GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.

Ellesdee

Badass junkie
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:

Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.

Dan kom ik binnenkort gewoon bij je langs om ze te testen :P

lespaul

Experimenterende gebruiker
nou ik heb afgelopen vrijdag tog het raarste mee gemaakt ooit!!

ik had witte medusatjes gekocht dik relaxte pillen maar je moet er wel 3 van in nemen als echt hard wil gaan dus ik had de eerste dosis gehad en heb een uurtje gewacht nadat het uit was gewerkt en nam er toen maar 4 in een keer in.

toen moest ik direct een vriendin van mij naar huis brengen dus nog nuchter vertokken . toen ik haar thuis had gebracht ging mijn vriendin vast voor uit want die moest nodig pisse.

dus ik zeg tegen haar dat ik haar over tien min. zie .

dacht ik

de pil sloeg ontiegelijk op me maag dus ik moest het uit kotsen maar dat wou ik niet dus ik slikte het weer door! ik wou de pillen niet verloren laten gaan!

er ging even over heen en BOEM
de pil sloeg in als een bom

ik ben op een gegeven moment gaan zitten en dacht echt sirieus dat ik met iemand stond te lullen , tot dat er iemand voor bij fiets en mij hoi zegt.
ik schrik en ben weer bij bewust zijn.\
plots belt me vriendin om te vragen waar ik blijf het is al een uur later!

fuck dacht ik

dus ik zeg ben met 2 min thuis

wandel verder en stop weer en weer begin ik tegen me zelf te lullen. weer zecht iemand hoi

ik schrik weer en plots belt me vriendin alweer

ik ben dus al 2 uur onderweg

dus ik direct naar huis en ga in de achter tuin zitten en bel me vriendin op dat ze de achter deur los moet doen

zij helemaal psit of dat ik geen achter tuin heb dus ik zeg dat ik wel voor om kom
eenmaal boven zegt ze kijk we hebben geen achter tuin

ik kijk en besef me in eenkeer dat ik dus bij iemand achter in de tuin heb gezeten maar weet nog steeds niet waar toen ben ik maar gaan slapen en was de volgende dag best happy toen nog lekker paddo's gegeten maar dat werkte niet echt naar mijn idee

maar ik heb dus een leuke maar vage avond gehad

space scientist

Wijs gebruiker
ik heb het nu das al een paar keer gedaan maar mijn laatste keer was tog wel de vaagste. Toen ik ze had gekocht zij die gast dat ze geweldig waren, maarja eerst 1 en een half uurt later weer 1, na een tijdje sloegen ze in als een bom, niet normaal. Ik zat daar ik een natuurreservaatje en dacht dat ik een romeinse ruíne liep. Overal stenen paadjes en riviertjes die er normaal niet zijn. Ook zag ik die avond schimmen van mensen op een heuveltje lopen, en die liepen gewoon verder door de lucht heen, 2 meter boven de grond

wel gelachen die avond

Ik kan nu in ieder geval nooit meer normaal kijken naar dat natuurreservaat :grin:

maar vanavond weer een kans, hoop dat die ook leuk worden

wiet busje

Belezen gebruiker
tot nu toe is mijn gekste ervaring dat ik in een natuurreservaat op de grond ging liggen en naar de lucht kijken met m'n MP3-speler op. Ik zag heel de tijd gezichten hervormen in de wolken, en ik herkende ze! Niet dat ik de gezichten ooit eerder had gezien, maar gewoon het gevoel als je iemand herkent had ik toen ook, je wist wie het was. Eerst zag ik allemaal gewone gezichten en later zag ik er 1 waarvan ik wist dat het een God was. Het was een kale man, die vrij sirieus keek, maar ik wist gewoon dat dat een God was. En daarna zag ik nog mijn vader voor me, alleen die lag te SNURKEN :grin: En het raarste was nog: elk gezicht zag ik duidelijk meezingen met zijn mond op de muziek die ik aan had. Behalve mn vader en die god. Ook als ik mijn muziek op stop drukte stopte de lippen met bewegen, waarop ik weer eens het algemeen bekende woord "hèh" uitspraak :grin:

zommes

Badass junkie
Midasj zei:
De mijne waren dat ik allemaal kinderen zag spelen in een klimmerek,, alleen dat klimmerek was leeg natuurlijk,, En dat ik als ik naar tuinen keek ik elke x mensen zag weg schieten en weg rennen en ook een x tje zag ik een vrouw om 3 uur s'nachts buiten ik weet alleen nog steeds niet of ik er wel echt een vrouw was ik weet wel dat ik haar knetttter waus heb aangekeken Rolling Eyes

