FlipMeister
Bewuste gebruiker
Dat ik op bed lag en om de 10 minuten vergat waar ik was 
jaaaa en zo kan ik nog wel ff doorgaan zeg maar
MartijnS zei:Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.
Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.
Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.
Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.
Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36...
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!
Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond![]()

Fishhead07 zei:junky13 zei:heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen![]()
![]()
van welke pillen en hoeveel ?![]()
reflex zei:Fishhead07 zei:junky13 zei:heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen![]()
![]()
junky13 @ reflex:
het waren 2 roze hartjes, zeker aan te raden!
Fishhead07 zei:reflex zei:Fishhead07 zei:junky13 zei:heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen![]()
![]()
junky13 @ reflex:
Chill ik heb momenteel alleen gele hartjes. Kan geen andere krijgenChille pillen maarja alleen MDMA. Ik werd er vet wazig spacend van. maarja
wel chill hoor
![]()
Ben nu ff into keta maarja een pilletje op ze tijd is altijd mooi![]()
reflex zei:Fishhead07 zei:reflex zei:Fishhead07 zei:junky13 zei:heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen![]()
![]()
junky13 @ reflex:
Chill ik heb momenteel alleen gele hartjes. Kan geen andere krijgenChille pillen maarja alleen MDMA. Ik werd er vet wazig spacend van. maarja
wel chill hoor
![]()
Ben nu ff into keta maarja een pilletje op ze tijd is altijd mooi![]()
hahaha geloof ik best ja![]()
binnekort ook x die gele hartjes x proberenhahaha
naja space ze nog man![]()
matthijs zei:Met de combinatie XTC en LSD zie ik standaard gezichten van maten van me in andere gezichten. Ik weet dat het ze niet zijn (omdat ze bijvoorbeeld borsten hebben ofzo) maar ik kan er niets aan doen. Ze lijken sprekend.
Heb zo wel eens het gezicht van mijn (toenmalige) vriendin in een hoer gezien die een showtje aan het geven was![]()
en dan zei jij dat je geen visuals had van LSDmatthijs zei:Met de combinatie XTC en LSD zie ik standaard gezichten van maten van me in andere gezichten. Ik weet dat het ze niet zijn (omdat ze bijvoorbeeld borsten hebben ofzo) maar ik kan er niets aan doen. Ze lijken sprekend.
Heb zo wel eens het gezicht van mijn (toenmalige) vriendin in een hoer gezien die een showtje aan het geven was![]()

Disco_D zei:Brievenbussen en tuinkabouters langs de snelweg, telkens denken dat er een lichtgevende bol naar beneden flikkert in de club.
Maar een maat van mij slaat alles: na 1,5 blauwe mitsu (de gouwe ouwe) rende hij op een man af en trapte hem, vervolgens komt hij vol blijdschap naar mij toe met de mededeling 'dat ie tog net een jong poesje had getrapt' hallo hoe is het met je... vervolgens liep hij alleen maar te schelden dat hij zn sporttas onder de brug had laten staan (terwijl we op een festival waren) en of ie achter op de fiets kon naar het plaatselijke cafe (waar we 100km vandaan waren)
Verder een andere maat die voor de eerste keer deed en te veel nam:
is een uur bezig geweest denkbeeldige gesprekken met zn vader te voeren en denkbeeldig al zn was op te lopen vouwen![]()
Jeller zei:en dan zei jij dat je geen visuals had van LSDmatthijs zei:Met de combinatie XTC en LSD zie ik standaard gezichten van maten van me in andere gezichten. Ik weet dat het ze niet zijn (omdat ze bijvoorbeeld borsten hebben ofzo) maar ik kan er niets aan doen. Ze lijken sprekend.
![]()
-spaceman- zei:mijn gekste ervaring onder invloed van mdma komt morgen...
ik doe namelijk mee aan het onderzoek dat een tijdje terug hier of het forum stond omtrent de invloed van wiet bij xtc...
je moet je voortstellen dat ik met een hazzes vol electronen (geen pijn) allemaal rare testjes en andere dingen moet doen, dit allemaal zo strak als een pak koffie!![]()
Fishhead07 zei:-spaceman- zei:mijn gekste ervaring onder invloed van mdma komt morgen...
ik doe namelijk mee aan het onderzoek dat een tijdje terug hier of het forum stond omtrent de invloed van wiet bij xtc...
je moet je voortstellen dat ik met een hazzes vol electronen (geen pijn) allemaal rare testjes en andere dingen moet doen, dit allemaal zo strak als een pak koffie!![]()
Lachenen er volgens mij ook voor betaald krijgen ook
Krijg je trouwens die pillen van hun ofzo ???
Lijkt me ook lachen is een keer zon testje te doen![]()
Everio zei:Fishhead07 zei:-spaceman- zei:mijn gekste ervaring onder invloed van mdma komt morgen...
Lachenen er volgens mij ook voor betaald krijgen ook
Krijg je trouwens die pillen van hun ofzo ???
Lijkt me ook lachen is een keer zon testje te doen![]()
dat lijkt me toch wel, reageer je op een advertentie "ja meneer u moet wel zelf de zooi regelen..." zonder getest enzo... als er dan iets gebeurd zijn ze flink het zakje
Eyezblack zei:Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P
Everio zei:Eyezblack zei:Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P
zoals je in mijn reactie leest voor jou kan het zijn dat je antwoorden krijgt dan :P
miss is dat een antwoord voor jou?
toch maar eens je geaardheid nog eens controleren![]()
Fishhead07 zei:Everio zei:Eyezblack zei:Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P
zoals je in mijn reactie leest voor jou kan het zijn dat je antwoorden krijgt dan :P
Mooi dat is een heftige opmerking harde tal Everio
Ik zeg niet dat de test zelf illegaal is maar hun moeten die drugs toch kopen ?? dat is illegaal. Maarja logisch dat ze een vrijstelling hebben moet ook welLijkt me humor als ze XTC als medicijn voorschrijven lijkt me neit heel handig sta je hem dik te space op XTC haha lol voor wat voor soort klachten willen ze het gebruiken ???
Maar ben toch benieuwd hoe dat nou werkt zon test.
Iemand ervaring mee????
Eyezblack zei:Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P
Everio zei:Fishhead07 zei:Everio zei:Eyezblack zei:Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P
Mooi dat is een heftige opmerking harde taal Everio
Ik zeg niet dat de test zelf illegaal is maar hun moeten die drugs toch kopen ?? dat is illegaal. Maarja logisch dat ze een vrijstelling hebben moet ook welLijkt me humor als ze XTC als medicijn voorschrijven lijkt me neit heel handig sta je hem dik te space op XTC haha lol voor wat voor soort klachten willen ze het gebruiken ???
Maar ben toch benieuwd hoe dat nou werkt zon test.
Iemand ervaring mee????
nog steeds geen ervaring mee :P maar vind et wel ff om te reageren
hoeveel wordt jaarlijks in beslag genomen?
denk je dat de regering/ zo'n instelling geen vergunning heeft dit te maken, zelfde als de medicinale wiet, laag gehalte aan THC, kunnen ze bij de X ook wel doen
maar goedwil ook wel eens horen van iemand die er misschien enige ervaring mee heeft...

