarna bij iemand naar binnen gegaan, maar ik was nog steeds bang voor politie en dat mensen me zagen enzo. Dat was niet echt leuk meer, maar nu ik erover nadenk was het eigenlijk best wel stom en vind ik het wel grappig! :P

HarDman

Newbie
spaceface zei:
Ach ja, meiden onder elkaar moet kunnen. En wat moet je anders doen als je allebei tegelijk in bad wil en je hebt maar één bad...
Het leuke is dat we normaal gesproken dat niet zo snel zouden doen, maar ja, dat love-gevoel hè....

Zit jij nooit met je zwager in bad dan.....?
[/quote]

Hehe dat veranderd de boel:grin:.....ik d8 dat jij wat tussen je benen had hangen:wink:....ja dan kan dat idd.....hehe k heb geen zwager....alleen maar schoonzusjes....en denk niet dat mn vriendin het waardeerd als k zwaar spacend met hun in bad zit......het valt te proberen.... :wink:

spaceface

Newbie
Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed.

Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn.

Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen...

HarDman

Newbie
spaceface zei:
Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed.

Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn.

Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen...

Hehe mijn vriendin is precies het tegenovergestelde van mij, naja was....Ik ben sinds 3 maanden helemaal clean...... ben een tijdje opgenomen geweest, was aan het eind van mn latijn.....geestelijk en lichamelijk hadden de drugs me kapot gemaakt... Maar ik zou het daarvoor ook niet hoeven vragen, mn vriendin wist wel dat ik gebruikte, dat vertelde ik dr eerlijk..... Maar zelf had ze nog nooit gerookt, geblowt gesnoven etc.... Ze studeerd netjes, blablabla......maar we hebben het zo fijn samen.......ondanks onze verschillende levenstylen:wink:

spaceface

Newbie
HarDman zei:
spaceface zei:

Hehe mijn vriendin is precies het tegenovergestelde van mij, naja was....Ik ben sinds 3 maanden helemaal clean...... ben een tijdje opgenomen geweest, was aan het eind van mn latijn.....geestelijk en lichamelijk hadden de drugs me kapot gemaakt... Maar ik zou het daarvoor ook niet hoeven vragen, mn vriendin wist wel dat ik gebruikte, dat vertelde ik dr eerlijk..... Maar zelf had ze nog nooit gerookt, geblowt gesnoven etc.... Ze studeerd netjes, blablabla......maar we hebben het zo fijn samen.......ondanks onze verschillende levenstylen:wink:

Wel ruk dat drugs je zo kapot hebben kunnen maken. Ik vind het wel echt knap dat je helemaal clean bent. Heb je ook nooit meer de behoefte om iets te doen?

Ik ben een afentoe-gebruiker. Eerst blowde ik ook nog best vaak, maar daar ben ik mee opgehouden. Ik neem nu ongeveer een keer in de zes tot acht weken een pilletje (of twee, of vijf....). Deze zomer wil ik ook een keer paddo's uitproberen. Ben echt benieuwd wat dat doet.

By the way. Ik ben ook best netjes: ik werk, studeer, ben getrouwd en heb twee kinderen, dus ik kan ook niet overdrijven met drugsgebruik. Als het er een keer van komt, dan moet ik daar zoveel voor regelen i.v.m. de kinderen, dat ik het gewoon niet te vaak kan doen. Gelukkig niet, want anders zou ik denk ik elk weekend aan het feesten zijn...

Ik ben trouwens niet oud, hoor, mocht je dat denken aan mijn beschrijving hierboven. Ik ben 25.

Ken je je vriendin al lang?

Boner simpson

Mijn gekste ervaring met X is een behoorlijk gekke:wink:

Na een perdiode van ong 5 maanden het niet gebruikt te hebben had ik er op een avond door een leuke samenloop van omstandigheden ineens 5 op. Ik was met 2 vrienden en we hadden een topavond.
Rond half 6 was het mooi geweest en we gingen naar huis om ff te slapen.
Een van me maten bleef pitte bij mij. Ik lag op me bed en hij op een matras op de grond, en toen ik naar hem keek leek het net alsof z'n ogen eruit plopten. Ook zag ik grote spinnen op de muur lopen, en m'n tas die op de grond lag kreeg benen en stond op. Steeds als ik zoiets zag deed ik snel het licht aan en dan was het weg.
Het engste was nog wel dat er een buikspreekpop op me kast zat. Brr vanaf die avond hou ik toch liever het licht aan na een avondje X
:mrgreen:

:wave:

J0rrit

Badass junkie
in het donker heb je bij x vaak de hevigste hallucinaties, een stuk heviger dan bij paddos bijvoorbeeld. terwijl je in je hoofd toch wat helderder bent.

