Fentanyl vraagje

Maatje90

Belezen gebruiker
vraag me af hoe het nou precies zit met fentanyl pleisters, stel je neemt die van 25 als voorbeeld.

die moeten 72 uur werken dus dat is dan 25x72=1800mg maar als goed is zit er op zo'n pleister 4,125 mg fentanyl.

Dat is meer dan het dubbele hoe kan het dat die pleister niet alles af geeft in die 72 uur ?

Iemand die dit goed kan uitleggen.
En gaat het ook wel is mis, ?
Dat zo'n pleister wel, alles afgeeft en je dus veel meer fentanyl in je lichaam krijgt tijdens die 72 uur.

Ik kon niet veel vinden hier over fentanyl, denk ik vraag het maar 🤭

Paranoize.

Badass junkie
vraag me af hoe het nou precies zit met fentanyl pleisters, stel je neemt die van 25 als voorbeeld.

die moeten 72 uur werken dus dat is dan 25x72=1800mg maar als goed is zit er op zo'n pleister 4,125 mg fentanyl.

Dat is meer dan het dubbele hoe kan het dat die pleister niet alles af geeft in die 72 uur ?

Dat zo'n pleister wel, alles afgeeft en je dus veel meer fentanyl in je lichaam krijgt tijdens die 72 uur.

zo'n pleister geeft vaak maar 0.0037mg oftewel 37ug per uur af en bevat dus zeker geen 1800mg

SoulAssassins

Badass junkie

De pleisters werken inderdaad 72 uur ,de afgifte is hierboven al beschreven.
ga ze niet verknippen zoals die maffe Amerikanen want de dosis is niet evenredig gezet over heel de pleister ,je zou maar net het stukje hebben waar het meeste zit en daar ga je dan.

Maatje90

Belezen gebruiker
zo'n pleister geeft vaak maar 0.0037mg oftewel 37ug per uur af en bevat dus zeker geen 1800mg
Fentanyl Aurobindo 25 microgram/uur: elke pleister geeft 25 microgram fentanyl af per
uur. Elke pleister van 7,5 cm2 bevat 4,125 mg fentanyl.

Excuus Microgram per uur excuus foutje van mij

Maatje90

Belezen gebruiker
De pleisters werken inderdaad 72 uur ,de afgifte is hierboven al beschreven.
ga ze niet verknippen zoals die maffe Amerikanen want de dosis is niet evenredig gezet over heel de pleister ,je zou maar net het stukje hebben waar het meeste zit en daar ga je dan

Kleine fout 🤭 maar ik hoef niet dood dus daar geen zorgen over ik weet van hier al dat er mensen zo'n pleister van 25 of 50 in hun mond doen en een dagje Kouwen dat ze hun tanden al niet meer hebben 😓
Lijkt me niks maar,
Iedereen natuurlijk zijn ding natuurlijk

Maar er zit meer op de pleisters zelfs dubbel zoveel dan ze af geven in die 72 uur dat had ik moeten zeggen excuus

Paranoize.

Badass junkie
Fentanyl Aurobindo 25 microgram/uur: elke pleister geeft 25 microgram fentanyl af per
uur. Elke pleister van 7,5 cm2 bevat 4,125 mg fentanyl.

Excuus Microgram per uur excuus foutje van mij
Geeft niet hahah ik dacht al, 1800mg is een insta-kill zelfs via een pleister

Paranoize.

Badass junkie

Ik denk trouwens niet dat dit fout kan gaan als je ze gebruikt zoals je verteld wordt anders hadden die pleisters al lang niet meer voorgeschreven geworden

Maatje90

Belezen gebruiker
Ik denk trouwens niet dat dit fout kan gaan als je ze gebruikt zoals je verteld wordt anders hadden die pleisters al lang niet meer voorgeschreven geworden
Ja ik las met heel warm weer dat ze dan alles los kunnen laten of iniedergeval een groot deel als je in de volle zon zit en mijn arts zei ook al dat die echt patiënten had die waren knockout gegaan daar door en ik merkte zelf ook altijd wel dat ik met warm weer vaak toch net even waziger was dan met normaal weer !

Maatje90

Belezen gebruiker
Nee alleen met warme dagen ! Vallen mensen die met zo'n pleister in de zon gaan zitten Dat hoorde ik van de arts iniedergeval,

maar ik ben opzoek naar goede informatie maar helaas weinig hier over het middel ! nu ik er zelf van af ben vind ik het allemaal erg interessant.

vooral dat als je ergens er over begint mensen gelijk zeggen niet op Kouwen. Blijkbaar is dat normaal maar dat weten mensen maar verder lees ik er niet veel over op Engelse website wel trouwens
maar als goed is zijn er toch ik pillen zuigtabletten lollys en voor in je neus en natuurlijk met de 💉 maar dat word denk ik vooral gedaan in het ziekenhuis niet door mensen thuis hoop ik 🙏 echt mocht een iemand dit lezen en je kunt zonder neem het aub niet want dit is andere koek dan oxycodon en dat is al gif

Maar als ik berichten van u lees moet ik zegge dat ik daar wel veel van opsteek !! Ik werk soms in de weekenden op festivals bij de (EHBDD) en dat is echt wel mooi werk !!