HTID zei:Ik dacht een keer dat er een spook op mijn kamer zat. We zaten op de bank een dvdtje te kijken en er stond een glas ijsthee naast de computer. Ineens lazert er een dvd uit mijn kast precies naast dat glas op mn bureau, dus ik zeg iets van 'gelukkig dat ie net naast het glas viel' en ik had die zin amper uitgesproken en echt bijna alle dvd's die ik heb kwamen uit mn kast zetten en kegelde het glas omver. Nog geen seconde daarna liep de film vast. We zijn toen in paniek de kamer uitgerend![]()
-spaceman- zei:Ik zal jullie uit dromenland helpen:
bij deze de info over het onderzoek
ik heb mn eerste testdag al gehad dus ik had alle informatie al.
de mdma komt uit zwitserland en word daar op bestelling gemaakt.. het is behoorlijk duur dit komt mede doordat de capsule 99,6% puur mdma bevat... dit is ongelovelijk hoog en kan in geen enkele manier illegaal gefabriceerd worden. ik noem het geen xtc aangezien het eigenlijk te vergelijken is met een snuif extreem pure mdma!
xtc zal NOOIT als medicijn gebruikt worden omdat het bewezen is dat het schadelijk voor je is en er sowieso hersencellen afsterven.. dit klinkt heel ernstig maar valt mee aangezien een flinke kopbal bij voetbal er ook voor zorgt dat er flink wat hersencellen afsterven. (dus ook een kopbal zal niet als medicijn gebruikt worden)
Het onderzoek is volkomen legaal aangezien er behoeft is aan de resultaten.. xtc en wiet is een populaire combinatie en er is eigenlijk nog niet onderzocht wat er nou precies in je hoofd gebeurd... (ook alleen xtc is nog niet helemaal duidelijk) De universiteit breekt geen regels ofzo, het is gewoon harstikke belangrijk dat hier onderzoek naar word gedaan.. zelf ben ik ook erg benieuwd. Ook ben ik blij om op deze manier iets te doen voor de wetenschap:P
Ik heb een formulier ondertekent voor een verzekeringsmaatschappij te London die een maximale vergoeding van 3.500.000 euro geeft als het fout gaat!!!Dit weegt natuurlijk niet op tegen een permanente verlamming ofzo... dat lijkt me voor zich spreken!
op een testdag heb ik 7 rondes van testjes deze bestaan uit:
hartslag/temperatuur/bloeddruk meting
het bloed zelf
coordinatie
stabiliteit
reactievermogen
geheugen
en allerlei varianten hier op!
. Ik dachte ook dat mijn neef en kameraad elkaars deken aan het afpakken waren maar het was gwn iemand die zich ff tegoei legde in bed, door het geluid van de bewegende lakens vormde er bij mij ook automatisch dat beeld van mijn neef en kameraad die elkaars deken aan het afpakken waren.