ik gebruik et wel eens... 2-3 maanden 3x per maand... (vond ik al erg veel) (veelvuldig gebruik was april-juli vorig jaar) en ik kom nu echt slecht in slaap... denken denken denken...dat ik na een half uur tot de conclusie kom om maar echt mezelf te dwingen om mn gedachten leeg te maken en juist daar aan moet gaan denken (niet denken, niet denken, niet denken, niet denken, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen....)
ik kan me niet echt herinneren of ik het van te voren had...
mijn laatste keren:
(voor deze data's vaker)
25 augustus
19 oktober
NYE
15 januari
26 januari
23 februari
in januari weer erg vaak gedaan (naar mijn gevoel) ik ga nu dus ook weer een stop inlassen tot de zomer (of moet een EXTREEM vet feest komen)
ik vind mijn veelvuldig gebruiksperiode al veel... en jij dagelijks meerdere? komop! grow up! of gebruik het niet
oja... één tip!! wacht een half jaar minimaal
één nog betere tip,, doe het niet meer, blijkbaar ken je je grenzen totaal niet...
trouwens, ik gebruik wel eens vaker drugs, maar met verstand!! en dan is drugs niks verkeerds (geen coke, speed of verwanten) maar jij integenstelling... precies hetzelfde als het "16-jarige scooter jochie imago" iedereen denkt dat elke scooterrijder zo is... integendeel (www.scootertuning.net,, nederlandse kampioenschappen scooterraces-sprints)
zonde...