Fatboy slim

sonnoz

Experimenterende gebruiker
Dag lieve mensen,

Ik ben echt groot fan van Fatboy Slim. Kom er net achter dat er een documantaire is over hem ; "Right here, Right now". Enkel nergens te bekijken via welk medium dan ook op dit moment. Iemand deze gezien? En de moeite waard? Of kan ik mijn tijd beter besteden dan hiernaar te zoeken?

Als iemand wel een linknof iets heeft graag natuurlijk!

Ik heb Fatboy Slim ook altijd goed gevonden. In de periode dat de gabbercultuur in België heerste in de jaren 90 had ik een periode dat ik enkel naar hardcore luisterde (ik was een moeilijke puber). Maar ik had een gratis ticket kunnen bemachtigen voor Rock Werchter. Ik daar naartoe met de nodige voorraad geestverruimende middelen.

Op een bepaald moment betrapte ik mezelf erop dat ik samen met 1000den andere mensen stond te dansen op muziek dat geen hardcore was. En ik dacht bij mezelf, damn dit is vet. De dj die aan het spelen was was Fatboy Slim. Mijn pubertijd op gebied van muziek was op slag voorbij. Ik realiseerde mij dat als je maar naar 1 muziekstijl luistert je veel te veel mist.

Sinds dien heb ik geleerd om naar alle stijlen te luisteren en de goede dingen eruit te pikken. Nooit heeft een dj zo'n impact gehad over hoe ik naar muziek luister.

Sinds dien heb ik geleerd om naar alle stijlen te luisteren en de goede dingen eruit te pikken. Nooit heeft een dj zo'n impact gehad over hoe ik naar muziek luister.
Ik ben ook niet perse op de hand van 1 stijl hoor. Maar precies dit heb ik ook gehad met hem. Echt heel vette sound.

Terug
Bovenaan