Hier meestal rond de 15 soms wat goedkoper ligt eraan bij wie.flash kieke zei:20 euros voor een flugel flesje.
Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.
slipperman zei:Hier meestal rond de 15 soms wat goedkoper ligt eraan bij wie.flash kieke zei:20 euros voor een flugel flesje.
Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.
Mac... zei:ik betaal meestal € 1,50 voor een flugelflesje
Voor 25 euro per flesje kom ik zelfs lopend naar je toe om te verkopentoepiekloot zei:daaamn, waar woonde gulder allemaal gastenhier is dat 25-30eur meestal!!! en das altijd al zo geweest en kheb nooit andere prijzen geweten hier voor 1 flesje...
i
s eens 20eur geweest maar was totaal geen goede... nuja, kdenk dat het is omdat er niet veel in omloop is bij ons thuis, en ik er niet echt achter zoek ook
ik koop er alleen als er in omloop is...
optiefen is een onaardige manier van 'ga weg' zeggen..Azraël zei:slipperman; wat is 'optiefen' ?
Hij bedoelt dat ik moet optiefen... waarom? Geen idee.spacekonijn zei:optiefen is een onaardige manier van 'ga weg' zeggen..Azraël zei:slipperman; wat is 'optiefen' ?
maar waar lees je dat?![]()
Hmm blijk baar weet je toch wel het meervoud van tief op dus je kent het woord wel?Azraël zei:slipperman; wat is 'optiefen' ?
Hempy zei:hij leest dat in je avatar ...![]()
ukipuki zei:Hier wordt flugel verkocht tegen de prijs van 10€ per flesje.
En zeker geen slechte!
Drazzic zei:ukipuki zei:Hier wordt flugel verkocht tegen de prijs van 10€ per flesje.
En zeker geen slechte!
Ja dat is wel de normale prijs een beetje. Alleen koop ik meestal meer en dan is het natuurlijk goedkoper.
flash kieke zei:Drazzic zei:ukipuki zei:Hier wordt flugel verkocht tegen de prijs van 10€ per flesje.
En zeker geen slechte!
Ja dat is wel de normale prijs een beetje. Alleen koop ik meestal meer en dan is het natuurlijk goedkoper.
Hier 20-25euro voor ne flugel.
En het is bangelijke G![]()
slunse zei:volledig mee akkoord.. kost mij dus ongeveer 1 euro per flesje![]()