Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik hoor hier tegenstrijdige zaken over. Is GBL zonder problemen gewoon op internet te bestellen (Belgie)? Ik heb ook al gelezen dat het niet legaal zou zijn of zeer moeilijk te vinden zou zijn?
Dus gewoon op google kan je verschillende sites/bedrijven vinden waar je gbl kan bestellen?
Grote hoeveelheden, gaat dat dan over enkele liter of al over hoeveelheden rondom de 250 a 500 ml al?
Ik snap eigenlijk niet waarom GBL legaal is en waarom GHB,
je kan er toch redelijk gemakkelijk GHB van maken en GBL geeft voor zover ik weet
bijna hetzelfde effect als GHB?
Waarvoor word GBL gebruikt dan? omdat het wel legaal is moet toch een reden achter zitten lijkt.
ik bedoel niet GBL word gebruikt om GHB te maken, want dat weet ik zelf ook wel na dit forum een beetje door te hebben gelezen.
Ik snap eigenlijk niet waarom GBL legaal is en waarom GHB,
je kan er toch redelijk gemakkelijk GHB van maken en GBL geeft voor zover ik weet
bijna hetzelfde effect als GHB?
Waarvoor word GBL gebruikt dan? omdat het wel legaal is moet toch een reden achter zitten lijkt.
ik bedoel niet GBL word gebruikt om GHB te maken, want dat weet ik zelf ook wel na dit forum een beetje door te hebben gelezen.
GBL is gewoon een goed industrieel schoonmaakmiddel, daar hebben ze zo 123 niks anders voor wat evengoed werkt voor wat het wordt gebruikt. Is ook te omslachtig volgens mij om voor zo een schoonmaakmiddel alles te gaan bijhouden zoals dat met sommige andere controleerde substanties wel gaat, daarom is het redelijk vrij verkrijgbaar en zal een litertje GBL niet zo veel opvallen. Als je maar geen liters gaat kopen.
Volgens mij is het zelfs zo dat in de industrie GBL uit GHB wordt gemaakt, maar dit weet ik niet zeker.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.