Eutylone

na een weer uitgelopen avondje met mijn vriendin heb ik dus nu eutylone gebruikt, ik kreeg een gram gratis erbij toen ik had besteld. Ik had 3cmc en miauwmix besteld en dat is beide op gegaan door ons samen dat was allebei als het goed is 1gram of 1,2 best veel al.. we begonnen denk ik rond 10 uur savonds en het is nu 10 voor 5 in de avond, ik heb dus maar eutylone geprobeerd omdat het er was en tijdens dat ik het nam was ik aan het googelen er over en vond ik het toch wel spannender dan 3cmc. Ik denk dat ik niet meer op een piek kom door de andere drugs in mijn systeem maar het enige wat ik voel is dat mijn lichaam een beetje trilt mijn zicht is nu ook wazig en ik ben een beetje misselijk, gelukkig kots ik niet snel maar het voelt niet zo geweldig terwijl ik mij tegelijkertijd ook wel weer ontspannen voel ergens, beetje lastig om uit te leggen. Ik ben ook wel een heel gevoelig persoon en toch ga ik elke keer een beetje over de grens heen maar vandaar dat het trillen misschien alleen bij mij voor komt.

Fisherman's friend

Badass junkie
Miauw mix geeft een heftige comedown ,zelfs depressieve gevoelens na uitwerking van lagere dosering.
Het is al een combinatie van 3cmc en 4emc of zoiets (zelf één keer geprobeerd en nooit meer).

Het wazige zicht komt bijna zeker doordat je dingen aan het combineren bent.

Stop nu aub met gebruiken want bij elk snuifje worden deze effecten erger.

Ik kan dit zeggen omdat ik er zelf ook ervaring mee heb.

Miauw mix geeft een heftige comedown ,zelfs depressieve gevoelens na uitwerking van lagere dosering.
Het is al een combinatie van 3cmc en 4emc of zoiets (zelf één keer geprobeerd en nooit meer).

Het wazige zicht komt bijna zeker doordat je dingen aan het combineren bent.

Stop nu aub met gebruiken want bij elk snuifje worden deze effecten erger.

Ik kan dit zeggen omdat ik er zelf ook ervaring mee heb.
thanks ik ga ook stoppen nu dit was trouwens ook mijn eerste keer dat ik miauw mix heb geprobeerd (wat een snelle reactie trouwens)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Teveel in 1 combinatie. De eutylone na 2 verschillende middelen in een combinatie is gewoon teveel. Daarom wazig zien, trillen,... beter niets meer nemen goed drinken, goed eten en slaap pakken.

Teveel in 1 combinatie. De eutylone na 2 verschillende middelen in een combinatie is gewoon teveel. Daarom wazig zien, trillen,... beter niets meer nemen goed drinken, goed eten en slaap pakken.
ja in het moment vergeet je dat soortvan ookal weet je het wel ga je er lax mee om naja ik dan. heb alleen echt altijd een probleem met slapen het lukt mij gewoon niet terwijl mensen om mij heen dan al 5 uur liggen te slapen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kreeg eutylone laatst ook gratis bij mijn bestelling 1P. Ik wou hem weigeren want ik hoef niet allemaal nieuwe rommel te proberen. Maar dat weigeren was niet eens mogelijk.

Niet dat ik me gedwongen voel om het te proberen maar velen zullen die samples toch proberen, "want het is gratis toch?".

Vind het maar een slecht iets die gratis samples bij RC boeren.

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Ik kreeg eutylone laatst ook gratis bij mijn bestelling 1P. Ik wou hem weigeren want ik hoef niet allemaal nieuwe rommel te proberen. Maar dat weigeren was niet eens mogelijk.

Niet dat ik me gedwongen voel om het te proberen maar velen zullen die samples toch proberen, "want het is gratis toch?".

