Flubromazolam 'report'

Nihilist88

Badass junkie
Mijn eerste ervaring met Flubromazolam.
Dosis 0.5mg pellet.
Inname 19/08, 23u50.
Rond 1u, begon ik wat te geeuwen.
Tussen 1u en 1u45 voelde ik wat brave moeiheid, niks meer.
Iets vóór 2u dan in mn bed gekropen, ik kon nog alles n hoefde zelfs niet persé mn bed in, maar vast geslapen en om 8u15 alweer benzo wakker, maar dat was het, eigenlijk, niet veel verschillend met 3-4mg etizolam.
Ik had me redelijk ingelezen over Flubromazolam en overal zag je de potentie, dat deze de sterkste benzo rc was, met de nodige euforie en werkingsduur van 12-24u. Oké niks van dat. Ben nu dikke 3u30 wakker, nr winkel en bank geweest, lekker frisjes. Dus ik vraag me sterk af of dit wel echt Flubromazolam was. Allé ergens blij dat het als een brave benzo werkte, ik wou nu niet persé 12-24u lam zijn. Maar door de beschrijvingen op psychonautwiki en elders, had ik veel straffer effecten verwacht. Nu ist eerder een vervanger voor Etizolam, als deze verdwijnt.
Door de minimale effecten en het niet bracht wat ik verwachtte, ist ook te min voor bij tripreports te plaatsen.

CuriousExplorer

DF-koning
Ga nooit de logica snappen van mensen die een benzo nemen en pas 2u later eens gaan slapen.
Die dingen dienen toch om meteen na inname proberen te slapen?

Ape

Badass junkie
Misschien omdat je vaker benzo’s gebruikt, je tolerantie had en heb je delusion of sobriety.

pribeer het nog eens na een maandje niks nemen 😃

Nihilist88

Badass junkie
Ga nooit de logica snappen van mensen die een benzo nemen en pas 2u later eens gaan slapen.
Omdat deze toch wel een potentere en euforische werking zou hebben met hallucinaties, meer trippy. Ik wacht bij het nemen van benzo altijd tot ik moe word, dat ik ook vrij snel inslaap, ik wil geen 2u in bed wakker liggen.

Nihilist88

Badass junkie
Misschien omdat je vaker benzo’s gebruikt, je tolerantie had en heb je delusion of sobriety.

pribeer het nog eens na een maandje niks nemen 😃
Jua maar door de beschrijving op psychonautwiki en ook reports her en der, had ik ook mét tolerantie net wat extra verwacht.
Delusion of sobriety? Staat nergens vermeld.

Ape

Badass junkie
Jua maar door de beschrijving op psychonautwiki en ook reports her en der, had ik ook mét tolerantie net wat extra verwacht.
Delusion of sobriety? Staat nergens vermeld.
Dat houdt in dat je je nuchter voelt en in staat bent normaal te functioneren en oordelen, terwijl je toch degelijk onder invloed bent. Kan met zowat elke drug voorkomen.

paar weken geen benzo’s nemen en nog eens proberen 👍🏻

CuriousExplorer

DF-koning
Omdat deze toch wel een potentere en euforische werking zou hebben met hallucinaties, meer trippy. Ik wacht bij het nemen van benzo altijd tot ik moe word, dat ik ook vrij snel inslaap, ik wil geen 2u in bed wakker liggen.
Als ik een benzo neem terwijl ik niet moe ben slaap ik alsnog binnen de 10 minuten hoor.
Waarom neem je een benzo als je uit uw eigen moe wordt?
Om op tijd te kunnen slapen? Nee, want je wacht toch tot je moe wordt...😅

Er zijn leukere middelen om te halluncineren. Maar elk zijn keuze he 😊

Nihilist88

Badass junkie
Dat houdt in dat je je nuchter voelt en in staat bent normaal te functioneren en oordelen, terwijl je toch degelijk onder invloed bent. Kan met zowat elke drug voorkomen.

paar weken geen benzo’s nemen en nog eens proberen 👍🏻
Werkte als een gewone slaappil vooral wat slaapopwekkend, bij Etizolam en Flualprazolam en zelfs Zolpidem, heb ik meer euforie als ik er enige uurtjes op wakker blijf. Jua ik ben soms al blij als ik er enkele dagen van af kan blijven.

