Favoriete Combinaties

space scientist

Wijs gebruiker
salvia 20*extract + lsa en salvia thee +wiet+alcohol+Xtc

dat was me het avondje wel :grin:

maar voornamelijk is de lekkerste tog wel xtc+alcohol :hearteyes:

buzzy

Badass junkie
space scientist zei:
maar voornamelijk is de lekkerste tog wel xtc+alcohol :hearteyes:
Haha, mafkeesje :P Als je gaat zuipen met X dan verneuk je het mdma gevoel :wave:

Mijn favoriete combo is toch wel speed en tiefusharde sex :grin:

wiet busje

Belezen gebruiker
salvia met wiet gemixt in een jonko, lekker puur. Zit je in een tuinstoel.. naja dan eh.. blijf je daar nog lang zitten :grin:

Dags

Bewuste gebruiker
Ik heb het al eerder gzegd, maar de volgende combi viel bij mij echt goed:

2 ritalin, 2 ephedra's en 2 e's(xtc vervangers van de smartshop)

best euforisch en heel veel energie en zelfs iets trippendachtigs, iig heel spacend.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Razar zei:
beste combinatie ooit als je goed gaat op de mdma dan denk je dat je in de hemel zit, maar als je net bad gaat denk je dat je in de hell zit tijdens je lachgastrip. :mrgreen:

kun je bad gaan op mdma? Ik bedoel ik kan me wel even niet lekker voelen, last van mijn maag, of kotsen. Maar een bad trip is toch echt iets psychologisch. En mdma zorgt toch altijd dat je je heel lekker voelt? Je kan je wel gewoon ziek voelen. Maar een bad trip noem ik iets als je echt psychologisch, emotioneel in een hel komt. En dan bedoel ik ook het grootste deel van een trip. Bij psychedelics weet ik van mezelf, dat de tijd heel erg kan afwijken van normaal, 5 minuten kunnen als een uur duren, en een uur 5 minuten. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand bad is gegaan op mdma. Ik bedoel het kan vast dat als je alleen op je kamer zit en op een hele kleine hoeveelheid MDMA 4 uur zit te janken omdat je vriendje/vriendinnetje het uit heeft gemaakt. Maar dan moet je best weinig op hebben, anders word je toch overdonderd over dat fijne gevoel, en word je toch steeds afgeleid door van alles, dus dan kun je uberhaupt niet zolang aan iets denken.

Mensen noemen alles tegenwoordig bad gaan of een bad trip.
Je kan een vervelende trip hebben, maar uiteindelijk leer je er toch altijd weer iets van. Een bad trip zou voor mij zijn als ik net een half uur een grote portie paddo's, mijn telefoon niet bij me had ophad ergens in de polder waar nooit verder iemand langskomt overreden zou worden door een trein die mijn 2 benen erafreed terwijl ik languit lag te chillen. En dat ik dan bij bewustzijn zou blijven en dus niet weg kon zonder mijn benen, en dat ik dan 3,5 uur lang door de hel moet gaan van het kijken naar je twee stompjes en alle flarden bot die aan je been hangen, en het bloed dat overal over je heen zit.

Maar even zonder dollen. Bij een normale dosis van de psychedelics die ik tot nu toe heb genomen heb kan ik meestal nog wel behoorlijk rationeel zijn. Ik kan me er bij psychedelics eigenlijk altijd wel overheen zetten als ik denk me vervelend te voelen en het gevoel heb dat het niet de goede kant op gaat. Als ik dat denk is er tot nu toe altijd iets in mij geweest dat zegt: Je gaat je toch niet gedragen als iemand die alles gelooft wat hij tijdens een psychedelic denkt. Ik heb heel kort de illusie gehad dat psychedelics tot verlichting kunnen leiden. Maar merkte ook al redelijk snel dat je niet alles moet geloven wat je denkt tijdens een trip. Psychedelische middelen zijn niet de weg tot verlichting. Als je je goed over deze middelen informeert kun je ze zeker wel gebruiken als een hulpmiddel tot verlichting. Bijvoorbeeld door je eens een totaal andere kijk op dingen te geven. Hier heb ik voornamelijk veel van geleerd. En verlichting is trouwens wel een heel groot woord, voor mij is verlichting mijn geest ontdekken, en vooral veel leren. Psychedelics geven mij altijd veel stof tot nadenken, waardoor ik ook werkelijk meer nadenk over dingen, en dieper doorga in het uitpluizen van mijn gedachten in het normale leven. Waardoor ik soms problemen en dingen die ik niet begrijp kan oplossen. En als ik zoiets uitgevogeld heb, voel ik me weer iets verder in mijn psychologische ontwikkeling. Ik vind verlichting ook niet iets dat ineens gebeurd, ik zie het als een proces dat doorgaat tot je dood.

