fout gaan

angel1

Experimenterende gebruiker
heb je al ooit iemand gezien met drugs op bij wie het fout ging? of bij jezelf of vrienden ofzo?
heb er al wel eens gezien die afgevoerd werden met ambulance met een overdosis.
en een keertje eentje op een fuif die tegen een overdosis hing. hij raakte helemaal overhit en deed ontzettend vaag. zn ogen sprongen bijna uit zijn kop. hij had speed gekocht van iemand op die fuif maar was al zo ver weg, dat die dealer hem moest helpen het binnen te krijgen ( verantwoord persoon). zijn mond stond ook gewoon open, zo strak stonden zijn spieren. hebben toen tegen zn vriend gezegd dat ie naar buiten moest en wat water met suiker moest geven....
heb er ook al meerdere zien neergaan.
hoe zit t bij jullie?

A

Anonymous

Gast
Ik ben met mdma een keer door me benen gegaan (2 pillen, me 3e ervaring).
Maar ze hielpen me overeind en ik ging fijn weer verder :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik ben met mdma een keer door me benen gegaan (2 pillen, me 3e ervaring).
Maar ze hielpen me overeind en ik ging fijn weer verder :)

dat noem ik toch niet echt fout gaan, ik struikel zovaak als ik veel mdma op heb :wink:

A

Anonymous

Gast
niet struikelen, gewoon zwart voor mn ogen, en viel zo de rechterkant op :openmouth:
Het staat op een filmpje op de telefoon van een maat.

toepiekloot

Belezen gebruiker
vriend van me is op een festival voor ons ogen weggevoerd, overdosis ghb, zat zelf een 3-dubbele heoveelheid overdosis in zijn bloed, veel minder dat, en we hebben ook dan allemaal zelf er van gedronken, was enorm straf spul, maar ja, twas zijn eigen fout, heeft veel te veel ovedreven...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
nog nooit zwaar fout gegaan en niemand van m'n vrienden wel kotsen of ergens ziek liggen wezen enzo maar nooit zo erg dat er hulp van buitenaf nodig was

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik zelf:
1x van de tikkels (eerste keer tikkels en overschatte me eigen een beetje) kon toen niet meer lopen en snapte er niets van kan me het nog wel redelijk herinneren).
2x van de ghb out gegaan eerste keer herinneren ik me niet veel meer van tweede keer ben ik thuis out gegaan en werd later wakker op de vloer.... herinner me alles behalve ut nok gaan.
2x van de ket :flushed: Gister avond was het weer raak. De ene keer voel ej er weinig van de andere keer ga je zowat nok op de kermis en voel je je echt kut omdat je ut niet meer kan volgen.

Wat ik heb gezien:
30x nok van de ghb ofzo waarvan 1x in het ziekenhuis opgenomen (combi alcohol + ghb).
keer of 10 van de ket nok zien gaan + kotsen.
1x iemand helemaal gek zien worden van ghb.

slipperman zei:
Ik zelf:
1x van de tikkels (eerste keer tikkels en overschatte me eigen een beetje) kon toen niet meer lopen en snapte er niets van kan me het nog wel redelijk herinneren).
2x van de ghb out gegaan eerste keer herinneren ik me niet veel meer van tweede keer ben ik thuis out gegaan en werd later wakker op de vloer.... herinner me alles behalve ut nok gaan.
2x van de ket :flushed: Gister avond was het weer raak. De ene keer voel ej er weinig van de andere keer ga je zowat nok op de kermis en voel je je echt kut omdat je ut niet meer kan volgen.

Wat ik heb gezien:
30x nok van de ghb ofzo waarvan 1x in het ziekenhuis opgenomen (combi alcohol + ghb).
keer of 10 van de ket nok zien gaan + kotsen.
1x iemand helemaal gek zien worden van ghb.

Als je zoveel nok gaat van de GHB... waarom neem je het dan in godsnaam? Ik zie GHB waarschijnlijk dus niet voor niks als een van de gevaarlijkste drugs.

A

Anonymous

Gast
slipperman zei:
Ik zelf:

En ik kan niet omgaan met drugs zeg je.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
slipperman zei:
Ik zelf:

En ik kan niet omgaan met drugs zeg je.
Jij beweert dat je er alles vanaf weet :wink: Ziet er zo miss. extreem uit maar valt over het algemeen reuze mee :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik heb nooit beweerd dat ik alles van drugs weet, maar ik beweer wel datgene wat ik van drugs weet.

