Festival Smokkelwaar, Snuif Bullet

Yomabo

Experimenterende gebruiker
Goeden avond Psychonaut,
Ik loop nu al een lange periode met een vraag waar blijkbaar niemand antwoord op heeft in mijn direct omgeving.

De scenario:
Ik ben van plan om op DGTL (26 maart) speed te gaan gebruiken in combinatie met 2cb. Heel cool, maar ik ben niet echt zo'n ''sleutellaar'' om het zo te zeggen. Daarmee bedoel ik, als ik op een feest aan de haal moet met een sleutel en dat poeper in me hand, dan ziet iedereen er uit alsof hij/zij een mega-roos-aanval heeft gehad.

Een oplossing:
Iemand op dit forum kwam met het idee om een Snuif/snuff bullet te kopen. Goed idee! Lekker makkelijk en zeker handig voor de onervaren lijntjes trekker.

De vraag:
Waar laat ik in godsnaam een 5- bij 2 cm grote bullet?
Pillen meenemen heb ik vaak genoeg gedaan, en ook bussen deodorant of zelfs blikken bier is allemaal geen probleem geweest, maar dat was omdat ik het niet ''erg'' vond als ze me deo of bier vonden en pillen zaten lekker tussen me ballen geplakt.

Ik heb de bullet nog niet, en ben hem van plan om binnen nu en dus de 26de te gaan halen. Als iemand hier ervaring mee heeft, alsjeblieft laat het me weten.

Yomabo, out.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Die snuifbullet kan ook prima tussen je ballen toch? Lekker zal het niet voelen, maar eenmaal langs de ingang kan het inderdaad gewoon je broekzak in.

Ik weet dat je het niet vraagt, maar moest hier toch meteen aan denken. Check van tevoren even goed de dosering uit zo'n snuifbullet. De reden dat ik dit zeg is dat net iets teveel pep de 2C-B gaat overheersen wat enorm zonde is. Als je die combinatie doet wil je eigenlijk zo min mogelijk pep binnen krijgen. Met een sleutel of schepje kun je er nog voor kiezen om maar een half puntje te nemen, met zo'n bullet heb je die keuze niet.

HoMaar!

Reken even om hoeveel je nodig hebt voor een 60mg werkzame speed.
Doe dit in een capsule of vloeitje en drop het alvast lekker thuis net na de middag.
Met die lage hoeveelheid komen de positive effecten volop aan bod. Energie, euforie, geilheid, gezellig kletsen, extreem gevoeligheid voor aanraking. Geen stress, geen kaakklemmen. Thuiskomen wat eten. Grote kans dat je om 1:00uur kunt slapen. Top Spul.

Een uurtje of 7 voor het einde van het festival een 16mg 2cb erin en je hebt een droom festival.

Wil je perse snuiven, gebruik dan een aluminium of plastic containertje waarin ze ook oordopjes verkopen. Je fijngehakte speed (of coke) is eenvoudig in je dekseltje te tikken. Kleine bultjes, ik zeg kleine bultjes :wink:

Veel plezier.
http://www.alibaba.com/product-detail/E ... .64.HWrhCE

Yomabo

HoMaar! zei:
Reken even om hoeveel je nodig hebt voor een 60mg werkzame speed.
Doe dit in een capsule of vloeitje en drop het alvast lekker thuis net na de middag.
Met die lage hoeveelheid komen de positive effecten volop aan bod. Energie, euforie, geilheid, gezellig kletsen, extreem gevoeligheid voor aanraking. Geen stress, geen kaakklemmen. Thuiskomen wat eten. Grote kans dat je om 1:00uur kunt slapen. Top Spul.

Een uurtje of 7 voor het einde van het festival een 16mg 2cb erin en je hebt een droom festival.

