GBL werkt niet?

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Beste forum schorriemorrie,

Ik heb onlangs een kwart litertje GBL (99,98% zuiver) aangeschaft via www.??????????.nl, voor gewoon gebruik als GBL.

Nou heb ik het al 5 keer geprobeerd. Telkens een dosering tussen de 1,5 - 2ml opgelost in een glas water, maar de GBL doet niet z'n werk. Elke keer na ongeveer 10-15 minuten voel ik ongeveer 20 minuten lang een heel super licht XTC achtig euforisch gevoel (<placebo effect??) en daarna dus echt helemaal geen ene fuck!

Ben ik oplicht?
Doe ik iets niet goed?

"so people who have never tried GBL before may have delayed or fewer effects than expected; however, once someone has taken GBL a few times, the production of lactamase enzymes is increased and he/she will feel the effects like normal."

^Dit las ik op de Engelse wikipedia, kan dit er mee te maken hebben?

Verder weeg ik 83 kilo en ben 1,84 meter groot, dan zou een dosering van 2,0ml toch wel voldoende moeten zijn?

Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd? :(

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
probeer het eens op een nuchtere maag als je dat nog niet had gedaan
en verhoog je dosis anders gewoon
als 2ml niet werkt neem 2,5 werkt dat nog niet telkens verhogen met 0.5ml
natuurlijk wel wachten tot de vorige dosis is uitgewerkt :wink: we willen niet dat je KO gaat
suc6 ermee :wave:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
* 0,5 ml - 1 ml voor een lichte dosis
* 1 ml - 1,5 ml voor een normale dosis
* 1,5 gr - 2 ml voor een heftige dosis

Let er wel op dat GBL een zeer hygroscopische vloeistof is, dit wilt zeggen het trekt heel gemakkelijk vocht aan, waardoor de concentratie verminderd. Bovenstaande advies dosissen dienen als indicatie voor zuivere GBL.

Doseringen tot 3 ml kunnen leiden tot een overdosis en restulteren in een zeer diepe slaap, vergelijkbaar met een coma.

Nog hogere doseringen kunnen leiden tot een dodelijke overdosis.

Undercover, thanks voor de Tip maar wil je me dood hebben? :wink: 2,5ml lijkt me niet echt een veilige dosering.

Hoeveel neem je zelf altijd dan?

MissMarie90

ik gebruik zelf ghb maar heb ook tijdje gbl gedaan en ik deed persoonlijk 2-2.5ml per keer
maar ook vaak zat 3ml gedaan dus echt dood zal je niet gaan
zeker niet als je niet van 1.5 voelt
probeer het dan met 0.2ml telkens te verhogen tot dat het goed voelt

zelf persoonlijk zou ik als je toch een liter ofsow hebt gehaald gewoon ghb van maken
doe ik ook altijd en vind ik persoonlijk lekkerder
[modbreak, aan recepten geven doen we hier niet!]

Overcome

Belezen gebruiker
Kees Klapkaak zei:

Euwh, misschien zijn dat de doseringen voor kinderen onder de 12, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen van 1ml geen fuck voelen, terwijl dat een "normale dosis" moet zijn... hmn :confused:

Overcome zei:
Kees Klapkaak zei:

Euwh, misschien zijn dat de doseringen voor kinderen onder de 12, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen van 1ml geen fuck voelen, terwijl dat een "normale dosis" moet zijn... hmn :confused:
1 ml is veel te weinig.
Ligt eraan hoeveel je van GHB kan hebben....
pak 7,5 ml GHB per 90 min. - kan 4 ml GBL geen kwaad (bij sommige dan)
Gebruik je het vaker, kan je er ook steeds meer van hebben

dopetester

Hello,

Ik heb gisteren es gbl geprobeert,eerst 0.5 ml ,na half u niks,mss te vroeg om bij te nemen yes...

Nog es 0.6 ml bijgenomen, na 10 min HEFTIG,veel te zwaar !!! echt misselijk geworden,had wel tijdje niks gegeten,en er stond op 99.99% gbl.Duitse kwaliteit.

Heb in het verleden al veel ghb gebruikt,dosissen van 5 ,mss 6 ml,no prob. Van verschillende dealers gekocht,kon toch niet altijd heel erg verdunde ghb zijn??

