geil van coco

onodrag

Newbie
ik heb en vraag elke keer dat ik coco gebruik Word ik Vet Geil Er van dat vind ik niet erg maar is het wel normaal dat je zo geil van word? ik weet 1 ding als je coco op hebt en ja gaat neuken en je klaar komt is net als je op new geboren word. MAAR IS DAT NORMAAL DAT JE ZO GEIL VAN WORD DAT JE NIET WIL STOPEN MET NEUKEN????

mijn ex gebruikte dat speciaal voor de sex! dan kon hij langer door gaan.
ooit wel eens coke op eikel of klit gedaan??
dat geeft ook wel een speciaal gevoel

jaja

Bewuste gebruiker
staffordlover zei:

:wave:

Leg eens wat coke op een biefstuk, en laat het een nachtje staan.
Als je het resultaat hebt gezien laat je zulke geintjes wel!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Als je die lijn net op hebt denk je JAA :hearteyes: , maar dan moet je er ook wel gelijk voor gaan als je even gaat zitten ouwhoeren heb ik er totaal geen zin meer in, dan zit ik wel best :smoke:

Imke

Badass junkie
^ Chocolade is het beste wat er is, soms nog beter dan een orgasme :smoke: :hearteyes:

staffordlover zei:

Hahaha ik wil niet eens weten hoe dat voelt. :P

68899

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
^ Chocolade is het beste wat er is, soms nog beter dan een orgasme :smoke: :hearteyes:

staffordlover zei:

Haha , Chocolade is echt het lekkerste wat er is !!! Wil je met me trouwen Saivy ? :hearteyes: :hearteyes:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Robbie_Rob_ zei:
Saivy zei:

staffordlover zei:

Haha , Chocolade is echt het lekkerste wat er is !!! Wil je met me trouwen Saivy ? :hearteyes: :hearteyes:

omdat ze chocolade lekker vind...

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind dit zo´n stomme post he.
Net zo´n 15-jarig pukkelig pubertje dat net voor t eerst z´n pik heeft ontdekt. En dan de schrijfstijl.. Verder als ito is ie ook niet gekomen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Mensen wel aardig blijven he :)

Ik ga deze week uitproberen coca en dan sex. Ik ben altijd geil heb ik geen drugs voor nodig :sunglasses: Maar sexe met drugs is zeker lkkr :grin:

En ja mensen chocola zeker super lekker gewoon :hearteyes:

Love, Peace and Happynez :smoke:

jaja

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Ik vind dit zo´n stomme post he.
Net zo´n 15-jarig pukkelig pubertje dat net voor t eerst z´n pik heeft ontdekt. En dan de schrijfstijl.. Verder als ito is ie ook niet gekomen.

Deze persoon heeft nergens zijn geslacht vermeld, en zou derhalve net zo een meiske kunnen zijn.

Of worden die niet Vet Geil?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Vanmiddag sos genakt samen met me meisie. En we werden der allebij geil van en de sex was erg lekker. En het orgasme wat daaraan volgend kwam was puur genieten :)

Ik heb geen drugs nodig voor lekkere sex :wink: Maar sex en drugs is wel heel lekker :sunglasses:

Aaanrader :)

Bovenaan