Wil je perse snuiven, gebruik dan een aluminium of plastic containertje waarin ze ook oordopjes verkopen. Je fijngehakte speed (of coke) is eenvoudig in je dekseltje te tikken. Kleine bultjes, ik zeg kleine bultjes :wink:

Veel plezier.
http://www.alibaba.com/product-detail/E ... .64.HWrhCE

Hoe moet ik dat uitrekenen?
Hoe snuif je vanuit zo'n oordophouder? Neus erop en klaar?

ooscaar

Wijs gebruiker
Of je slikt de speed gewoon, probleem opgelost. Maak je thuis een bommetje, werkt net zo goed. Of een likje op het toilet. Of je loopt naar het toilet, pakt daar het zakje en een sleutel, pakt met de sleutel een beetje speed en haalt je neus op. Lijkt me allemaal makkelijker in verband met de dosering. Als je die snuifbullet mee wilt kun je die ook gewoon in je onderbroek doen natuurlijk.

Ik zou de drugs niet in zo een containertje voor je oordopjes doen. Ik word nooit goed gecontroleerd maar de bewaking zit altijd uitvoerig dat containertje te controleren. Lijkt me dus de slechtste verstopplek :wink:

MeejheM

Badass junkie
misschien een verboden tip, maar 5x2 is 10ml, daar kan je met gemak 2,0-2,5 gram droge fijne speed in kwijt zonder zo te proppen dat het klonterd(afhankelijk van de wanddikte natuurlijk.

pak gewoon wat rietjes bij de mc d, en duw die dicht met iets heets... voor extra beveiliging ken je ze in je pisbuis stoppen :grin:

HoMaar!

@Yomaboo

Laat je speed testen. Dan weet je welk percentage speed je hebt. En hoeveel speed je moet droppen voor een gewenst effect.
Rekenvoorbeeld: 60mg 'gewenste werkzame stof' / 54% 'geteste speed percentage X 100 = 111 'mg af te wegen stof'.

Je kunt het containertje vullen met speed. Wanneer je het wil gebruiken schroef je het dopje/deksel eraf. Deze houd je vast in de andere hand, waarna je met kleine voorzichtige tikjes de speed vanuit het containertje in het dekseltje overbrengt. Niet alles, maar een heel klein beetje.
Het dekseltje breng je onder je neus in de buurt van 1 van je twee neusgaten. Het andere neusgat houd je dicht met een vinger van de hand waarmee je het containertje vasthoud. Het dekseltje zo dichtbij je neusgat houden dat er nog net een beetje ruimte is tussen je neusgat en het dekseltje, zodat er lucht langs kan.
Dit is belangrijk om de speed uit het dekseltje op te snuiven. Wanneer je het dekseltje te dicht bij je neusgat houdt, snuif je het dekseltje op. Ook geen probleem. Grote kans dat de speed zijn weg wel vind en zijn enerverende werking heeft. Maar Je geeft aan het materiaal te willen smokkelen, dit gaat lastig met een dekseltje in je neus om twee redenen:
Een dekseltje in je neus valt op en met een dekseltje in je neus is het afsluiten van het containertje een lastige kwestie geworden. Niet alleen het bewaren, maar ook het opnieuw doseren word hierdoor bemoeilijkt.

Het buisje past uitstekend in je schoen net onder je tenen.
Wil je geen enkele risico lopen dan is de tip van Meejhem een aanrader.
Een nabije check van de urinebuis is mij op een festival niet vreemd, maar dit gebeurt met instemming door vrouwelijk schoon en niet door een portier of beveiliger aan de poort.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
HoMaar! zei:
Rekenvoorbeeld: 60mg 'gewenste werkzame stof' / 54% 'geteste speed percentage X 100 = 111 'mg af te wegen stof'.
Bedoel je dan 60mg in een keer of voor het gehele feest? Want 60mg in een keer gaat geheid de 2cb overheersen.

I'm zou zelf niet te moeilijk doen met van tevoren afwegen etc als je toch gaat snuiven. Gewoon genoeg meenemen en dan telkens een klein beetje snuiven tot je het gewenste effect hebt bereikt waarop je wel energie van de pep hebt, maar verder vol de effecten van de 2cb ervaart.

Bovenaan