flügel flesje

roaren*

Bewuste gebruiker
bij ons als je ghb koopt krijg je dat in een flugel flesje.. hoeveel zou ek er dan van nemen... de helft? 1/3 ? 1/4 ?

Bal0n

Badass junkie
Haal een spuitje bij de apotheek, of een flesje hoestdrank (daar zit een dop bij die op de ml nauwkeurig is).

Drazzic

Bewuste gebruiker
Bij die van ons pak ik 5 ml. Dus dat ik als ik goed denk 1/4 van flugel flesje. Wij doen het altijd een een jointkoker en daarvan de helft. Kan altijd bijpakken. Na een tijdje begonnen we met 7ml maar gewoon me 5 ml beginnen is het beste.

the_love_docter

Experimenterende gebruiker
als ik zelf Gea pak heb ik het ook een fugel, in het begin pakte ik dan twee dopjes fugels en dan na een half uurtje nog twee dan heb je ongeveer een halve fugel op ongeveer. maar jah heb ook wel is gehad dat ik het na 15 min al goed voelde , en dan is het gewoon voor je zelf in schatten of je bij pakt of nie,
tegen woordig is het een halve fugel in me drinken en knallen maar,
ben zelf nog al fors duzz kan wel wa hebben.

greets tha doc

Azraël

Belezen gebruiker
love_doctor: nen halve flugel in 30 mins: gij hebt echt dikke rommel! als ik een half fleske pak, lig ik zeker 2 a 3 uur tegen dek raar te doen..

Beginnen met ja +/- 5 ml, ik drink gewoon een beetje van 't fleske... lopt wel meestal fout maja..

the_love_docter

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

k zeg ook nie dak nie kk hard ga van een halve, zeg allleen dak een wa groter lichaam heb en dat het vergeleken met een maat van me bij mij soms wa langer duurt voor het eg begint werke, enne haha die dikke rommel valt wel meej or :beer: :beer:

greets Tha Doc :sunglasses: :rolleyes:

flash kieke

Wijs gebruiker
20 euros voor een flugel flesje.

Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
20 euros voor een flugel flesje.

Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.
Hier meestal rond de 15 soms wat goedkoper ligt eraan bij wie.

A

Anonymous

Gast
Ik zou toch een andere slijter zoeken als ik jullie was, zo duur :P

toepiekloot

Belezen gebruiker
daaamn, waar woonde gulder allemaal gasten :openmouth: hier is dat 25-30eur meestal!!! en das altijd al zo geweest en kheb nooit andere prijzen geweten hier voor 1 flesje...
i

s eens 20eur geweest maar was totaal geen goede... nuja, kdenk dat het is omdat er niet veel in omloop is bij ons thuis, en ik er niet echt achter zoek ook
ik koop er alleen als er in omloop is...

roaren*

Bewuste gebruiker
jah .. lees anders eens goed de vraag :wink:

maar weet het ondertussen al.. ben nu ook de laatste tijd veel bezig met ghb, kbegin het echt wel heel tof te vinden .. normaal doe ek altijd speed.. maar nu gebruik ek ghb .. nuja probeer toch zo weinig mogelijk speed te gebruiken ..
reden: ghb is veel goedkoper :grin: kan ik gemakelijk aangraken, kan ek heel goed van slapen :P geen afkick, geen karakter verandering, geen neus die heel de week verstopt zit, tis ideaal eigeluk :)

Wortel

Bewuste gebruiker
toepiekloot zei:
daaamn, waar woonde gulder allemaal gasten :openmouth: hier is dat 25-30eur meestal!!! en das altijd al zo geweest en kheb nooit andere prijzen geweten hier voor 1 flesje...
i

s eens 20eur geweest maar was totaal geen goede... nuja, kdenk dat het is omdat er niet veel in omloop is bij ons thuis, en ik er niet echt achter zoek ook
ik koop er alleen als er in omloop is...
Voor 25 euro per flesje kom ik zelfs lopend naar je toe om te verkopen :grin:

SGiZO

ja hier is het nu ook 20€ voor een flugelflesje, vroeger was het veeel minder. Ik weet ook niet hoe het komt...

Azraël

Belezen gebruiker
Hempy zei:
hij leest dat in je avatar ... :rolleyes:

ROFL :grin:

Goddamn stupid hollanders -.- (grapje)

Euh.. als er iemand zegt : "tief op" .. dan ben ik wel zo slim om te weten dat dat van "optiefen" komt. Maar wat optiefen zelf betekent, wist ik niet.. ma nu wel.. thx :)

Drazzic

Bewuste gebruiker
ukipuki zei:
Hier wordt flugel verkocht tegen de prijs van 10€ per flesje.
En zeker geen slechte!

Ja dat is wel de normale prijs een beetje. Alleen koop ik meestal meer en dan is het natuurlijk goedkoper.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Drazzic zei:
ukipuki zei:
Hier wordt flugel verkocht tegen de prijs van 10€ per flesje.
En zeker geen slechte!

Ja dat is wel de normale prijs een beetje. Alleen koop ik meestal meer en dan is het natuurlijk goedkoper.

Hier 20-25euro voor ne flugel.

En het is bangelijke G :)

ook een bangelijke prijs :wink: :wink:
hier kost het ook wel 20 eur hoor maar dat is gewoon overdrijven.
dan maak ik het wel liever zelf en dan heb je ook bangelijke G

Water

Newbie
De mijne is dan ook weer binnen :grin:

Hier is de prijs (Gelderland) 10 euro per flugel flesje.

Staat gelijk aan 5 buisjes, vond het wel redelijke prijs toch?

snuggz

Newbie
ik doseer meestal met een dop van bv een cola fles met wat zoets zoals bv siroop aanmengen
na een half uur/ uur doe ik weer een dop maar dan drink ik niet gelijk de hele dop maar neem ik kleine slokjes want ik kijk wel uit anders ga je out dat heb ik weleens gehad en sindsdien kijk ik er meer mee uit.
ik koop het meestal met vrienden samen meestal een halve liter omg arnhem

berbe

Bewuste gebruiker
ligt eraan
ben je nuchter
heb je al wat gedronke
heb je speed gebruikt al

ikzelf had eerste keer 1/3 flugel genomen
maar was al onder invloed van veeel speed
en geen alcohol
dus voeldem niet zo zoals het zoui moete
mja