Geen dipp

htweeoo

Bewuste gebruiker
Noujà kijk ik wacht op degelijke reactiés het is degelijk waar.
Geloof me ik heb er wel schade ana overgehouden.

Nu zit ik in de klas en me tanden beginnen te klapperen gewoon in de warmte vindt ik heel erg vreemd.

nutsss

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
Noujà kijk ik wacht op degelijke reactiés het is degelijk waar.
Geloof me ik heb er wel schade ana overgehouden.

Nu zit ik in de klas en me tanden beginnen te klapperen gewoon in de warmte vindt ik heel erg vreemd.

:beer:

Flugeltje

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.

Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.

Na 500 pillen op een half jaar zeggen dat je geen schade hebt opgelopen???
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

En het erge is, je bent nog maar 15, nog niet eens volgroeit, en je lichaam en verstand al zo naar de klote, triest triest triest

htweeoo

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
htweeoo zei:
Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.

Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.

Na 500 pillen op een half jaar zeggen dat je geen schade hebt opgelopen???
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

En het erge is, je bent nog maar 15, nog niet eens volgroeit, en je lichaam en verstand al zo naar de klote, triest triest triest
Ik heb doktersonderzoek en alles laten doen -_-.
Ik heb enkele klachten maar die trekken nog weg zegt dokter.

Zoals Spierkrampen en slapeloosheid.
En soms evenwichtstoornissen.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
Shana_P zei:
en kan ook eten. Kan hier ook geen verklaring voor geven...

Ik heb nooit honger tijdens gebruik en werking, maar tijdens uitwerking altijd zeer véél honger en liefst eet ik dan véél en vettig : hamburgers, frieten, zoetigheden...

De eetgewoontenhuishouding wordt wel serieus verstoord maw

ILoveRCs

Wijs gebruiker
je serotonine gehalte zou in de min moeten liggen en wtf 500 pillen in een half jaar -.- en als je zo slecht slaapt, eet en alles waarom ben je dan nog niet dood?

exsmoker

Bewuste gebruiker
http://en.wikipedia.org/wiki/Effects_of ... human_body
Some experiments indicate that use at very high doses may lead to the Synaptic Terminals of serotonin neurons being damaged. The precise mechanism of this action is unknown, but recent evidence (Jones 2004; Miller 1997; Monks et al. 2004) suggests that the metabolic breakdown of MDMA includes the formation of reactive oxygen species (ROS), chemicals known to cause oxidative cell damage when taken up into the releasing synapse.

This effect has been demonstrated experimentally in the brains of rats, where the serotonin terminals of animals who are given extremely high doses of MDMA over a prolonged period of time (usually ten to one hundred times greater than a typical human dose) become withered and useless, although this isn't certain.[44][45] This hypothesis is supported by the fact that the administration of selective serotonin reuptake inhibitors ("SSRIs", which bind to the serotonin cell's reuptake transporters and thus block ROS from entering the serotonin cells) along with or immediately following MDMA seems to block neuron damage in rats given MDMA.

en hier:
http://www.jellinek.nl/brain/index.html
Dat regelmatig XTC-gebruik hersenbeschadiging kan veroorzaken is
de laatste jaren duidelijk geworden. De
axonen van de cellen kunnen stuk gaan. Hoe de axonen stuk gaan en wat
hiervan de gevolgen zullen zijn is onderwerp van veel onderzoek.

Ook is onduidelijk of na stoppen weer volledig herstel optreedt. Weten-schappers hebben voor de reden van beschadiging twee verschillende theorieën voor bedacht:

Beschadiging

Theorie 1:
Schadelijke stofjes
XTC wordt afgebroken. De afbraak van XTC vindt gedeeltelijk plaats in de hersenen. Sommige stofjes die hier uit voortkomen zijn schadelijk voor het axon en kunnen op deze manier voor neuronen het werk onmogelijk maken

Theorie 2:
Binnendringen van andere neurotransmitters
MDMA verlaagt de serotonineconcentratie in de hersenen.
Als er geen Serotonine meer is, kan het
ook niet meer opgenomen worden door
de heropname-eiwitten. Die pompjes blijven leeg.

Andere neurotransmitters, met name dopamine, kunnen per ongeluk in de heropname eiwitten belanden. Dopamine en zijn afbraakproducten komen zo de cel binnen en zijn schadelijk voor het axon van de Serotonineneuron
..

hoe bedoel je geen kans op hersen beschadiging bij overmatig gebruik

Bovenaan