Ellesdee

Badass junkie

stonerd

Newbie
mijn gekste ervaring was op star warz in gent! had twintig minuten geleden 0.25 of ietsje meer gr mdma kristallen genomen. A
lles ging perfect tot ik opeens een geweldige klop kreeg in mijn hersenen. Ik had enorm veel schrik en ben toen naar buiten gegaan.
Buiten zat ik apart met een vriendin ik probeerde te praten tegen haar maar ik had een soort van bibber in mijn kaak waardoor ik woorden uitsprak die voor haar onverstaanbaar waren.
Een soort van wit opgedroogd 'speeksel'?? hing rond mijn mond. Telkens als ik keek nar iemand trilde alles enorm hard. Tegen die tijd was ik af van het slechte gevoel en voelde ik mij super goed.
Ondertussen waren twee andere vrienden van mij ook een beetje slecht aan het gaan. De ene kon niets meer zien en had totaal geen evenwicht meer.
Omdat we de zaal niet meer binnemochten zijn we toen in gent zelf een beetje gaan chillen. Ik had sterke hallucinaties in een parkje. Ik dacht dat er een hele groep mensen was.
Dit was zo levensecht dat ik er was over ant praten in mijn eigen. Toen ik iets zei tegen een vriend hier over zei hij mij dat daar niemand was. terwijl ik er ZO zeker van was dat er daadwerkelijk mensen stonden. Ik heb zo de hele avond een beetje zitte hallucineren.
Dit was niet mijn eerste keer mdma maar wel de eerste keer zo veel. Ik vond het zalig maar vond het moment dat het slecht ging echt een hel. Ik heb eerder ook al paddo's gedaan maar deze hallucinaties waren veel levensechter. Alleszins ga ik nu tog eventjes wachten tot de volgende keer mdma. wat een nacht..

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
stonerd zei:
mijn gekste ervaring was op star warz in gent! had twintig minuten geleden 0.25 of ietsje meer gr mdma kristallen genomen. A
lles ging perfect tot ik opeens een geweldige klop kreeg in mijn hersenen. Ik had enorm veel schrik en ben toen naar buiten gegaan.
Buiten zat ik apart met een vriendin ik probeerde te praten tegen haar maar ik had een soort van bibber in mijn kaak waardoor ik woorden uitsprak die voor haar onverstaanbaar waren.
Een soort van wit opgedroogd 'speeksel'?? hing rond mijn mond. Telkens als ik keek nar iemand trilde alles enorm hard. Tegen die tijd was ik af van het slechte gevoel en voelde ik mij super goed.
Ondertussen waren twee andere vrienden van mij ook een beetje slecht aan het gaan. De ene kon niets meer zien en had totaal geen evenwicht meer.
Omdat we de zaal niet meer binnemochten zijn we toen in gent zelf een beetje gaan chillen. Ik had sterke hallucinaties in een parkje. Ik dacht dat er een hele groep mensen was.
Dit was zo levensecht dat ik er was over ant praten in mijn eigen. Toen ik iets zei tegen een vriend hier over zei hij mij dat daar niemand was. terwijl ik er ZO zeker van was dat er daadwerkelijk mensen stonden. Ik heb zo de hele avond een beetje zitte hallucineren.
Dit was niet mijn eerste keer mdma maar wel de eerste keer zo veel. Ik vond het zalig maar vond het moment dat het slecht ging echt een hel. Ik heb eerder ook al paddo's gedaan maar deze hallucinaties waren veel levensechter. Alleszins ga ik nu tog eventjes wachten tot de volgende keer mdma. wat een nacht..

het kan zijn dat je mda hebt gehad. dit is een hallicugene drug en wordt vaak gebruikt als alternatief voor mdma.

stonerd

Newbie
mda is dat ook in kristalvorm?
ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven!

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
stonerd zei:
ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven!

Ja dat heb je ook gewoon in kristalvorm.
MDA is zegmaar het goedkopere alternatief voor MDMA. werking is vrijwel identiek.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met 4 man onder 1 deken en een geimproviseerde benenwave doen.. wat zag dat er vaag uit..

Voor de eerste keer vuurpoien toen de X volop insloeg, vuur :grin:!!

stonerd

Newbie
als de werking van mdma vrijwel identiek is aan de werking van mda waarom tripte ik dan deze keer zo hard? en vorige keren niet? misschien lag het aan de hoeveelheid. Had vorige keer veel minder genomen, deze keer 0.25

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
stonerd zei:
als de werking van mdma vrijwel identiek is aan de werking van mda waarom tripte ik dan deze keer zo hard? en vorige keren niet? misschien lag het aan de hoeveelheid. Had vorige keer veel minder genomen, deze keer 0.25

Ik kan je niet met zekerheid vertellen waarom je deze keer zo hard tripte.
Er is de mogelijkheid dat je voorheen altijd (slechte)MDMA hebt genomen.
Nu heb je dan perongeluk MDA inplaats van MDMA en neemt gelijk een veel grotere dosis :P

0.25gr neem ik aan?
Dat is best wel veel, als ik dat neem slaap ik 2 dagen niet.

Horinees

Newbie
MichaelMayhem zei:
stonerd zei:

MDA is zegmaar het goedkopere alternatief voor MDMA. werking is vrijwel identiek.

Ik vind mda veeeeeeeeeeel beter dan mdma, van mdma ga je super hard en van mda trip je beter, dat zou het misschien kunnen zijn, misschien denk je teveel na als je bezig bent en dat moet je juist niet doen. maar als je het mij vraagt... MDA>MDMA

stonerd

Newbie
Horinees zei:
MichaelMayhem zei:
stonerd zei:

Ik vind mda veeeeeeeeeeel beter dan mdma, van mdma ga je super hard en van mda trip je beter, dat zou het misschien kunnen zijn, misschien denk je teveel na als je bezig bent en dat moet je juist niet doen. maar als je het mij vraagt... MDA>MDMA

maar het vreemde is dat andere vrienden even veel hebben genomen en zij hadden gewoon energie en waren niet aan het hallucineren. Ze hadden dezelfde hoeveelheid en da zelfde mdma. Ik vind het vreemd waarom ik dan hallucineer en zij niet. Misschien heb ik een aanleg ervoor of kan ik er minder goed tegen. Alleszins vind ik hallucineren de top maar niet voor op feestjes. Dus volgende keren minder nemen.. Ik had gehoord als je bier drinkt als je mdma hebt genomen dat dit negatieve effecten kan veroorzaken?

Bovenaan