g

Haha jezus je hebt ook geen geduld he binnen een half uur dat al posten 🤣
Ik heb haar via justme83 leren kennen, die zette het wel eens op als we samen aan de speed zaten. Maar ben zelf geen groot fan ofzo.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja oke sommige sets zijn minder ma het genre zelf is wel goed en zijn meestal vrouwen mja ik verhuis over korte tijd hangt van dingen af verhuis ik sowieso naar Eindhoven , en nee niet voor de drugs dat heb ik hier ook.
Wat heeft verhuizen met Charlotte de Witte haar generic techno te maken?

BraboF

Badass junkie
Ben eigenlijk van de hardstyle/hardcore.
Echter kan ik Bonzai/Cherrymoon super waarderen en pak ook regelmatig zulke feesten mee.

Doordat ik Charlotte weleens The First Rebirth en Universal Nation hoorde draaien in haar sets ben ik haar vaker gaan luisteren. Toch wel zeer lekker ook!

transformated

Badass junkie
Heb haar set eens gezien maar voor mij mocht een een tempo rapper.
Ben natuurlijk gewend van vroegen alleen naar jump up feestjes te gaan.
Maar anders vind ik haar wel nog chill!

CrazyOnSpeed

Belezen gebruiker
Ik schat een stel benzo's, gecombineerd met een stimulant en slaaptekort.
Toch niet hoor , wijsneus daarstraks ja oke die kerel zei het is straffer de speed maar ja zo straf had ik hem
niet verwacht. Dank je om iets te zeggen ook al was kut op het moment maar ik begrijp het nu , heb ook die post nagelezen.

CrazyOnSpeed

Belezen gebruiker
Nice! Ik ga ook op de vrijdag!! Wordt een nachtje genieten:)
Ik wou dat ik dat kon echt , maar mijn leven laat dat niet toe aangezien ze men pa nog maar 3maand ofzo geven en daar probeer ik.
Maar ik ga al gesprekken enzo...Ik wou echt dat ik gvd nooit zo ver was gegaan. Maar tis zo beetje gedeelte van mijn verhaal maar das nie vr nu. Slaapwel

Bovenaan