Pff, je zegt dat ik drugs misbruik maar kijk eens naar jezelf.

Je bent geestelijk niet eens volgroeid, en je zit al aan pillen, ghb, ketamine.
Ik wens je veel geluk in je leven. Ik heb op tijd beseft dat als ik door zou gaan zoals ik deed er niets van mij terecht zou komen. Dat zou jij ook moeten doen.

Barbie

ok ok,denk dat jij redelijk ervaren bent vandaar.Vond de blauwe mitsu's wel erg heftig.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ik heb nooit beweerd dat ik alles van drugs weet, maar ik beweer wel datgene wat ik van drugs weet.

Pff, je zegt dat ik drugs misbruik maar kijk eens naar jezelf.

Je bent geestelijk niet eens volgroeid, en je zit al aan pillen, ghb, ketamine.
Ik wens je veel geluk in je leven. Ik heb op tijd beseft dat als ik door zou gaan zoals ik deed er niets van mij terecht zou komen. Dat zou jij ook moeten doen.
Pillen 1x in de 1,5 maand.
GHB is nu al een tijdje geleden maar ga ik van de week weer halen alleen GHB is niet schadelijk (niet geestelijk en niet lichamelijk).
Ketamine... uuhm die paar korrels onder me neus zitten er altijd :rolleyes:
Ket is trouwens toch ook niet echt schadelijk? Of zie ik dat verkeerd.

A

Anonymous

Gast
Ik zal je een bron aanwijzen straks. maar van meest schadelijk tot minst:
PCP & DXM
Ketamine
Lachgas

Wortel

Bewuste gebruiker
Uuhm betrouwbaarder als jou.

Lichte doseringen hebben een opwekkend effect. Bij hoge doseringen kun je echter in een levensbedreigend coma raken. Het verschil tussen een lage, gemiddelde en een hoge dosis is niet zo groot.
Hierdoor ontstaan zelfs bij ervaren ketaminegebruikers soms ongelukken. Ketamine moet je niet combineren met andere verdovende drugs zoals alcohol, GHB, valium etc.

In de VS wordt ketamine net als GHB een "verkrachtingsdrug" genoemd.
In Nederland is niets bekend over verkrachtingen onder invloed van ketamine.
Dat betekent dat het in Nederland niet of bijna nooit gebeurd is.

Er zijn geen aanwijzingen dat bij voorzichtig doseren pure ketamine giftig voor de hersenen is.

Edit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketamine
Weer geen schadelijke effecten erbij?

A

Anonymous

Gast
Dus ketamine is schadelijk. Hmm heb ik toch gelijk.

Ik weet mischien niet alles, maar weet (vrijwel altijd) waar ik over praat.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Dus ketamine is schadelijk. Hmm heb ik toch gelijk.

Ik weet mischien niet alles, maar weet (vrijwel altijd) waar ik over praat.
Ja maar ik gebruik niet elke dag voor 1,5 jaar lang :confused:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
pas op met erowid als bron te gebruiken, veel onconsistente verhalen.
Leuke site dat wel. Maar mist serieuze wetenschappelijke rapporten. De links opdie site zijn dan weer dikwijls van hoge qualiteit als je de juiste weet te vinden.

En bob weg draaien van 2 pillen? van twee mitsus dan nog? Hoe staat het met de conditie?

buzzy

Badass junkie
Ik ben Zaterdag bij titans geweest, en ik ging voor 2 minuutjes een klein beetje bad, ik had 2 witte haaitjes op. Er liep een grote groep richting de wc's en ik dacht dus die mensen vluchten ergens voor en ik maar bedenken wat kan er aan de hand zijn :openmouth: De ergste dingen vlogen door mijn gedachten ik was serieus bang, en toen FLITS hoorde ik hee jornoooo en ik zag me maten weer en ik was weer happy wappy :grin:

flash kieke

Wijs gebruiker
ik vindt het soms wel tof om zachtjes fout te gaan.
Ik bedoel maar,als je moet gaan kotsen voel je je kut,maar als het er uit is,heb je zoon zalig gevoel,en ga je alles geven.
Maar echt fout ,heb ik nog niet ervaren.
Wel dat ik zat te stamphee in een dancing,en het was er zo warm,zat in zoon flash kamer waar ze hardcore en hardstyle draaiden en allemaal witte flikker lichten,en oppeens zakte ik door men benen,zag zwart voor men ogen,maar ik werdt tamelijk rap wakker,en begon terug te stamphee.

