Fentanyl pleisters?

sameshitdiffday

Experimenterende gebruiker
Heb wat doosjes pleisters nu,12ug/uur staat op het doosje.

Nu lees ik hier en daar dat je ze kan knippen en onder de tong kan leggen? Hoe is het effect? Ik ben wel de effecten van oxycodon,120mg, tramadol 800mg en codeïne gewend codeïne werkte niet kan ik een doosje van naar binnen gooien zonder effect.

Mijn vraag hoe is de high van de pleisters? Als je ze plakt ben je dan ook 48 uur high? Of als je een stukje onder de tong doet hoelang duurt dat? En wat is de verhouding met wat ik hierboven vermelde opiaten..

Mvg

ratje79

Newbie
Ik knipte ze in kleine stukjes.Die van 100 mcg/h in 10 stukjes geknipt.Ik werd er soms energiek van en high.Maar als je stopt krijg je een klap en wordt je ziek, heel ziek.Dus weet waar je aan begint.Ik heb nog liggen, maar denk dat ik er nooit meer aan begin.Dus je moet het zelf ervaren.Beging met 12 in 3 stukjes knippen.Niet geheel of de helft.1/3 is voor het begin prima te doen.Laat maar horen wat je ervaring is geweest.

SoulAssassins

Badass junkie
Het kan ook dodelijk zijn omdat de pijnstiller niet evenredig is verspreid over de plakker ,je zou zomaar een heel sterk stukje kunnen zuigen en dan ga je omver.
Gezien de lichte dosering en jou tolerantie is het goed te doen alleen wat @De Zandman al aangeeft en ratje79 ook is het erg link spul en zwaar verslavend en ga je dik afzien als je niets meer heb.
Dan helpt jou oxy ook niet meer zo ziek ben je dan.
Het is ook net als shotten je eindstation ,dus geen weg meer terug!

Piet Zahut

Bewuste gebruiker
Heb wat doosjes pleisters nu,12ug/uur staat op het doosje.

Nu lees ik hier en daar dat je ze kan knippen en onder de tong kan leggen? Hoe is het effect? Ik ben wel de effecten van oxycodon,120mg, tramadol 800mg en codeïne gewend codeïne werkte niet kan ik een doosje van naar binnen gooien zonder effect.

Mijn vraag hoe is de high van de pleisters? Als je ze plakt ben je dan ook 48 uur high? Of als je een stukje onder de tong doet hoelang duurt dat? En wat is de verhouding met wat ik hierboven vermelde opiaten..

Mvg
Hopelijk niet aan begonnen?

Bovenaan