Nihilist88

Badass junkie
Als ik een benzo neem terwijl ik niet moe ben slaap ik alsnog binnen de 10 minuten hoor.
Waarom neem je een benzo als je uit uw eigen moe wordt?
Om op tijd te kunnen slapen? Nee, want je wacht toch tot je moe wordt...😅

Er zijn leukere middelen om te halluncineren. Maar elk zijn keuze he 😊
Ik wordt juist niet uit mn eigen moe, dan ist vaak op bizarre uren en na paar nachten/dagen ni echt slapen. Met een benzo, wacht ik op de echte moeheid, vooraleer in bed te kruipen. En nog eens, Flubromazolam had ik zelfs buiten de gewone benzo's gerekend, zag deze net iets anders, maar als binnen 2u weinig te ervaren valt en volgende ochtend een typische Benzo-wakker heerst, heeft het spul zn potentie niet gehaald.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik wordt juist niet uit mn eigen moe, dan ist vaak op bizarre uren en na paar nachten/dagen ni echt slapen. Met een benzo, wacht ik op de echte moeheid, vooraleer in bed te kruipen. En nog eens, Flubromazolam had ik zelfs buiten de gewone benzo's gerekend, zag deze net iets anders, maar als binnen 2u weinig te ervaren valt en volgende ochtend een typische Benzo-wakker heerst, heeft het spul zn potentie niet gehaald.
Duidelijk. Thanks. 😊

Vladimir1978

Experimenterende gebruiker
Ik heb flubromazolam ook in tabletjes gehad. 0.5mg kon ik er makkelijk een paar van nemen.
Toen een zakje pure poeder besteld. 1mg/ml soluton. 2mg genomen om 00:00 en de volgende ochtend om 9:30 wakker geworden op m'n toetsenbord.
Pellets zijn met zeer potente RC zwaar ondergedoseerd. Ik kan s'ochtends 3 mg flualp nemen en dat werkt 6 uur dan is het toch weer tijd voor de volgende dosis. En de de flualp is ook solution van zeer hoge kwaliteit.

Gewoon geen pellets kopen.

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb flubromazolam ook in tabletjes gehad. 0.5mg kon ik er makkelijk een paar van nemen.
Toen een zakje pure poeder besteld. 1mg/ml soluton. 2mg genomen om 00:00 en de volgende ochtend om 9:30 wakker geworden op m'n toetsenbord.
Pellets zijn met zeer potente RC zwaar ondergedoseerd. Ik kan s'ochtends 3 mg flualp nemen en dat werkt 6 uur dan is het toch weer tijd voor de volgende dosis. En de de flualp is ook solution van zeer hoge kwaliteit.

Gewoon geen pellets kopen.
Clonazolam pellets vond ik altijd super, duurt lang voordat ie piekt in effect maar toch een super sterk effect voor een 0.5mg pellet voor de rest heb ik geen potente rc benzo's gebruikt. Alleen clona en eti

Nihilist88

Badass junkie
Had je een goeie batch of lage tolerantie. Ik heb al veel pellets gehad die weinig deden.
Msschn combi v beide, maar vb Clonazolam en Flunitrazolam val ik na halfu echt in slaap, ook Bromazolam werkt nog steeds zeer fijn wat ik v benzo wil, chill, 6à7u slaap n fris wakker.

Paranoize.

Badass junkie
Had je een goeie batch of lage tolerantie. Ik heb al veel pellets gehad die weinig deden.
Lage tolerantie niet hoor ik heb een benzo verslaving en toendestijds nam ik 15/20mg dia per dag of in de plaats 0.5mg clona pellet en dan voelde ik een redelijk sterk benzo effect terwijl die 15/20mg dia weinig deed

Momenteel bouw ik me benzo's een beetje af met drank, niet slim iknow maar zit nog maar op 10mg dia per dag 1x daags wel lekker om niet meer zo erg onder de benzoplak te zitten

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik kan s'ochtends 3 mg flualp nemen en dat werkt 6 uur dan is het toch weer tijd voor de volgende dosis. En de de flualp is ook solution van zeer hoge kwaliteit.
Dat is jouw ervaring, mijn ervaring is dat ik van 1 mg flual knock-out ga zonder dat ik het door heb. Ik vind het beetje gevaarlijk wat je nu roept.

Paranoize.

