Flippen met XTC/MDMA en psychedelica

Truetruffles

Belezen gebruiker
Hey ik vroeg me af of jullie wat tips hebben over het flippen van xtc/mdma met psychedelica?

Ik heb zelf een beetje ervaring met het flippen van xtc en 2cb, maar dat is nog niet echt goed gelukt.
Verder heb ik ervaring met xtc op zich zelf en met de psychedelica 2cb en truffels.

Ik ben vooral benieuwd naar jullie hoeveelheden en jullie beste ervaringen met het flippen.

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Hey ik vroeg me af of jullie wat tips hebben over het flippen van xtc/mdma met psychedelica?

Ik heb zelf een beetje ervaring met het flippen van xtc en 2cb, maar dat is nog niet echt goed gelukt.
Verder heb ik ervaring met xtc op zich zelf en met de psychedelica 2cb en truffels.

Ik ben vooral benieuwd naar jullie hoeveelheden en jullie beste ervaringen met het flippen.
Xtc en acid is wel vette combo, ben daar destijds best hard op gegaan. Is wel moeilijk zeggen wat overheerste, was gewoon enkele uren volledig weg, pure droom beleven, spijtig van mn slechte comedown en dip bij xtc anders zou ik dit vaker gedaan bb, moet wel zeggen, door de lsd, die nog langer doowerkte ivm xtc, was de comedown wel pak fijner. Dagen erna wel ferme dip, puur door de X.
Dosering was, xtc 250mg en acid was zegeltje 200 microgram.
Maar net als alleen xtc is de dagen erna té slecht. Sindsdien eigenlijk geen x meer gepakt, in de plaats is 4-FA gekomen.
Dus een tip, start alleszins met een lagere dosering dan de mijne en voorzie vet feestje of andere fijne setting, doe het ook gewoon niet alleen, I know vrij standaard advies. Maar het is een aarader, zeker geen killer, zou het nog eerder door de x komen dan door de combo x + acid.

Laatst bewerkt:

Green Dude

Belezen gebruiker
Hallo Truetruffels!

Zelf heb ik ervaring met nexus en kitty flipping. Hoewel ketamine eerder een dissociatief is vond ik deze ervaring wel 1 vd mooiste ooit. Ik had die avond ongeveer 150 mg mdma gedaan en na een 4tal uur, dus na de piek ongeveer 60mg ketamine. De ketamine gaf een zalige extra dimensie aan het knuffelen, zowel met mensen als met de muur/vloer :tongueout:. Zou als flip deze dus zeker kunnen aanraden. Heb al veel goede dingen gehoord over candyflippen maar ben er zelf nog niet aan toe geraakt.

Groetjes!

Green Dude

Belezen gebruiker
Bedankt voor je reactie. Ik was nog benieuwd hoe jij meestal de Nexus flip uitvoert.

Deze heb ik eenmalig uitgevoerd, had ongeveer 150 mg mdma genomen en ong. 2-2,5u later de 2-cb. Ik moet zeggen dat ik er wel meer van had verwacht. Ik had vrij sterke CEV's maar slecht op bepaalden momenten en telkens vrij kort. Vond de kitty flip veel intenser en aangenamer dan de nexus.

Purplext

Badass junkie
Ik heb een candyflip gedaan op 150 mcg 1-p-lsd met 90 mg MDMA, was een geweldige ervaring!

En ook weleens kittyflips gedaan met XTC pil (100-150 mg) en puntjes ket totdat ik het juiste effect had. Ook een hele leuke synergie.

Dosering en timing is het belangrijkste voor een geslaagde flip!

transformated

Badass junkie
Heb al nexus-hippie-candyflip, kittyflip gedaan en is zeker een aanrader.
Beste flip was nog altijd de XTC met Truffels en 2CB. Op die combi heb ik wel 24u op een andere planeet gezeten om het zo te zeggen maar had best hoge dosissen gedaan. Daar kan geen 1 trip aan tippen tot nu toe.
Candyflip was wel heel fijn. Gewoon stipt 4 uur in je LSD trip een halve pil XTC nemen en dan vloeien die 2 in mekaar.

Bovenaan