Edit: Ik ben wel een beetje afgedreven... sorry

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Eens wat betreft bad trips en verlichting! :)
Verlichting is in boeddhistische zin trouwens iets waar je naartoe werkt middels wedergeboorte. De kans dat je verlicht raakt in de korte tijd van 1 leven is klein. Dus ja het is een lang proces. Het doel van het boeddhisme is het breken uit de cirkel der wedergeboorte, verlichting is daartoe de sleutel :)

Dacht ik heurrr, het is alweer een tijdje geleden dat ik over boeddhisme heb gelezen.

Oh en ontopic.. favo combinatie: kruidenthee en paddo's :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Eens wat betreft bad trips en verlichting! :)
Verlichting is in boeddhistische zin trouwens iets waar je naartoe werkt middels wedergeboorte. De kans dat je verlicht raakt in de korte tijd van 1 leven is klein. Dus ja het is een lang proces. Het doel van het boeddhisme is het breken uit de cirkel der wedergeboorte, verlichting is daartoe de sleutel :)

Dacht ik heurrr, het is alweer een tijdje geleden dat ik over boeddhisme heb gelezen.

Oh en ontopic.. favo combinatie: kruidenthee en paddo's :grin:

Daar heb je gelijk in, over het boeddhisme, bij hun is het inderdaad een punt waarop je uit de cyclus weggaat. Dat er niets overblijft. Maar ik heb het niet zo op georganiseerde 'religie'. Het gaat me er niet eens om dat ik niet in god geloof. Ik weet niet of ik geloof in reincarnatie. Kan ik ook niet weten dus ik ga niet zomaar aannemen dat zij wel gelijk hebben, omdat ze een pacifistischere levenswijze aanhangen. Want hun doel is ultieme verlichting dat je een word met het universum. Boeddha heeft ooit gezegd dat hij verlichting heeft bereikt, wie gaat er nu nog vertellen wat hij voelde toen hij verlicht werd. Het kan wel zo goed mogelijk gedocumenteerd zijn en wat dan ook. Maar er is niets van bewezen, en ik kan nu nog niet voor een religie kiezen die ik niet 100% geloof, als ik echt zoiets aan ga hangen wil ik ook wel weten dat het echt is. Ik leef naar wat ik in deze wereld juist vind, ik probeer anderen zo min mogelijk pijn te doen. Maar ik geloof niet dat een eeuwige verdoemenis bestaat. Dus ach, als de boeddhisten wel gelijk blijken te hebben wordt ik toch gereincarneerd, en dan hoop ik maar dat dat als een stapje hoger in de ladder is, dat ik in dat leven wel boeddhist word :P En anders heb ik hier mijn zin gehad op deze wereld. En is het of echt afgelopen of mijn geest blijft ergens voor eeuwig. Eigenlijk hoop ik dat je leven niet voor je ogen langs flitst als je dood gaat, maar dat je geest gewoon ergens blijft en dat je oneindig kan nadenken over je leven. hoop ik

slunse

Bewuste gebruiker
lsd, shit en lachgas :openmouth: :hearteyes:
dit weekend gedaan, visuals worden enorm versterkt. zo komt lachgas pas goed tot z'n recht :grin:
zag alles in vierkantjes, nie normaal :)

MissParanoid

Belezen gebruiker
eerst een paar lijnen speed, derna ketamine en om af te ronden een goei jointje => was echt een geweldig leuke ervaring :hearteyes:
mss lag het ook aan mijn gezelschap...

Ook wel een leuke(Vorige herfst gedaan);

Iets meer als een half bakkie verse thaise paddo's
Half uurtje later halve smiley(redelijke goeie pil)
En 15 minuten nog een halve...