Requiem

Belezen gebruiker
half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer
een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te
dansen aan de bar gezeten.

kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat
geblowd. EN TOEN KWAM HET :openmouth: :openmouth: . Ik ging op bed
liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen.
ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel
erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een
tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel
om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk
in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die
ging rondjes draaien enzo.

ECHT TERING VET!

qinn

Bewuste gebruiker
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:

mja het was wel een geweldige trip :grin:

Requiem

Belezen gebruiker
qinn zei:

whaha kilnkt als LSD :P

disaster

Bewuste gebruiker
qinn zei:

Ik was nog niet eens zo lang geleden ook in het bos gaan trippen :mrgreen: , het leek wel dat er een nevel hangde en dat de wortels beweegde enzo. Echt heel vage ervaring was dat.

MidasJ

Zommes jij bent een moderator , heb jij dese site ook zelf in elkaar gezet of?

zommes: Nee, dat heb ik niet. Maar als je iets wilt vragen kan dat via pb.

disaster

Bewuste gebruiker
Een van m'n raarste ervaringen:

Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P

wicket

disaster zei:

Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P

ik hebbut altijd asl ik waus ben dak overal politie denk te zien echt super irritant. kheb ut ook wellis dat ut echt jode zijn en dan schrik ik altijd en word mega zenuwachtig. kben nie bang voor de jode maar als je vaag ben ken je beter geen praatje met ze maken :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
wicket zei:
disaster zei:

ik hebbut altijd asl ik waus ben dak overal politie denk te zien echt super irritant. kheb ut ook wellis dat ut echt jode zijn en dan schrik ik altijd en word mega zenuwachtig. kben nie bang voor de jode maar als je vaag ben ken je beter geen praatje met ze maken :)

Precies... :wink:

wicket

dit weekend nog had ik 2 blauwe mtsu;s op en beetje nak. ik kwam in een dorpje waar zojuist een feest was afgelope. door een gevecht was er teveel polietie wat goed voor me was ik werd gewoon gek :flushed: en egt iedereen zag ut ook aan me ik liep te knage als een motherfucker

wicket

als je dan opvalt tuse de menigte heb je de hele club op je dabbert eb kan je mee ut bussie in en bleodtests doen enzo.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
wicket zei:
als je dan opvalt tuse de menigte heb je de hele club op je dabbert eb kan je mee ut bussie in en bleodtests doen enzo.

Precies,al die motherfuckers in die blauwe pakken weet je...
Voor je het weet tikke ze op je vingers en kan je niet meer typen weet je... :wink:

wicket

thuiskome is ook altijd een hele missie bij mij. zo stil mogelijk maar altijd begint die kk hond maar dan sta ik al te douche :P

ex is egwoon the shit, het gevoel avn het mooiste wat er is, en zow rustig maar tog ook zow lijp..heerlijk gewoon, super inside world
indeed, je kan heerlijk halisuneren en weg droomen,
is de vraag heb je het door en onder controle:P

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik zie altijd mensen die er niet zijn (door schimmen)

Ook denk ik altijd dat mensen naar me wijzen (op festivals als extrema bv)

Verder lekker spacen :hearteyes:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit op de wc een serieus gesprek gevoerd met de wcrol naast me.
Toen ik het me realiseerde schrok ik me echt helemaal kapot!!

Toen we een keer met vrienden in de auto zaten, was mijn vriend er tijdens de hele rit van overtuigd dat we in een renault espasse (soort bus?) zaten van de vader van rob, terwijl we gewoon int autootje van rob zaten.
Heel bizar hij zei dat hij ook echt de extra achterbank zag enzo.
Toen hij erachter kwam dat hij zo aant spienen schrok hij ook wel, omdat het allemaal zo echt leek... We hebben dubbel gelegen om hem met zn allen!!!

