Japi-10 zei:Euhm lsd tast je geheugen niet aan tot zover bekend volgens mij.En er zijn nog wel meerdere denk ik hoor.
Enesteene zei:wiet tast je geheugen ook niet aan volgen recent onderzoek

Ivoos zei:Enesteene zei:wiet tast je geheugen ook niet aan volgen recent onderzoek
dat onderzoek mag dan wel zeggen dat het je geheugen niet aantast, maar ik ken genoeg mensen die dat kunnen tegenspreken![]()
azgaza zei:Wiet tast je geheugen niet permament aan, maar het kan wel weken/maanden duren voordat het helemaal herstelt..
MatthijsNL zei:azgaza zei:Wiet tast je geheugen niet permament aan, maar het kan wel weken/maanden duren voordat het helemaal herstelt..
Heb je daar toevallig ook een bron van?
Telefoon zei:Japi-10 zei:Euhm lsd tast je geheugen niet aan tot zover bekend volgens mij.En er zijn nog wel meerdere denk ik hoor.
ben ik het niet mee eens ik word nogal dromegir na een lsd trip en dat houw wel weken aan :P
Varry zei:Ivoos zei:Enesteene zei:wiet tast je geheugen ook niet aan volgen recent onderzoek
dat onderzoek mag dan wel zeggen dat het je geheugen niet aantast, maar ik ken genoeg mensen die dat kunnen tegenspreken![]()
Veel vrienden van mij blowen elke dag, en je merkt toch wel dat hun kortetermeingeheugen niet meer is wat het zou moeten zijn. Heb wel ergens gelezen dat dit wel terug verdwijnt als je stopt met blowen.

loadrunner zei:Ik ben ook verandert, maar dan positief. ik heb geen behoefte meer om iemand "terug te pakken" of om een grote mond te geven als iemand iets raars tegen of over mij zegt..
Enesteene zei:wiet tast je geheugen ook niet aan volgen recent onderzoek
inferno33 zei:Ik geloof dat GHB je geheugen totaal niet aantast(je hele gezondheid niet)..

inferno33 zei:Ik geloof dat GHB je geheugen totaal niet aantast(je hele gezondheid niet)..
lysergine25 zei:inferno33 zei:Ik geloof dat GHB je geheugen totaal niet aantast(je hele gezondheid niet)..
GHB sloopt je .....
![]()
Maikelk zei:xtc kun je vanaf blijven... half jaartje wekelijks gebruikt en me geheugen is een ramp!
En gebruik het nu dus ook al een half jaar bijna niet... 3-4 pillen afgelopen half jaar (2 nachten)
Lsd laat je kennis maken met veel meer trucjesNexxtGen zei:Maikelk zei:xtc kun je vanaf blijven... half jaartje wekelijks gebruikt en me geheugen is een ramp!
En gebruik het nu dus ook al een half jaar bijna niet... 3-4 pillen afgelopen half jaar (2 nachten)
same here.... ik heb het 3 maanden lang elke week gebruikt en daarna in een jaar afgebouwd naar 1 keer per 3 maanden. Soms heb ik betere dagen, dan weer slechte, maar over de laatste tijd begint het steeds beter te gaan, tenmisnte dat denk ik. Fysiek gezien denk ik, dat ik nog steeds er even slecht aan toe ben, maar je gedachtes beginnen truukjes te verzinnen om bepaalde dingen beter te onthouden.
Ik heb spijt dat ik het zo veel gedaan heb, maar geen spijt dat ik er ooit aan begonnen ben. XTC is één van de meest vette ervaringen van me leven geweest.