GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
jeroen90 zei:
altijd de loopkicks. Laatst heb ik op een nachtje nog zoon 8km gelopen. Onderweg winkelwagen geduwd en ingelegen. Een schep gevonden en gedragen. Een vriend van me ging met een bureau stoel lopen die die gevonden had.

heb vaak zat 5 uur non stop gelopen dus reken maar uit hoeveel km dat zijn :openmouth: 30 fzo :P heb naar huis moeten kruipen me benen waren kapot :P

Real

Newbie
ce

Mijn ervaring na het nemen van Xtc:

ik had op een vrijdagavond 3 pilletjes na mekaar genomen.
We zaten naar een soap op tv te zien, ik voelde ze opkome.
Toen ging ik met een vriendin naar mijn kamer,op mijn bed liggen.
1 muur van mijn kamer is zwart en de andere donkerbruin.Ik zag paarse en oranje muren.Mijn licht van mijn kamer was uit, maar ik zag het de hele tijd aan en uit knippere. :openmouth:

Real

Newbie
licht aan?

Twas vrijdagavond.Had met een maat en 2 vriedinne redelijk wa snoepkes gefret. En ik zat de hele tijd naar het licht te kijken, het was de hele tijd aan en uit aan het flikkere.terwijl het licht eigenlijk gwn uit was :P

Mindless1985

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
jeroen90 zei:
altijd de loopkicks. Laatst heb ik op een nachtje nog zoon 8km gelopen. Onderweg winkelwagen geduwd en ingelegen. Een schep gevonden en gedragen. Een vriend van me ging met een bureau stoel lopen die die gevonden had.

heb vaak zat 5 uur non stop gelopen dus reken maar uit hoeveel km dat zijn :openmouth: 30 fzo :P heb naar huis moeten kruipen me benen waren kapot :P

Moet je nagaan, heb gisteravond eerst wel 10 km door Zwolle met een vriend gelopen, toen wat door groningen toen aan de LSD gegaan, 8 uur lang gedanst aan 1 stuk door, toen nog een paar km door groningen en toen weer terug naar Zwolle in de trein..

flashkop

Bewuste gebruiker
Mijn gekste ervaring onder md was een half jaar geleden op nen d'n'b, der kwame 2 mense naar me toe(goei vriende) alleen hadden ze allebei...
hetzelfde gezicht :confused:, had toen ook wel 1 capsuletje en paar jappe binne :confused:
was zwaar verschieten

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Dzy zei:
GabberSnoePie zei:
jeroen90 zei:

Moet je nagaan, heb gisteravond eerst wel 10 km door Zwolle met een vriend gelopen, toen wat door groningen toen aan de LSD gegaan, 8 uur lang gedanst aan 1 stuk door, toen nog een paar km door groningen en toen weer terug naar Zwolle in de trein..

hahha ja dat zijn aardig wat kilometertjes nuchter had je het niet gered denk k :P , maar t leukste is je staat er niet eens bij stil totdat je de volgende dag wakker word met enorme stijve kuiten en blare op je voeten (Had ik teminste last van) had zelfs redelijk diepe sneeën aan me hiel (door air maxies) :rolleyes:

teonanacatl

Belezen gebruiker
ik weet het nog heel goed, toen ik een van mn eerste
xtc pilletjes had genomen zag ik overal beestjes op de muren kruipen en
liep de donkere kamer vol met schimmen, echt bangelijk.
was ook ineens mn eerste kennismaking met de wereld
van de harddrugs.....heel fijn.

MetaalKonijn

Badass junkie
Gister voor het eerst 't fenomeen 'brillen-zien' meegemaakt, en dat je beeld snoeihard op en neer klappert ook meegemaakt.

Voor de rest nog in de terugweg in de auto de vaagste dingen gezien op de weg, mensen die een paar meter voor de auto over de weg heen rennen, grote lichtshow/auto's die op de kop staan :confused: :confused:

In ieder geval, zeer vaag. :P

Allolalie

Bewuste gebruiker
voor mij toch in de bioscoop al die emoties van die film... (the holiday) .. t werd me bijna te veel, zat er zowat te huilen en ging bijna gillen van de spanning :P

drop out

Newbie
kheb eens echt lang gecommuniceerd met een kat!
ik ging er echt goe op
ik deed haar na en ik voelde me ook een kat
het deed echt pijn om afscheid te moete nemen haar!
ik HIELD van deze kat!! ik voelde echt gekke emoties opborrelen! :hearteyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
drop out zei:
kheb eens echt lang gecommuniceerd met een kat!
ik ging er echt goe op
ik deed haar na en ik voelde me ook een kat
het deed echt pijn om afscheid te moete nemen haar!
ik HIELD van deze kat!! ik voelde echt gekke emoties opborrelen! :hearteyes:
katten zyn rare wezens, ze weten het precies altyd wnn je flasht :confused:

ballie15

Belezen gebruiker
Op en af

Ik heb tot nu toe twee keer XTC gebruikt en iedere keer heb ik "last" van de opstapjes en de afstapjes die er niet zijn...
De hele tijd je voeten dus hoog optillen als je een stukkie moet lopen, ik ben ook een keer bijna op mijn bek gegaan omdat ik echt bleef hangen achter zo'n "drempel". Wat is het toch ook leuk, krijg er nu wel weer zin in.

