G en slapen

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Beste medeforumers zit met een vraagje als je een avondje G genomen hebt en een tijd er na gaat slapen lig je dan als je slaapt om het zo maar eens te zeggen in coma daar bedoel ik mee dat als iemand aan je schud dat je dat niet merkt en niet wakker wordt of wordt je er wel wakker van? :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
Ken een vriend ,die neemt elke week 1flugel flesje.

In het begin is hij normaal aan het gaan,dan wordt hij heel agressief,en daarna valt hij int slaap.als hij slaapt is hij precies dood.En kryg je hem niet wakker.

cunt

Wijs gebruiker
ben 1x door de ghb in slaap gevallen en was samen met een vriend die het ook op had. we vielen beneden in de woonkamer in slaap en toen zijn er 2 vrienden langs geweest die hebben ons opgebeld en op de ramen staan slaan maar we werden maar niet wakker..!
toen heb ik uurtje of 2 geslapen en hij 3,5u ongeveer .. daarna alles opgeruimd en naar bed gegaan en gewoon lekker verder geslapen :)

ThunderBunny

Belezen gebruiker
ok mensen bedankt voor de antwoorden.
het is dan dus niet mogelijk dat je bv verkracht wordt zonder het te weten.
ik weet genoeg thx :wave:

Azraël

Belezen gebruiker
oohh toch wel... ge moet echt goe oppassen hoeveel je neemt. Je kan uren ko zijn zonder dat je ze wakker krijgen, en als je bijkomt weet je echt niets meer ervan; en sta je te kijken van huh waar ben ik, wat is er gebeurd ??! Ondertussen hebben ze je dan mss es goe gepakt...

't Is echt wel ne rape drug ze... zeker als er alcohol bij is, dat versterkt ghb echt enorm... gewoon ni teveel ni een keer pakken..

Over slapen, ik kan ook bijna niet meer slapen na ghb... das omdat je teveel neemt... hatelijk, zit dan meestal te woelen en flippen... maja

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Ken een vriend ,die neemt elke week 1flugel flesje.

In het begin is hij normaal aan het gaan,dan wordt hij heel agressief,en daarna valt hij int slaap.als hij slaapt is hij precies dood.En kryg je hem niet wakker.
Dat is nok gaan oftwel overdoses, topicstarter bedoelt op normaal slapen.

platypus

Belezen gebruiker
ben zelf ook wel flink weggevallen van de g... werd pas wakker nadat ik 3 keer in mijn gezicht getikt werd, kan me voorstellen dat je heel makkelijk helemaal in koma raakt van dat spul dus idd, neem niet teveel

toepiekloot

Belezen gebruiker
kben ook al eens in 'coma' gevallen, was dan nog buiten op een feest op een parking
in de koude winter heb ik daar 3 uur buiten gelegen zonder enig besef, niet zo leuke ervaring eigl...
en er zijn ook paar vrienden van me die ook veel in coma vallen, gewoon even slapen en dan trug wakker schieten, en wakker krijgen lukt niet echt :)

slunse

Bewuste gebruiker
ik was deze week ook niet wakker te krijgen. vriendin van me had m'n ogen opengedaan, ksliep gewoon verder. licht in mn ogen, ksliep gewoon verder. ze kneep m'n neus toe en ik stopte gewoon met ademen :grin: zelfs hiervan werd ik nog nie wakker, na lang schudden was ik terug. kvind het wel prettig, dat zwalken tussen wakker en comateuse slaap :)
en inderdaad, als je g uitgewerkt is is het moeilik weer in slaap te raken. maar een nieuwe dose lost dat wel op :)

snipe

Newbie
ben een keer op het toilet van men werk in slaap gevallen :openmouth:
heb daar 2 uur op de pot gezeten :grin:

een colega van me die zelf ook ghb neemt heeft me na lange tijd wakker gekregen.

wat een geluk dat dit allemaal kan bij me op het werk :tearsofjoy:

snipe

Newbie
mathijs zei:
Ik neem maar aan dat het een coffeeshop is en niet iets met ook maar engie verantwoordelijkheid :P
coffeeshop?nee hoor.

bij ons op het werk komt er geen verantwoordelijkheid bij kijken!
zolang het werk op het einde van de dag gebeurt is,is iedereen blij.

Azraël

Belezen gebruiker
snipe zei:
ben een keer op het toilet van men werk in slaap gevallen :openmouth:
heb daar 2 uur op de pot gezeten :grin:

een colega van me die zelf ook ghb neemt heeft me na lange tijd wakker gekregen.

wat een geluk dat dit allemaal kan bij me op het werk :tearsofjoy:

ongeloofelijk!

Mac...

Badass junkie
Ja ben ook eens out gegaan op een plee in een discotheek. Iets van 3 kwartier, stond een aardige rij toen ik eruit kwam :tongueout:
Maar goed, als je zonder dat je het weet GHB (of wat voor drug ook) toegedient krijgt, kan dat echt wel aardig fout gaan, de kans is kleiner als je het bewust pakt, maar vergeet niet dat GHB een tranq is en dat er dus altijd een risico is dat je out gaat en niet meer wakker wordt.

Azraël

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Ja ben ook eens out gegaan op een plee in een discotheek. Iets van 3 kwartier, stond een aardige rij toen ik eruit kwam :tongueout:
Maar goed, als je zonder dat je het weet GHB (of wat voor drug ook) toegedient krijgt, kan dat echt wel aardig fout gaan, de kans is kleiner als je het bewust pakt, maar vergeet niet dat GHB een tranq is en dat er dus altijd een risico is dat je out gaat en niet meer wakker wordt.

Same here; cherry moon @ the beach in o'de... ik lag te slieren op de wc's en ze gooiden vanalles over de deur; toen ik bijkwam kreeg ik een applaus :rolleyes:

Iedereen zal wel van die zotte dinges hebben meegemaakt...

Bovenaan