Ook wel een leuke(Vorige herfst gedaan);
Iets meer als een half bakkie verse thaise paddo's
Half uurtje later halve smiley(redelijke goeie pil)
En 15 minuten nog een halve...
Dit alles op een redelijk nuchtere maag(beetje eten beetje bier) en onder het genot van een paar goeie joints was echt heel vet
Hele duidelijke halucinaties(meer aanwezig dan bij normale paddo trip) en alle voorwerpen(aansteker bijv) leken wel van kristal. In m'n buik leek 't een race-wedstrijd tussen vlinders en straaljagers

en heb nog nooit zo'n happy paddotrip meegemaakt, geen piekeren enzo... Heb 't nog niet vaker gedaan maar daar zal snel verandering in komen. Nu ik er over schrijf krijg ik er meteen weer zin in...
Me maten deden allemaal iets anders, 1 pakte alleen paddo's, 1 pakte 2 pillen, een ander had een fles wijn op en iedereen had genoeg wiet... Dit gaf echt een relaxte sfeer en 't is echt lachen om iedereen zo verschillend vaag te zien...
En oja, toen ik in bed een laatste jointje rookte met lekkere chille muziek erbij voelde ik me wel zo lekker relaxed en wazig da'k nog een uur voor me uit heb zitten staren zonder het te merken... Heb ik met pillen ook vaak maar nu was het alsof ik zweefde ofzo...
Dit is echt een aanrader maar pas op met de dosering!!!! En met welke mensen je dit doet, want deze combo maakt je emotioneel gezien stevig als pudding.
Laterz!