023User

Belezen gebruiker
Nou, dit is dan niet het mafste, maar die andere verhalen zijn zo ongeloofwaardig.. :openmouth:

We hadden twee hartjes geslikt, en een paar jointjes gerookt. Ik was in gesprek met vrienden van me, en ik was helemaal de controle over mezelf verloren. Midden in het gesprek kotse ik, en praatte gewoon nog een aantal minuten door. En toen pas had ik het door omdat het me verteld werd. :rolleyes: Trippy shit..

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb ook wel een paar gare dingen meegemaakt, maar het getste vond ik wel dat we met een stuk of 5 mensen een heel diepgaand gesprek aan t voeren waren, en ineens was het ..weg.
Zomaar midden in een zin was het stil (behalve wat knarsende geluiden van op elkaar schurende tanden :P ) en gelijk wist NIEMAND meer waar het over ging, en we hadden echt een uur zitten praten :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
Heb afgelopen weekend dik zitten spacen op de X.

Toen ik thuis kwam zat ik nog dik te spacen.. ik zat in de woonkamer en dacht de volgende dingen te zien:

Een hondenmand, met daarin een hond. (was gewoon een verhuisdoos)
Een grote (volgel) spin op een metale fles. (De dop van een limonadefles)
Een klein negerhoofdje van een jongetje, die stieken boven de rugleuning van de bureau stoel naar me zat te gluren. (een CD standaard op de bureau erachter)

Ga zo maar door! Écht héél raar om zo iets mee te maken.!

Maar wel súper!!

DjTrips

Bewuste gebruiker
SGiZO zei:
heeft iemand soms ook dat als je ff stil zit en u oge dicht doet, dat je allemaal beelden ziet. Dat je bv. op een andere plaats bent, op het werk fzo... Dat je echt helemaal weg bent aan het gaan. Heeft nog iem dit al gehad??

ik heb dat ook als ik dat doe :) maar meestal komt dat pas na het feestje :) en het leuke is :grin: als ik dan in mijn bed lig, zie ik al de dingen van het feestje nog eens voor me :tongueout: meestal dan dingen die ik niet gezien heb of vergeten of in je onbewuste is opgenome :grin: is wel lekker :tongueout: alhoewel ik eens dacht dat er iets nogal serieus gebeurt was en dat dus niet het geval was :tongueout: dus vrij genat van mij kant...

Flut

Belezen gebruiker
Haha ken dat gevoel ook ja, soms vergeet je dan helemaal dat je in je bed ligt en denkje datje nog in je bed ligt! Zeer appart :openmouth:

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb wel eens brillen gezien, verder niet echt vage ervaringen gehad.

Wel een vriend van me die al flink de weg kwijt was van de MDMA, we waren een film aan het kijken en die heeft toen wel wat mooie uitspraken gedaan:

We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"

"Stond deze film 10 minuten geleden niet ook al op?"

"Ik heb niet het idee dat je nou bepaald slimmer bent onder invloed van XTC"

Ik vond het wel grappig :P

MartijnS

Newbie
Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.

Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.

Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.

Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.

Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... :openmouth:
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!

Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond :openmouth:

Ik heb een keer een zwarte eekhoorn op mijn kamer gezien, die me aankeek alsof ie ging aanvallen. Achteraf bleek het een zwarte ceintuur van mn badjas te zijn.

Diezelfde avond werd een kledinghaakje met kleren een vage man met een stuk kledinghaak als hoofd. Mn schemerlampje werd een vaag poppetje met een hele lange nek :tongueout:

Ook heb ik die avond echt van de asbak gehouden. Hij was zo mooi en elke keer kiepte ik em op mn bed om. Daarna zei ik : kijk wat mooi! terwijl ik niet eens iets vast had.

Op straat (om 4 uur snachts) zag ik overal mensen lopen, fietsen, in autos stappen en shit maar er was niemand :tongueout:

Daarna wouden we nog gaan rummikubben maar dat werd echt helemaal niks. haha

snitsneus

Experimenterende gebruiker
een tijdje geleden, ging samen met 3 vrienden XTC gebruiken en heel de nacht rond lopen in de stad.. had na 7 a 8 pillen zware halucinaties ik had het gevoel dat het een drukke dag was, zag overal mensen heel relaxed.. ik zag een paar mensen dien een auto aan het inladen waren in het midde van nacht, ik ging naar ze toe waar ze plots verdwenen.. ik kon er niet meer aan uit ben dus gwn verder gegaan :)

grtz

Freezing

Bewuste gebruiker
raarste was, toen had ik alcohol, xtc en wiet doorelkaar gehad, en toen ik snachts in bed lag in het donker zag ik allemaal ogen , verder nog neit veel meegemaakt

Carlitos

Badass junkie
Ik heb altijd dat als ik me ogen sluit,zit ik achter de computer op msn gesprekken te voeren met mensen.

