Festivals gemiddelde leeftijd 30+?

CooperS

Newbie
Hi!

Welke festivals zijn echt een goede mix qua leeftijden? Ik Vind een iets oudere mix van feestgangers vaak een veel relaxtere sfeer hebben dan een festival met voornamelijk 30 minners. Vorig jaar een paar keer de mist in gegaan en was de sfeer ruk, dus ben benieuwd naar tips!

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik lees even mee, maar ik kan in elk geval Free Your Mind in Arnhem aanraden.
Bij ADE ook even kijken welke DJ's er draaien, wil ook nog wel eens wat zeggen.

Op welke festivals ben jij geweest waar de sfeer ruk was?
Zelf vond ik vorig jaar Dreamfields erg tegenvallen. Verknipt was ook mega jong publiek, maar bij een techno stage kwamen wel meer "oudjes" samen.

_966__

Experimenterende gebruiker
Ik was naar hard classics on the beach geweest verleden jaar en ik kan met zekerheid zeggen dat ik 1 van de jongste daar was op dat moment. Was toen der tijd 25. Hele goede sfeer daar, iedereen Chill. Ga er zeker weer heen.

Fladderfly

Experimenterende gebruiker
Sowieso Komm Schon Alter. Ligt er ook aan waar je van houdt. Persoonlijk hou ik niet van dance classics die tijd heb ik echt gehad. De techno van nu vind ik mega chill. Altijd oudere garde te vinden bij Miss Melera,Olivier Weiter en Eelke Kleijn en natuurlijk Dimitri. Mystic Garden ook gemengd. En er is een coole club Recycle Lounge Gallery club waar alleen maar 40 plus komt en chille dj’s. La Rêve festival ook gemengd. (Vrouw,53 jaar😉)

Stratora

Bewuste gebruiker
Bospop is heel veel oudere jongeren , Lakedance en Hidden Garden vond ik ook best wel een goede mix van leeftijd hebben en ook veel mensen van boven de 30.

Bovenaan