Dit alles op een redelijk nuchtere maag(beetje eten beetje bier) en onder het genot van een paar goeie joints was echt heel vet

Hele duidelijke halucinaties(meer aanwezig dan bij normale paddo trip) en alle voorwerpen(aansteker bijv) leken wel van kristal. In m'n buik leek 't een race-wedstrijd tussen vlinders en straaljagers :mrgreen: en heb nog nooit zo'n happy paddotrip meegemaakt, geen piekeren enzo... Heb 't nog niet vaker gedaan maar daar zal snel verandering in komen. Nu ik er over schrijf krijg ik er meteen weer zin in... :grin:

Me maten deden allemaal iets anders, 1 pakte alleen paddo's, 1 pakte 2 pillen, een ander had een fles wijn op en iedereen had genoeg wiet... Dit gaf echt een relaxte sfeer en 't is echt lachen om iedereen zo verschillend vaag te zien...

En oja, toen ik in bed een laatste jointje rookte met lekkere chille muziek erbij voelde ik me wel zo lekker relaxed en wazig da'k nog een uur voor me uit heb zitten staren zonder het te merken... Heb ik met pillen ook vaak maar nu was het alsof ik zweefde ofzo...

Dit is echt een aanrader maar pas op met de dosering!!!! En met welke mensen je dit doet, want deze combo maakt je emotioneel gezien stevig als pudding.

Laterz!

El Retro

Wijs gebruiker
Alcohol, daarna als je wat dronken bent aan je sos beginnen: zaalig voor op cafe of een fuif ofzo.
Of GHB en sos is ook bangelijk. Voor de rest gwoon alleen een nachte met vrienden thuis op de speed en alcohol is ook leuk, leuke gesprekken dan.

magik

Experimenterende gebruiker
wiet + salvia + alcohol + xtc+ speed + coke = kwijtheid alom

met wiet + xtc + speed heb ik de mooiste nachten van mijn leven meegemaakt

frapannn

Bewuste gebruiker
Benzo's + wiet, heb zelfs met ogen dicht ervan gehallucineerd, maar wel pas als ik mijn ogen dicht hield en met mn vingers erop drukte!!Ik zag tekenfiguren, gezichten die allemaal om de halve seconde vervormden in een ander gezicht.
Het staat ook bij de meeste bijwerkingen van benzo's : hallucineren, en wiet versterkt dit natuurlijk.

Jeller

Badass junkie
bij mij doet da nie zo veel op lsd, ma tis wel lekker
alcohol geeft de trip toch een andere wending :)

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Nog niet geprobeerd met alcohol. Ik las her en der dat als je alcohol met lsd mixt, de scherpe kantjes wat worden weggehaald. Is dit waar?
Ik geloof wel dat je een leuke roes hebt anders

Jeller

Badass junkie
je valt in herhaling deranged

Nog niet geprobeerd met alcohol. Ik las her en der dat als je alcohol met lsd mixt, de scherpe kantjes wat worden weggehaald. Is dit waar?
Ik geloof wel dat je een leuke roes hebt anders
mja beetje, je bent wel nog altijd even hard aan het trippen, vooral visueel wordt het erger zelfs, maar je kan je meer met de flow laten meegaan en je gaat meestal niet zo diep nadenken dan
moest je bijvoorbeeld met alleen lsd bang worden van schaduwen ofzo, zou je dit met lsd en alcohol vanzelfsprekend gaan vinden, snap je :)

maar eigenlijk ga je nog altijd keihard :wink:

GreadZ

Newbie
een klein hash jointje - en dan uiteraard wel van die goede marokaanse shop hier in de stad ... en dan een lijn pep
- om dan vervolgens heel lang te doen over het draaien van nog een joint en het nemen van meer pep! hmmm...

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
met oud en nieuw een keer paddo's met xtc (ware shit pille met MDMA en speed) joint en veel ritalin. Maar de combi paddo's en xtc is zeker fijn, echt super hallucinaties enzo, maar werd er wel een beetje in de war van maar heb die nacht de aller dikste boom van de wereld gezien en die staat bij ons in het dorp.

En laatst de combi mdma poeder en lsd geweldige ervaring. alles bewoog en stond stil en ik merkte nog maar weinig om me heen, was zo bij mezelf, en fijn dansen, maar dansen op mdma is altijd goed

Bovenaan