Fury Grinder (5- 6apb); ervaringen

Moonshine

Newbie
Via het almachtige internet heb ik buisjes weten te bemachtigen onder de naam: Fury Grinder. Een combi van 5 en 6apb staat er op de site. Op het buisje: 5-(2-aminopropyl) benzofuran, HCL, H20

Per buisje 5ml.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Want een exacte dosis staat er dus niet op en om nou zo maar zo'n buisje weg te tikken op hoop van zege vind ik ook wat ver gaan.

Mocht het er van komen: morgen feest, zondag weer aan de studie. Is dat een beetje realistisch? Studie skippen is geen optie :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Volgens bluelight is
6-APB, also called 6-(2-aminopropyl)benzofuran and Benzo-Fury, is a research chemical
het dus hetzelfde alleen over een buisje van 5ml kan ik nog niets vinden, over hoeveel mg dat nou totaal is..

[youtube]uaHGhid9Foc&feature=player_embedded[/youtube]

Canis

Newbie
Zoek even een van mijn tripreports op, dan weet je waar je mee te maken hebt.

Daarnaast zou studie geen probleem moeten zijn. Ik studeer zelf en kan altijd na 2 dagen weer goed studeren. Zorg gewoon dat je rust neemt.

Moonshine

Newbie
Canis zei:
Zoek even een van mijn tripreports op, dan weet je waar je mee te maken hebt.

Daarnaast zou studie geen probleem moeten zijn. Ik studeer zelf en kan altijd na 2 dagen weer goed studeren. Zorg gewoon dat je rust neemt.

Het probleem zit hem voornamelijk in het feit dat ik niet weet wat de hoeveelheid is per buisje :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Weet ook geen hoeveelheid, kun je helaas ook niet op testen.
Wel heb ik precies zo'n buisje (gok dezelfde vendor want ben het nergens anders tegen gekomen) vorige week gebruikt.

1 buisje voelde voor mij, redelijk ervaren, als iets te licht aan.
Ben 1.89 en weeg 60kg. Maar aangezien iedereen er anders op reageert en dit bij RC's niet eens zo vaak gewichtsgerelateerd is zou ik niet meer dan dat nemen.

Het is erg vies, mix het dus in een drankje wat je in 1 slok weg kunt tanken.
Ik heb het rechtstreeks op de tong gedruppeld, was niet slim/lekker.

Wanneer ik mijn ervaring vergelijk met ervaringen van andere waarbij de ingenomen dosis wel exact bekent is gok ik het of op een 60mg 6apb/50mg 5apb verhouding.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Toen ik 6-apb had gebruikt merkte ik duidelijk dat het je lichaamstemperatuur meer verhoogt dan bij MDMA. Ik zweette echt absurd veel terwijl ik stilzat en niet bewoog, ik kon met dit middel alleen ook moeilijk drinken en al mijn maten ook. Niet kunnen drinken en een hoge lichaamstemperatuur vind ik een gevaarlijke combi. De volgende dag moest ik op het busstation wachten in een glazen hok, er kwam toen allemaal stoom van onze kleren. Dit heb ik met geen 1 andere drugs gehad.

Bovenaan