Of ik had een keer bijna de hele dag cod2 gespeeld.
Die nacht xtc gepakt,ogen dicht -> leek weer of ik echt speelde.

En zo nog wel wat dingetjes.
Als ik weer open moet ik echt ff 5 seconden denken van HUH zat ik achter pc :) .

Pas als ik nuchter ben besef ik hoe grappig/leuk het is tijdens trip geniet ik er niet echt van omdat het net echt is :openmouth:

Snackbek

Bij mij werkte het in de klas op school nog door , we hadden proefwerk
nog nooit iets zo makkelijken gevonden (en toch nog goed gemaakt:) )

ik zag allemaal van die rode stralen naarbinnen komen met de antwoorden echt heel gek maar wel leuk :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zag in de lamp een boer, en in een kastje waar een lamp instond een levend lijk. En ik zei de hele tijd tegen mijn vrienden: alle mensen zijn levende lijken. Dat vond ik zo'n geniale gedachte dat ze het op moesten schrijven. Eerst wilde ze het niet opschrijven, maar ik stond er echt op dat ze het zouden opschrijven :grin: Ik had hele gesprekken met die boer en dat lijk. En het was supermooi. Echt alles omvattende levenslessen. Ik zag mijn leven echt van een afstand, en wist precies wat ik moest doen,. en wat ik verkeerd deed enzo.
Later zat ik op het balkon met de vogels te praten... :hearteyes: die waren ook enorm wijs. En ik besefte ineens dat de wereld eigenlijk niet door mensen overruled word... dat wij dat alleen maar denken. En toen moest ik superhard lachen!! Want eigenlijk zijn vogels de baas, want die zijn ook al aan t vliegen om 5 uur ;s ochtends, en ze kunnen vliegen, logisch dus dat ze de heerser van de wereld zijn! :sunglasses:

Bayda

Op i :hearteyes: techno had ik enkele ferrari's op maar het was ergens op een goa- afterparty dat alles nogal raar werd.Er ging ergens plots een deur/raam open en kreeg het ENORM koud en ik dacht even dat ik daar alleen stond.Dit heeft wel max 30 sec geduurd..voor de rest nog nooit rare dingen meegemaakt.Misschien zitten jullie pillen wel vol LSD en Heroïne ipv :xtc:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heb in de tussen tijd ook al brillen gezien bij mensen op hun hoofd, en laatst had ik ook een erg vage ervaring we zaten met een grote groep bij iemand alleen thuis, en ik ging om de 5 minuten ff naar buiten (omdat ik het daar zo bruut vond :P ).

Dus ik telkens in me eentje naar buiten rustig liggen in t gras naar de sterren kijken en die danste door de hele lucht :mrgreen: dat was echt geniaal, en dan ging ik met me ogen dicht liggen beetje wause, over dingen nadenken enzo. bijvoorbeeld dat ik dacht dat ik in de auto zat en dat ik met een maat van me aan t praten ben, en toen zei ik. Hé gast wat zei je nou?? en toen dacht ik F*ck ik lig natuurlijk alleen in de tuin :openmouth: Maar ik zag ons ook echt zitten in de auto en dat we aan t rijden waren enzo, super vaag :mrgreen:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Re: NEW YORK

misssloca zei:
Dit is mijn rare ervaring

Ik heb een keer 2 uur op de wc in een discotheek (new york) gezeten op de schoot van een vriendin, het was 1 van de eerste keren dat ik xtc slikte en ik had teveel genomen omdat ik d8 dat ze niet werkte... Ze klapte ineens in!!! Mijn bek ging alle kanten op en we zijn "nadat ik was rustiger was en durfde haha" meteen naar buiten gegaan..nog een rondje door de stad gelopen en toen kneep zo' n gast ook nog in me wang :confused: !!

ps op de wc hallucineerde ik clowntjes die knip oogde en me vriendin praatte tegen een kauwgompje die tegen de deur was vast geplakt!!! :rolleyes:

heftig man :openmouth: maar waarom dan ook 8 zware pillen tegelijk ?? als 1 van de eerste keren. Hoe zwaar boven de 150 mg ???

junky13

Newbie
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:

Mijn gekste ervaring is gewoon snachts op straat ant fietsen zijn naa een weekend dik gebruiken en langs et water fietsen en zweren dat er allemaal mensen zitten te vissen om half 5 snachts dus k zeg dat tegen een maat van me en die zegt je ben niet goed en ik zag overal packies pep leggen en sow k heb egt trippende dingen me gemaakt die nacht en dag

chrzz

Belezen gebruiker
Ik had met nieuwjaar (had +- 5 blauwe toyota's 160 mg op) dat ik achterin bij een vriend in de auto zat. Hij is kaal, maar ik zag zijn haar veranderen in rasta haar enzo, was wel vet maar toch fucked up.

Ook had ik ooit na 2 toyota's en 2 nachtjes wakker op de speed dat als ik mn oge dichtdeed ik precies gran tourismo op playstation ofzo aant spelen was, ik zag geen auto ofzo gewoon uit het gezichtspunt van de auto, de baan enzo, was wel vet.

Bovenaan