Ik wil maar zeggen ,let op als je de eerste keer gbl gebruikt,1.1ml kan dus al teveel zijn... :openmouth:

Grtz.

Rendeo

Belezen gebruiker
had eens op een feest 0.8 ml gbl genomen, ze zeiden neem 1.5 ml dan voel je het goed, ik nam maar 0.8 want was eerste keer en was toch een dik half uur goed vaag

Elfquest

Bewuste gebruiker
Hoe krijgen jullie dat spul in godsnaam weg? :confused:
Heb het eens op een ijzeren ding met oude verfvlekken gedaan en het vrat binnen een uur al die verfvlekken eraf. Dat lukt me zelfs met terpentine niet. Ook tast het je keel en je slokdarm best wel aan. Ik heb altijd het gevoel dat er iets brandends door mijn keel gaat..en de volgende dag keelpijn.
Dan liever GHB, wat ook smerig is, maar haalt het niet bij de ranzigheid van GBL.

Sloebertje

Gbl in redbull. Het ranzigste is als je gbl gewoon in water pleurt. Maar zelfs dat lukt me nog :) Voor de smaak moet je alleszins geen gbl nemen :wink:

salvation

Belezen gebruiker
Ik heb nooit GBL willen nemen maar laatst toch gedaan per ongeluk. Ik was in de veronderstelling dat ik een flesje GHB pakte, maar het bleek een flesje gbl+water te zijn, er hoefde alleen nog maar natrium toegevoegd te worden maar de weegschaal bleek defect dus werd het bewaard in een flesje, verhouding was 1 op 1. Ik had het al moeten merken bij het inschenken van het buisje omdat er heel wat overheen gutste aangezien het niet stroperig is, maar ik was al te ver heen. Uiteindelijk 5 ml (dus 2.5 ml GBL) gepakt door het direct bij wat drinken in mijn mond te gooien en door te slikken en ik moet zeggen dat ik de smaak veel beter te doen vond dan GHB. Kwam zeker een stuk harder aan dan een dosis GHB.

Je moet een shot van 2ml nemen in een glas met de inhoud van een shot glaasje met wat jus d orange ofsow...
Ik doe het altijd zo... Gewoon ineens drinken de 2ml... maar wel mengen met iets anders gaat je keel naar de klote... (sowieso al) want ik heb altijd keelpijn na het weekend...
En als je dan nog niks voelt koop dan op [modbreak, het noemen van leveranciers is absoluut niet toegestaan!] daar bestel ik hem altijd op en het goede... Maar als je het gprobeerd hebt met 2ml en je voelt iets dan wacht 1,5u voordat je een andere shot neemt...
Je gaat ervan houden...!!!!
Ik heb alles geprobeerd in mijn leven, op heroine na dan, EN HET IS WERKELIJK TE GEIL SPUL...!!!!
Ik gebruik alleen nog maar gbl... Je voelt je er te heerlijk door en ook onwijs geil... (wel mee opletten als je het probeerd als je een wijffie bent want je gaat dingen doen wat nuchter echt werkelijk nooit zou doen...!!!!! EN DIT IS ECHT ZOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Good luck en je gaat het te leuk vinden.,...:grin:

Greetings

ps.... je gaat altijd wel een paar keer ko....
mij gebeurd het elke weekend... :P
maar het kan ook heel leuk zijn want je weet gewoon niet meer wat er gebeurd is...:grin:

VERGETEN ERBIJ TE ZETTEN....!!!!!!!!!! GEBRUIK ER NOOIT ALCOHOL BIJ...!!!!!!!!!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: ECHT VEEL TE GEVAARLIJK...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

underworld

Wijs gebruiker
MalukuHamburg zei:
maar het kan ook heel leuk zijn want je weet gewoon niet meer wat er gebeurd is...:grin:
en jij vind dat verantwoord tegenover jezelf en je omgeving?
ik niet namelijk.

tevens is reclame verboden op dit forum :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
underworld zei:
MalukuHamburg zei:
en jij vind dat verantwoord tegenover jezelf en je omgeving?
ik niet namelijk.

tevens is reclame verboden op dit forum :)

MalukuHamburg is inmiddels verbannen... Dank voor de melding! :wink:

Bovenaan