Kees Klapkaak
Bewuste gebruiker
Beste forum schorriemorrie,
Ik heb onlangs een kwart litertje GBL (99,98% zuiver) aangeschaft via www.??????????.nl, voor gewoon gebruik als GBL.
Nou heb ik het al 5 keer geprobeerd. Telkens een dosering tussen de 1,5 - 2ml opgelost in een glas water, maar de GBL doet niet z'n werk. Elke keer na ongeveer 10-15 minuten voel ik ongeveer 20 minuten lang een heel super licht XTC achtig euforisch gevoel (<placebo effect??) en daarna dus echt helemaal geen ene fuck!
Ben ik oplicht?
Doe ik iets niet goed?
^Dit las ik op de Engelse wikipedia, kan dit er mee te maken hebben?
Verder weeg ik 83 kilo en ben 1,84 meter groot, dan zou een dosering van 2,0ml toch wel voldoende moeten zijn?
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?
Ik heb onlangs een kwart litertje GBL (99,98% zuiver) aangeschaft via www.??????????.nl, voor gewoon gebruik als GBL.
Nou heb ik het al 5 keer geprobeerd. Telkens een dosering tussen de 1,5 - 2ml opgelost in een glas water, maar de GBL doet niet z'n werk. Elke keer na ongeveer 10-15 minuten voel ik ongeveer 20 minuten lang een heel super licht XTC achtig euforisch gevoel (<placebo effect??) en daarna dus echt helemaal geen ene fuck!
Ben ik oplicht?
Doe ik iets niet goed?
"so people who have never tried GBL before may have delayed or fewer effects than expected; however, once someone has taken GBL a few times, the production of lactamase enzymes is increased and he/she will feel the effects like normal."
^Dit las ik op de Engelse wikipedia, kan dit er mee te maken hebben?
Verder weeg ik 83 kilo en ben 1,84 meter groot, dan zou een dosering van 2,0ml toch wel voldoende moeten zijn?
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?