Flubromazolam

Nihilist88

Badass junkie
Zijn er hier die ervaring hebben met Flubromazolam en deze willen delen? Ik heb hier pellets van 0.5mg, dus indien mensen gekend met deze pellets. Want het schijnt dat het hier om microdoseren gaat, wegens zo potent. Volgens psychonautwiki is 400microgr heavy dosis en is de duratie 12-18u met mogelijke na-effecten tot 24u. Dus alle info en ervaringen zijn welgekomen.

Hardcore_frk

Badass junkie
Zijn er hier die ervaring hebben met Flubromazolam en deze willen delen? Ik heb hier pellets van 0.5mg, dus indien mensen gekend met deze pellets. Want het schijnt dat het hier om microdoseren gaat, wegens zo potent. Volgens psychonautwiki is 400microgr heavy dosis en is de duratie 12-18u met mogelijke na-effecten tot 24u. Dus alle info en ervaringen zijn welgekomen.
Ik heb ook pellets van 0,5 mg. Zelfs ik met een flinke benzotolerantie durf geen hele te nemen.

Als ik eens een weekendje niets te doen heb, ga ik een halve proberen!

Nihilist88

Badass junkie
Ik heb ook pellets van 0,5 mg. Zelfs ik met een flinke benzotolerantie durf geen hele te nemen.

Als ik eens een weekendje niets te doen heb, ga ik een halve proberen!
Owké, daar zat ik dus ook mee, dat zo'n hele van 0.5mg té gaat zijn. Misschien dat ik je ervaring hier dan wel tegenkom, want is bij mij geen haast bij, te goed weer, misschien eerder iets voor oktober-november op een saaie dag. Heb nu Bromazolam en flualprazolam op na 4-FMA en dat werkt voor mij al nr behoren, samen met etizolam vind ik dat gewoon fijne benzo rc's, zonder echt lam te gaan. Bij Clonazolam en Flunitrazolam kon ik echt bam KO zijn.

Hardcore_frk

Badass junkie
Flubromazolam zie ik ook echt even als een aparte drug en niet zomaar een downer of inslaper. Schijnt ook best veel euforie te geven. Dus deze wil ik graag nuchter testen!

Nihilist88

Badass junkie
Flubromazolam zie ik ook echt even als een aparte drug en niet zomaar een downer of inslaper. Schijnt ook best veel euforie te geven. Dus deze wil ik graag nuchter testen!
Da's indd geen slechte tip, want was daarstrax tussen de benzo rc's aant kijken, welke te nemen. Want heb na Flubromazolam, nog Deschloroetizolam als nieuwe benzo rc. Was ik beide nog eens verder aant opzoeken, dacht ik bij Flubromazolam, nope da's niet voor nu, da's niet zomaar een inslapertje.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
0,5 mg flubromazolam komt overeen met 1mg clonazolam. Flubomazolam heeft ook een hele lange nawerking.

Nihilist88

Badass junkie
0,5 mg flubromazolam komt overeen met 1mg clonazolam. Flubomazolam heeft ook een hele lange nawerking.
Lol Clonazolam was al een lamlegger voor mij en indd de werkingsduur is wel giga. Blijkbaar geeft Flubromazolam ook wat euforie? Clonazolam was pakken en inzakken en 10u diepe slaap. Dus misschien is de vergelijking met Clonazolam wat kort door de bocht? Maar ik zal het eens weloverwogen testen, in nuchtere toestand, zoals @Hardcore_frk ook meldt.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Lol Clonazolam was al een lamlegger voor mij en indd de werkingsduur is wel giga. Blijkbaar geeft Flubromazolam ook wat euforie? Clonazolam was pakken en inzakken en 10u diepe slaap. Dus misschien is de vergelijking met Clonazolam wat kort door de bocht? Maar ik zal het eens weloverwogen testen, in nuchtere toestand, zoals @Hardcore_frk ook meldt.
jup, Flubrozolam geeft je ook euforie indd. Qua sterkte is het echt een hele sterke benzo hoor, duur alleen wat langer voordat die goed gaat werken.

Nihilist88

Badass junkie
jup, Flubrozolam geeft je ook euforie indd. Qua sterkte is het echt een hele sterke benzo hoor, duur alleen wat langer voordat die goed gaat werken.
Met dat allemaal in mn achterhoofd, ga ik deze lekker los zien van m'n gebruikelijke benzo rc's (die al probeer in te perken, normaal we(e)k(en), dat ik ze laat), deze week was uitzondering, reeds 3 x etizolam n consorten genomen, 3 is dan ook max/week, nu vr, za en zo niks benzo's. Wat ik wel sneu vind is de aankomende ban op Etizolam en Flualprazolam, zijn voor mij fijne en wat bravere benzo rc's. De Clonazolam en Flunitrazolam die ik hier heb liggen, al maanden niet meer aangeroerd. Dus voor mij nemen ze de wat bravere benzo rc's eruit en het LAM-leg spul blijft in de handel.

Bovenaan