Badass junkie
Je ruilt de ene verslaving voor de andere in!
Drank is shit, als je daaraan vast zit vergeet dit niet..
Weet ik ook wel hoor, was ook wel een flinke drinker tot aan me opname begin dit jaar. Sinds ik uit me opname ben heb ik niet echt veel gedronken omdat ik me medicijnen had, nu drink ik sinds een week wel weer aardig wat en probeer te minderen met oxy en dia en kratom, maar wil niet een full-time alcoholic in de plaats worden dus ik kijk zeker wel uit ja!

Drink wel weer echte alcoholisten biertjes: gladiator halve liters 10% die je wegzuipt als normaal bier. De welbekende

De Zandman

DF-koning
Maar je wordt er ster zat van.
Zwaar bier was 6 jaar bij mij mijn dagelijks medicijn. Tenminste dat dacht ik....

transformated

Badass junkie
Flubromazolam is heel potent en gevaarlijk.
Ik had anderhalf jaar 1g besteld en dit is zwaar spul. Heb je geen ervaring met benzo's of de rc-benzo's moet je deze niet gebruiken.
Een klein snuifje met je pink van je hand en je bent een zombie.
Het effect is super sterk.
Flubromazolam moet volumetrisch doseren. Die RC benzo heb je niet nodig

Nihilist88

Badass junkie
Flubromazolam is heel potent en gevaarlijk.
Ik had anderhalf jaar 1g besteld en dit is zwaar spul. Heb je geen ervaring met benzo's of de rc-benzo's moet je deze niet gebruiken.
Een klein snuifje met je pink van je hand en je bent een zombie.
Het effect is super sterk.
Flubromazolam moet volumetrisch doseren. Die RC benzo heb je niet nodig
Dan wast bij mij waarschijnlijk ondergedoseerd in de pellets, want ik vond er mr weinig aan. Mn raad mij dan de 'poeder' te nemen, maar ik snuif niet. Hoef deze ook niet verder te 'onderzoeken'. Een Bromazolam, Norflurazepam werken vr mij perfect en wat ik v benzo wil, 6u slaap fris wakker en hupakeee, ook sporadisch (het moet geen gewoonte zijn). Misschien heb ik slechte batch vd Flubromazolam. Zal hierbij blijven ook.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Benzo’s worden natuurlijk ook gewoon genomen om angstige gevoelens te dempen, dus niet alleen maar als slaapmiddel. Met een lichte dosis (wanneer geen tolerantie) kun je nog prima functioneren, op ietsje hogere dosis kan het je een beetje ongeremd maken als je wakker blijft. Ik heb het idee dat benzo’s ‘recreatiever’ worden gevonden door van nature angstige mensen, omdat de angstdemping ervoor zorgt dat iemand zich zorgelozer en dus lekkerder voelt. Voor iemand die weinig tot geen angstgevoelens ervaart, is dat verschil en daarmee het recreatieve effect minder prominent.

Ik kan wel begrijpen dat iemand twee uurtjes van z’n benzootje geniet alvorens te gaan slapen. Vind benzo’s niet echt bijzonder recreatief, maar het kan best lekker zijn om er even op te chillen. (Ik doe dit zelf overigens zelden, gebruik ze met name functioneel - om te slapen.)

CuriousExplorer

DF-koning
Benzo’s worden natuurlijk ook gewoon genomen om angstige gevoelens te dempen, dus niet alleen maar als slaapmiddel. Met een lichte dosis (wanneer geen tolerantie) kun je nog prima functioneren, op ietsje hogere dosis kan het je een beetje ongeremd maken als je wakker blijft. Ik heb het idee dat benzo’s ‘recreatiever’ worden gevonden door van nature angstige mensen, omdat de angstdemping ervoor zorgt dat iemand zich zorgelozer en dus lekkerder voelt. Voor iemand die weinig tot geen angstgevoelens ervaart, is dat verschil en daarmee het recreatieve effect minder prominent.

Ik kan wel begrijpen dat iemand twee uurtjes van z’n benzootje geniet alvorens te gaan slapen. Vind benzo’s niet echt bijzonder recreatief, maar het kan best lekker zijn om er even op te chillen. (Ik doe dit zelf overigens zelden, gebruik ze met name functioneel - om te slapen.)
U heeft gelijk. Ik moest misschien specifieker geweest zijn en spreken over Z drugs ipv benzo's algemeen.
Diazepam gebruik ik ook namelijk niet enkel om te slapen.

Bovenaan