Favoriete snuifondergrond

Drientje

DF-koning
Juist wel. Het relaxte eraan is dat je zelfs in het donker op een dansvloer vol deinende hossende mensen een snuif kan nemen met altijd dezelfde dosis.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
hmm.. Ik ga maar is opzoek naar een mooi spielgeltje.. 15 bij 15 of 20 bij 20.

Toch a hell of a lot better dan een ch-hoesje..

:wink:

Lauu

Badass junkie
Re: Favouriete snuifondergrond

Octogonapus zei:
Lauu zei:
Petrovic zei:
Als ik al snuif doe ik dit meestal in een bullet

Gewoon nieuwschierig...wat is een bullet? :)

een klein apperaatje waar je bijvoorbeeld je pep in bewaard. er zit systeem in waarmee je de goede dosering eruit haalt en op kan snuive uit de bullet. zo heb je niks nodig, geen sleutel of wat dan ook

Dat ziet er fucking handig uit! vooral op feesten :rock:

clockcable

Bewuste gebruiker
Je hebt wel 100% droog poeder nodig, anders blijft alles erin plakken. In pep zit vaak cafeine, en dat plakt van zichzelf. Dus dan moet je het eerst wassen met aceton.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
meestal op een cd hoesje
maar op feestjes ofzo op een klein handig spiegeltje of zelf op mijn bankkaart maar dat is als het echt niet anders kan :)

grtz

Mijn favoriet: een ronde spiegel van 5 euro van de xenos of de bovenkant van mn laptop (dicht geklapt dan, anders valt de helft tussen het toetsenbord :grin: )

maar als de nood hoog is voldoet mn sleutel ook prima :)

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
niet echt een favoriete ondergrond
meestal een cd hoesje, een glazen bord of een schuifglas van een terrarium wat momenteel niet wordt bewoond

DrugsBeer

Ik gebruik vaak de achterkant van mijn telefoon (heeft een handige hoes eromheen), een spiegel of simpelwel een sleutelpunt.

Meid1984

Uhhh gewoon een rechthoekig bord.. ideaal en
wanneer ik denk shit het is op, dan kan ik er toch nog een extra lijntje vanaf schrapen :tongueclosed:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Te moeilijk uitleggen, dus een foto!
snuifes.jpg
In dit bakje doe ik het eerst fijn maken, met de dop van dat flesje wat ernaast staat, en verdeel de lijntjes dan ook in het bakje, en dan HOPPA! :hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:

Bovenaan