Ik bewaar ze wel maar ik weet toch dat ik nooit ga gebruiken. Meestal sturen ze de meeste sketchy dingen op met de hoop dat je er verslaafd aan raakt. Volgens mij kon je bij 1 van die rc boeren die vooraf altijd samples gaf nu ook bij de bestelling aanklikken dat je daar niet geintreseerd in bent.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik bewaar ze wel maar ik weet toch dat ik nooit ga gebruiken. Meestal sturen ze de meeste sketchy dingen op met de hoop dat je er verslaafd aan raakt. Volgens mij kon je bij 1 van die rc boeren die vooraf altijd samples gaf nu ook bij de bestelling aanklikken dat je daar niet geintreseerd in bent.
Voor de verzameling? :wink:

Ik gooi ze weg. Liever zo min mogelijk rommel in huis, al weet ik ook dat ik dit nooit had geprobeerd. Maar een aantrekkelijker middel (voor mij) misschien wel op het "juiste" moment. Iemand kan ook eens om wat voor reden dan ook zonder zijn reguliere spul zitten en zich bijvoorbeeld down voelen of verveeld en dan denken: fuck it ik probeer wat van dat gratis spul... En dan vervolgens mogelijk verslaafd raken daaraan zoals je zegt. Super onethisch, but who am i kidding: alsof die RC boeren überhaupt ethisch zijn. :tearsofjoy:

Ik zal kijken of ik mogelijk de optie heb om die gratis samples uit te zetten. :)

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ja hahaha fear & loathing style. Begrijp heel goed waarom je weg zou gooien maar voornaamlijk ligt me intresse bij psychedelicia. Zonder regulier spul kom ik niet snel te zitten want ik denk dat ik genoeg heb voor de rest van me leven.
"Once you Get locked in a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can"
Ik had ooit zo'n koffer, is weggegooid helaas. Met de leukste stofjes van vroeger maar heb de 3mmc bewaard wel

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
"Once you Get locked in a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can"
Ik had ooit zo'n koffer, is weggegooid helaas. Met de leukste stofjes van vroeger maar heb de 3mmc bewaard wel
fear-and-loathing.gif

De bekende trunk scène. :wink:

Boy toen ik dat voor het eerst zag was ik een beetje jaloers.

Ja hahaha fear & loathing style. Begrijp heel goed waarom je weg zou gooien maar voornaamlijk ligt me intresse bij psychedelicia. Zonder regulier spul kom ik niet snel te zitten want ik denk dat ik genoeg heb voor de rest van me leven.
Als iemand die zijn hele leven een drang naar verzamelen heeft gehad begrijp ik dat helemaal!

Ergens is het gewoon leuk, alleen al voor de heb. Maja gebruik toch nog maar een heel select groepje middelen en daarnaast komen hier nu soms ook kinderen over de vloer die alles opentrekken, dus heb het liever niet meer allemaal in huis liggen.

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Bekijk bijlage 52242

Als iemand die zijn hele leven een drang naar verzamelen heeft gehad begrijp ik dat helemaal!

Ergens is het gewoon leuk, alleen al voor de heb. Maja gebruik toch nog maar een heel select groepje middelen en daarnaast komen hier nu soms ook kinderen over de vloer die alles opentrekken, dus heb het liever niet meer allemaal in huis liggen.
Ja dan begrijp ik het heb ook alles achter slot en grendel. Toch een grote stap om zo maar iets te pakken. Is ook leuk om zelf paddestoelen/cacti/morning glorry te kweken.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Bekijk bijlage 52242

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    223,3 KB · Weergaven: 12

Fisherman's friend

Badass junkie
Nah. Gewoon veel te veel gebruikt. Ik kreeg het ook vaak na een coke binge zonder te combineren.
Ik heb zelf nog nooit gehad dat m'n zicht wazig werd na een coke binge.
En het gaat nu om designer drugs in combinaties.

