Faces everywhere !

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
De laatste tijd na een stuk meer ervaring met lsd, 2c-b en andere psychedelica valt me iets op wat ik in het begin zelden had en nu haast in al mijn trips tegenkom ! Jawel, gezichten :grin:, overal in de bergen op tv, in de wolken, in het grind, in het zand en zelfs in de muren. Dit vind ik echt superbizar, alsof alles is opgebouwd uit gezichten, zal dan toch alles overal en altijd wezen :P !

Ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben en wat hun mening hierover is :smoke: , is zeker wel onderzoek waardig denk ik zo :stoned:

Cheers :beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bedoel je dat je overal gezichten in ziet, ook als je niet onder invloed bent? dat heb ik nl wel..( maar dan zie ik die wel eens in bomen, wolgen, en zo als t iets donkerder is.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Bedoel je dat je overal gezichten in ziet, ook als je niet onder invloed bent? dat heb ik nl wel..( maar dan zie ik die wel eens in bomen, wolgen, en zo als t iets donkerder is.

Sja maar niet een gezicht ofzo, hele generaties :grin:

azgaza

Badass junkie
Heb ik ook vaak met LSD gehad, dat alles gezichten heeft, niet elke trip trouwens maar zeker de eerste 8 trips zag ik overal gezichten in, met name in hout, wolken en zand, daar mee heb ik trouwens nog steeds wel, vooral met zand, dat zijn nog gewoon gezichten, dus ja komt me erg bekend voor.

Atropa

Bewuste gebruiker

tomz0r

Badass junkie
Ik heb vaak wel zoiets. En dan inderdaad overal. Vooral in bomen en in het behang van mijn muur.

Vaak zelfs iets detailvoller.

TrippyShit

Badass junkie
loadrunner zei:

Dit heb ik ook :openmouth: Als ik nuchter ben kan ik in veel dingen gezichten zien. Een hoopje sokken, mn deken, het gordijn, spikkeltjes op de muur etc. Kan dit met HPPD te maken hebben? Zie door mn HPPD ook wel is in een flits mensen die eigenlijk een bosje zijn of een grote kikker in mn kamer wat een shirt is ofzo.

azgaza

Badass junkie
Niet precies, maar wel een beetje. Als ik een gezichtentrip heb is ook echt alles een gezicht, het zand, houtnerven, de wolken, bomen inderdaad zelfs, hoewel die vaker handen zijn, grind.. maar het wisselt, soms zijn het gezichten, soms lichaamsdelen of gehele mensfiguurtjes, soms katten en meestal gewoon abstracte patronen.

wodansman

Newbie
komt me bekend voor, voornamelijk gezichten of hoofden zien (van zowel mensen als dieren) in objecten zoals grote gemeentelijke bloembakken tot heggen enz.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik zie meestal onder de paddo's of lsd in de tapijtachtige patronen allerlij gezichten, maar vooral van tekenfilms ofzo.
zoals de vliegende holland van spongebob.
ik zou het denken dat ik het zie als ik er veel naar keek, maar hem nog mr een keer op tv gzn.

Bovenaan