Maatje90

Belezen gebruiker
Kauwen van fentanylpleisters schijnt buitengewoon link te zijn.
Ikzelf zou er nooit aan beginnen iig!
Ik kan je vertellen als je ze op plakt en je merkt niks van 2x 100ug dan weet ik het ook niet meer

Maar denk dat mensen graag het randje opzoeken en daarom mischien gaan Kouwen?

ik lag de hele dagen in die periode op de bank had ook helaas een lelijke breuk in mij rug dus een houten plank op de bank dun matrasje er op zodat het goed kon Helen. Waren zwaren tijden dacht ik tot ik hoorde dat me botten goed aan elkaar gegroeid waren en ik wel even dacht te stoppen ik denk dat dat de zwaarste periode ooit was ! En ooit zou zijn in mijn leven nooit meer wat er ook gebeurd geeft dan maar iets in het ziekenhuis en mocht ik naar huis gaan hoef ik niks mee

Voor mij geen opiaten meer maar mijn interesse groeid wel enorm omdat ik echt veel mensen spreek die buiten op straat ineens over hun oxycodon gebruik beginnen

Paranoize.

Badass junkie
Nee alleen met warme dagen ! Vallen mensen die met zo'n pleister in de zon gaan zitten Dat hoorde ik van de arts iniedergeval,

maar ik ben opzoek naar goede informatie maar helaas weinig hier over het middel ! nu ik er zelf van af ben vind ik het allemaal erg interessant.

vooral dat als je ergens er over begint mensen gelijk zeggen niet op Kouwen. Blijkbaar is dat normaal maar dat weten mensen maar verder lees ik er niet veel over op Engelse website wel trouwens
maar als goed is zijn er toch ik pillen zuigtabletten lollys en voor in je neus en natuurlijk met de 💉 maar dat word denk ik vooral gedaan in het ziekenhuis niet door mensen thuis hoop ik 🙏 echt mocht een iemand dit lezen en je kunt zonder neem het aub niet want dit is andere koek dan oxycodon en dat is al gif

Maar als ik berichten van u lees moet ik zegge dat ik daar wel veel van opsteek !! Ik werk soms in de weekenden op festivals bij de (EHBDD) en dat is echt wel mooi werk !!
Heftig dat wist ik niet joh bizar

Tja fentanyl...... Snap sowieso niet wrrm ze niet gwn morfinepleisters geven van een andere opioide, naja snap het wel omdat fentanyl heel erg mg potent is maar het is tegelijkertijd een hele gevaarlijke stof

Brakka Mang

Badass junkie
Ik kan je vertellen als je ze op plakt en je merkt niks van 2x 100ug dan weet ik het ook niet meer

Maar denk dat mensen graag het randje opzoeken en daarom mischien gaan Kouwen?

ik lag de hele dagen in die periode op de bank had ook helaas een lelijke breuk in mij rug dus een houten plank op de bank dun matrasje er op zodat het goed kon Helen. Waren zwaren tijden dacht ik tot ik hoorde dat me botten goed aan elkaar gegroeid waren en ik wel even dacht te stoppen ik denk dat dat de zwaarste periode ooit was ! En ooit zou zijn in mijn leven nooit meer wat er ook gebeurd geeft dan maar iets in het ziekenhuis en mocht ik naar huis gaan hoef ik niks mee

Voor mij geen opiaten meer maar mijn interesse groeid wel enorm omdat ik echt veel mensen spreek die buiten op straat ineens over hun oxycodon gebruik beginnen
Is een soort van drooggebruiken zoals ze dat noemen toch lijkt mij.....heb zelf geen ervaring met fentanyl pleisters verder maar gezien de potentie van die stof ook lekker ver bij uit de buurt blijven. Vindt het nog steeds heel bijzonder (gelukkig) dat die shitstorm nog niet is overgewaaid vanuit de VS wat misbruik betreft.

SoulAssassins

Badass junkie
Is een soort van drooggebruiken zoals ze dat noemen toch lijkt mij.....heb zelf geen ervaring met fentanyl pleisters verder maar gezien de potentie van die stof ook lekker ver bij uit de buurt blijven. Vindt het nog steeds heel bijzonder (gelukkig) dat die shitstorm nog niet is overgewaaid vanuit de VS wat misbruik betreft.
Gezien de potentie van het spul zie ik het nog wel gebeuren met die plakkers ,een zieke junk doet alles om beter te worden en eentje met internet vind al snel de methode knippen.

Bovenaan