A
PcJoint zei:Wat doet het nou eigenlijk? Cocaine?
![]()
Neman zei:Is die roes dan zo goed dat je die flash voor lief neemt? Die flash klinkt namelijk dusdanig negatief dat je wel gek moet zijn als je er aan begint.
JunkieXL zei:hmmm dat is dus wel redelijk beroerd, maar kan je dan niet "gewoon" overstappen naar bijvoorbeeld een drug met hetzelfde effect en dus zonder die flash ?

het enige wat ik erover kan zeggen is dat je je gewoon net wat meer en beter voelt dan de rest. je voelt geen problemen meer, je weet dat ze er zijn, maar het boeit je gewoon geen fuck meer. je voelt je gewoon heel zeker en je kunt heel agressief worden. je pijngrens is ook een heel stuk hoger!
Coke spreekt de reserves in je lichaam aan waardoor je op je toppen van je zijn komt je wordt scherper en beleeft alles intenserPcJoint zei:Wat doet het nou eigenlijk? Cocaine?
![]()
Even een kleine reactie ;als je sterk in je schoenen staat en coke niet gebruikt als middel om realitie te ontvluchten zul je ook geen last hebben van de "flashNeman zei:Is die roes dan zo goed dat je die flash voor lief neemt? Die flash klinkt namelijk dusdanig negatief dat je wel gek moet zijn als je er aan begint.
Marla Singer zei:Ik ben blij dat ik het niet meer doe en dat die behoefte er ook totaal niet meer is.....
Ehhh... is dit niet de crash waar je het over hebt? Ik meende altijd dat de flash juist datgene is waar het hele coke gebruiken om draait.-O. Dee- zei:Als de coke uitgewerkt is dan krijg je de tegenslag, de flash.
TheChippy zei:Ehhh... is dit niet de crash waar je het over hebt? Ik meende altijd dat de flash juist datgene is waar het hele coke gebruiken om draait.-O. Dee- zei:Als de coke uitgewerkt is dan krijg je de tegenslag, de flash.
Kweetniet, ik zou best al jaren mijn terminologie verkeerd kunnen hebben...
aqw zei:ik heb nog nooit coke genomen, maar ik denk dat ik het toch ga proberen. De laatste tijd heb ik veel meegemaakt en ik heb totaal geen zelfvertrouwen meer. Ik ben daardoor een heel ander persoon geworden. Als ik dit forum hier lees zie ik dat het dan geen goed idee is om in zulke situatie coke te proberen, maar ik kan het gewoon niet meer aan. Ik wil terug die persoon zijn van vroeger. Wat ik dus hoop is dat ik door enkele keren te gebruiken terug mijn zelfvertrouwen vindt. Is dit mogelijk? of ben ik dan naiëf als ik denk dat ik na een paar keer gebruiken terug de oude zal zijn, en het dus dan niet meer nodig zal hebben??
grtz