Ik heb geëxperimenteerd met research chemicals.
En als je bepaalde stoffen combineert ,wordt je zicht gewoon wazig of je ziet dubbel.
Met normale doseringen al.
Dat is toch al een teken dat je beter niet moet combineren met die research chemicals.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Iemand ervaring met de verschillen tussen Eutylone poeder (hcl) en het gewone Chrystal? Een vendor had enkel nog maar het "poeder" (ik ben kleurenblind dus veel kan ik niet vertellen, wel dat het voor mij op roze leek en volgend een app bruin aangeeft met een hint van rood, waardoor men Daltonisme idd wel eens roze zou kunnen herkennen ipv het werkelijke kleur, kan wel een foto posten als iemand dat wil, ook al mag speculeren niet, een kleur mag toch meegedeeld worden, niet?). Net als vele coke, maar veel meer uitgesproken, vond ik dat het eerder "gel" achter was dan poeder, crushen hoeft bijna niet, enkel om de schilftertjes fijn te krijgen maar ze blijven zelf makkelijk hangen aan je mesje, nasaal totaal geen discomfort en amper smaak. Bij Chrystal had ik ook geen last. Ik was nu aan het twijfelen voor een volgende aankoop om terug bij vendor X de HCL te nemen of bij vendor Y de kristallen, prijs is zowat hetzelfde. Qua effect had eutylone behalve lang wakker wanneer te laat genomen nooit echt een invloed (adhd en zo, is bij vele hetzelfde, tot nu toe enkel positief succes met nep, 3-dck en O-pce, maar die laatste vind ik onaangenaam, hoewel hij echt wel werkt. Speed houdt me wakker maar wordt ik superrustig van, coke houdt me gewoon wat langer wakker en ik krijg het gevoel dat ik makkelijker een biertje meer kan binnenspelen zonder zat te worden maar dat is het dan ook, 4 ho MET, DMT en 5 meo DMT doen ook nies met me, 2CB-fly ook niet, Eutylone leek me net als 2-mcc gewoon helder wakker te houden zonder enige andere invloed, maar eutylone beter voor de neus, vandaar die keuze).

Dus na een veel te lange uitleg, iemand ervaringen tussen de HCL en kristal variant en wat liever aan te raden?

Bijlagen

• UE-HCL.jpg
    UE-HCL.jpg
    241,8 KB · Weergaven: 14

Koffieb00n

Bewuste gebruiker

Ja en 'weggooien is zonde toch'.
Ze willen je gewoon verslaafd maken. Vendors zijn gewoon nog erger dan dealers mijns inziens. Met die kut acties, emails en kleurtjes om je die rommel continu aan te smeren

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja en 'weggooien is zonde toch'.
Ze willen je gewoon verslaafd maken. Vendors zijn gewoon nog erger dan dealers mijns inziens. Met die kut acties, emails en kleurtjes om je die rommel continu aan te smeren
Ja het is misleidend met die kleurtjes en alles: kijk: nieuwe experimentele stofjes, probeer ze allemaal!

Ik heb het wel weggegooid. Maar inderdaad: ergens was er ook wel dat gevoel: nu gooi ik iets weg dat toch enige waarde heeft. Maar nee, ik hou het echt bij een heel select aantal stofjes en ga niet zomaar experimenteren met dingen omdat het toch gratis is.

Ik vind het ook echt kwalijk dat ik die samples blijkbaar niet eens kan weigeren.

MR_CHIP

Badass junkie
ik weet nog dat ik ooit een keer een sample mdphp pellets (bij toen nog 3mmc ivm aankomend verbod)
kreeg en ik er toen een paar geprobeerd heb en kijk waar ik nu ben inmiddels 2 jaar later

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Dat je geen negatieve bijwerkingen krijgt met zulke doseringen. Paranoia, angstig, duizelig, misselijk, wazig zien, hoge hartslag (wel), raar gedrag

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
ik probeer van niet
met alles wat er gebeurt is zie ook mijn topic (al is het soms een beetje van alles door elkaar heen )
normale dosering is 25mg pil 1x
ik neem gerust 4x 25mg en dan na half uur is mijn hartslag dik 190bpm
Oh nou sterkte man. :( Pyros schijn je niet makkelijk vanaf te komen. Maar waar een wil is is een weg.

Eve's drop

Badass junkie

Heb het ook direct gedeponeerd, onzin dit aansmeren.

roerdomp24

Newbie
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.

Bovenaan