Heerlijk gevoel dat bijkomen :smoke:

Lana

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Ik bedoel maar,als je moet gaan kotsen voel je je kut,maar als het er uit is,heb je zoon zalig gevoel,en ga je alles geven.
Wel dat ik zat te stamphee in een dancing,en het was er zo warm,zat in zoon flash kamer waar ze hardcore en hardstyle draaiden en allemaal witte flikker lichten,en oppeens zakte ik door men benen,zag zwart voor men ogen,maar ik werdt tamelijk rap wakker,en begon terug te stamphee.

Ik heb pas gehoord dat je alleen al van die flikkerlichten out kan gaan. Omdat je hersens dat geflikker niet kunnen verwerken ofzo.

flash kieke

Wijs gebruiker
Lana zei:
flash kieke zei:

Ik heb pas gehoord dat je alleen al van die flikkerlichten out kan gaan. Omdat je hersens dat geflikker niet kunnen verwerken ofzo.

cool :smoke:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
Ja iemand zien foutgaan, echt heel dom van die persoon, ben blij datik dat moment heel erg wazig was. of ik denk datik in mn broek gescheeten had.

examenfeesje begon de dag. wat hadden we mee? spliff, alcohol en paddo's.
(*het was niet de bedoeling om paddo's te comineren, spliff en alcohol waren meer als de middelen als je geen paddo's durfde).

Wat hadden ik en de rest die paddo's durfden, gedaan. paddo's genomen. wachten totdat wat er gebeurt over is, en dan als het zo meer avond werd, voor de spliff en de alcohol gaan.

K, paddo's waren zo goed als uitgewerkt. was een beetje para worden, maar tot daar. dan nog tijdje gewacht voor de zekerheid en tegen de avond, in de drank en spliff gevlogen. had nog paddo's zitten in mijn rugzak.

later de avond, gingen naar buiten om ng wat te spliffen, snakt crazy vriendin mijn paddo's uit mijn rugzak en binnen ermee. wat gebeurt er, wij weer naar binnen, binnen halfuur, zakt ze door haar benen. en iedereen haar dragen naar buiten. iedereen weer naar binnen en ik alleen met haar.

Ik heb van mijn leven nog nooit zoon bleek persoon gezien. Witter kan gwn niet. lippen en alles. en dan ogen helemaal rood en wijd open. naar mij staren en heeel traag knipperen. en ik stond daar helemaal vaag: gaatet gaatet, benje weer mee naar binnen? enzovoort. en zei maar blijven staren recht in mn ogen, niet bewegen, niets zeggen. echt scared the hell out of me !!!!!
dan na 1 uur ofzo, kwam ze weer bij. zijn we in de bakkerij een taartje gaan halen (btw: nog nooit zoon bange bakkerijvrouw gezien toen ze mn vriedin zag) en dan kwam het weer goed.

Dags

Bewuste gebruiker
Nope, alleen van alcohol een paar keer naar huis gedragen, maar niet van drugs. Wel fout gegaan op paddo's maar alleen in me kop. Verder wel mensen gezien die werden afgevoerd maar geen idee wat ze genomen hadden.

slipperman
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006 22:03 Onderwerp:
Uuhm betrouwbaarder als jou.

Quote:
Lichte doseringen hebben een opwekkend effect. Bij hoge doseringen kun je echter in een levensbedreigend coma raken. Het verschil tussen een lage, gemiddelde en een hoge dosis is niet zo groot.
Hierdoor ontstaan zelfs bij ervaren ketaminegebruikers soms ongelukken. Ketamine moet je niet combineren met andere verdovende drugs zoals alcohol, GHB, valium etc.

In de VS wordt ketamine net als GHB een "verkrachtingsdrug" genoemd.
In Nederland is niets bekend over verkrachtingen onder invloed van ketamine.
Dat betekent dat het in Nederland niet of bijna nooit gebeurd is.

Er zijn geen aanwijzingen dat bij voorzichtig doseren pure ketamine giftig voor de hersenen is.