:wave:

MissParanoid

Belezen gebruiker
een vriend van mij reed mij en een paar andere kerels na feestje naar huis (zoals gewoonlijk)en tijdens onze tocht naar huis kwam een witte camionette uit een zijstraat, ondertussen reed een andere auto voor onze wagen niks speciaal dus
toen de witte camionette afsloeg en dus tussen ons en de andere auto kwam rijden leek het of de camionette op de andere auto terecht kwam vertelde de vriend die reed toen we thuis aankwamen dat beeld verdween pas na enige tijd...tijdens de rit heeft hij er niks van gezegt gelukkig maar want ik zat naast hem en was waarschijnlijk super hard beginne freake
nadat zelfde feestje werd ik mooi voor de deur afgezet ik had mijn tas gsm en sleutels in men hand...de volgende ochtend werd ik wakker zonder handtas en ik was er dus van overtuigt dat ik mijn tas in de vestaire was vergete maar had wel gsm en sleutels dus da kon ni... toen kreeg ik de herrinering dat die gestolen was voor de deur daar heb ik een tijd me rond gelope en ik maar kwaad op de zogenaamde dieve wat bleek nu da ik die gewoon in de kamer van mijn broer had gelegt zou ni weten waarom kom daar normaal gezien nooit...
het feest was echt super hard(hardcore minded) en super scheef en die twee gebeurtenisse maakte alles alleen maar leuker :grin:

dizzy

hmmmff denken , mijn diepte/hoogtepunt (hoe je het wil bekijken) was dat ik me kledingstukken terug begon te vinden in de koelkast :confused::confused::confused::confused:

:P vaaaage tijd was dat lol

SGiZO

heeft iemand soms ook dat als je ff stil zit en u oge dicht doet, dat je allemaal beelden ziet. Dat je bv. op een andere plaats bent, op het werk fzo... Dat je echt helemaal weg bent aan het gaan. Heeft nog iem dit al gehad??

J0rrit

Badass junkie
SGiZO zei:
heeft iemand soms ook dat als je ff stil zit en u oge dicht doet, dat je allemaal beelden ziet. Dat je bv. op een andere plaats bent, op het werk fzo... Dat je echt helemaal weg bent aan het gaan. Heeft nog iem dit al gehad??

jip, dat ik in bed lag en me ogen dicht deed, ik zag voor m hoe ik door de stad liep met een paar vrienden, en ik dacht ook echt dat ik dat aan het doen was, deed me ogen weer open en kwam tot het besef dat ik in me bed lag.

Lapzwans

Belezen gebruiker
tydes myn eerste keer xtc zaten ik, A en B in een bos, we zyn toen gana lopen en toen kwamen we aan by een hockeyveld wat daar lag, we zyn egt 5 hekken over geklommen met prikkels eraan en al en toen zyn we maar erges naartoe gelopen en op een gegeven moment viel A in een groot raar soort van ondiep zwembad met schuine randen zodat als je eruit probeerde te klimmen je trug erin gleed, dat gebeurde hem en ik heb nog een beeld in myn hoofd hoe het eruit zag maar ik ben daar nu verder nog (nuchter/stoned) vaker gekomen en heb het zwembad nooit meer trug kunne vinde, en kan me ook niet herinneren dat A nat was daarna. de volgende dag werd ik wel met pyn aan me voete en hande wakker van het over de hekken klimmen (en was ook nog met me blote voete in het kanaal gaan staan met A) :grin: :grin: vage shit maar t was zeker wel vet!

shiva

Belezen gebruiker
op festival eens een goed serieus gesprek gehad met radarhekken heel diepgaant zelfs
en eens in een auto gezeten die 70/uur ging en ik maar zeggen dat hij trager moest rijden werd echt in de zetel gedrukt en dacht echt van 200/uur te gaan

jeroen90

Newbie
altijd de loopkicks. Laatst heb ik op een nachtje nog zoon 8km gelopen. Onderweg winkelwagen geduwd en ingelegen. Een schep gevonden en gedragen. Een vriend van me ging met een bureau stoel lopen die die gevonden had.

Bovenaan