CrazyOnSpeed
Belezen gebruiker
gan
Laatst bewerkt:
Je kent haar zelf ? En dan samen speed , ik moet echt Belgie verlaten en naar Nederland komen he
Ik ben hier inderdaad meer fan van!Wel eens gezien op Awakenings. Op zich leuk, maar techno mag van mij iets harder.
Wat heeft verhuizen met Charlotte de Witte haar generic techno te maken?Ja oke sommige sets zijn minder ma het genre zelf is wel goed en zijn meestal vrouwen mja ik verhuis over korte tijd hangt van dingen af verhuis ik sowieso naar Eindhoven , en nee niet voor de drugs dat heb ik hier ook.
Over twee weken zie ik AnD op UnpolishedIk ben hier inderdaad meer fan van!
AnD is ook heel vet trouwens!
Ik snap de link niet. Het is net alsof je gewoon wat random info bij je berichten plakt. Ben je onder invloed toevallig?op zich niks maar wat doe ik daar verkeerd aan ?
Aan wat zit je ?ja ik ben onder invloed maar buh ik heb al gekkere onderwerpen gezien
Ik schat een stel benzo's, gecombineerd met een stimulant en slaaptekort.Aan wat zit je ?![]()
Hoe lang ben je al wakker?Gewoon halve gram speed en nu een joint of 2 gerookt meer niet , ik heb morgen pas meer.
Nice! Ik ga ook op de vrijdag!! Wordt een nachtje genietenOver twee weken zie ik AnD op UnpolishedAlhoewel Promo draait dan in de andere zaal dus zal pendelen worden.
Dat kanaal maakt iedereen overrated..Overrated.
Dat is waar. Maar was het eerste wat in me op kwam toen ik haar naam zag.Dat kanaal maakt iedereen overrated..![]()
Toch niet hoor , wijsneus daarstraks ja oke die kerel zei het is straffer de speed maar ja zo straf had ik hemIk schat een stel benzo's, gecombineerd met een stimulant en slaaptekort.
Ik wou dat ik dat kon echt , maar mijn leven laat dat niet toe aangezien ze men pa nog maar 3maand ofzo geven en daar probeer ik.Nice! Ik ga ook op de vrijdag!! Wordt een nachtje genieten![]()