Edit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketamine
Weer geen schadelijke effecten erbij?

kwil geen partij kiezen hoor, maar het is in ieder geval dan jij en niet als jou :tearsofjoy:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Ik heb pas gehoord dat je alleen al van die flikkerlichten out kan gaan. Omdat je hersens dat geflikker niet kunnen verwerken ofzo.[/quote]

idd dat probleem heb ik heel fel.
ik kan absoluut niet tegen strobo's.
nuchter kan ik er al niet tegen laat staan als iets gepakt heb.
in discotheken ge ik altijd staan waar niet van die ellendige lampen hangen.
is er geen mogelijkheid voor ergens te gaan staan waar het nie zo fel flikkert dan moet ik een zonnebril aandoen anders ga ik daal.
heb al een paar keer heel veel geluk gehad da ze het juist optijd zagen da ik raar begon te doen en me wegtrokken.
maar dit heb ik dus nuchter ook.
maar met drugs nog een pak erger.
daarom pak ik ook nie graag veel drugs op da soort fuiven/disco's.
dat is nog een heel grote reden waarom ik goafuiven jaap vind.
geen flikkerlichten alleen maar trippy fluodoeken en overal blacklights.
en morgen zal het nog eens lekker trippy worden.
want da doen ich gjan .
eerst een pilletje of 2 en dan lekker beginnen aan de 2c-i.
zoveel mooie en geweldige kleurtjes :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen:

SpringPack

Op alcohol keer vriendin met de ambulance naar het ziekenhuis mogen vervoeren, ernstige alcoholvergiftiging, thuis in coma en ademstilstand.....niet tof!! Was zelf gelukkig nuchter :wink:

Verder 2 van mijn eigen ervaringen(zijn er meer, maar word saai anders):
Wiet is bij mij echt kop-munt situatie, soms geweldig dan weer zo wazig. Bij wazig momenten vaak wel wat angstig\depri\para, maar weet nu (vroeger niet) dat het wel weer overgaat.

Ergste wat ik me op wiet kan herinneren, is volgende incident, was toen nog jong, weinig ervaring met drugs. Heb enorme vliegangst, zou bijna op vakantie gaan. Dus echt ape-stoned, ging ik even leuk Discovery programaatje kijken over een neerstortend vliegtuig. Dat was niet goed, dus die vliegreis incl. Valiums...

Heb hierdoor ook een tijdje niet kunnen blowen, iedere x als ik blowde ging het mis. Toen ik meer over blowen en de effecten kwam te weten ging het beter.

Speed keer zwaar uitgegaan, kan ik mijzelf niet veel meer van herinneren, maar had ook veel gezopen, daarna speed, dacht dat ik nog meer kon drinken, ja en toen ging het mis.

Speed begon uit te werken en toen was ik toch wel erg dronken...Werd eerst heel erg para, zo erg dat ik in de kroeg constant wilde controleren waar de uitsmijter was. Had op het 'rare' gevoel dat ie het doorhad en me zou komen halen. Liep dus constant naar het begin van de kroeg om e te kijken waar ie was. Dacht ook dat het barpersoneel over me aan het roddelen was. Errug kut als je dus een biertje aan het bestellen bent.
Daarna nog even een drankje ter afsluiting bij iemand, voelde me toen zo beroerd, dacht dat ik helemaal alleen was. Liep de trap op ging zitten, en toen werd het zwart..

Mijn maatje heeft mij toen letterlijk naar zijn huis gedragen en op bed gelegd. Zei dat ik helemaal schokkend en schuimbekkend op de grond lag.

Wel 1 ding geleerd van dit alles, let goed op je lijf en op jezelf. Lees veel over het middel, weet wat je gebruikt en zit je niet lekker in je vel, niet gebruiken!

En voor mijzelf de belangrijkste: drugs zijn gewoon leuk en lekker, en de verleiding om teveel te nemen is groot. En het beslissen of je meer wilt/gaat nemen als je onder invloed bent werkt niet.

Hou het speciaal, drugs nemen doe je met/voor jezelf, en niet om op te vallen, iemand anders te zijn, je beter te voelen, efin...ik ga werken!

Florian01

Belezen gebruiker
Ik zag vorig jaar op Qlimax een kerel liggen op de tribune, schuimbekken , als iemand die gast aanrakte begon hij zich wild los te rukken, Ehbo stond erbij te kijken, die konden niks doen... wel wazig om te zien.

Bovenaan