sillybilly
Newbie
na een weer uitgelopen avondje met mijn vriendin heb ik dus nu eutylone gebruikt, ik kreeg een gram gratis erbij toen ik had besteld. Ik had 3cmc en miauwmix besteld en dat is beide op gegaan door ons samen dat was allebei als het goed is 1gram of 1,2 best veel al.. we begonnen denk ik rond 10 uur savonds en het is nu 10 voor 5 in de avond, ik heb dus maar eutylone geprobeerd omdat het er was en tijdens dat ik het nam was ik aan het googelen er over en vond ik het toch wel spannender dan 3cmc. Ik denk dat ik niet meer op een piek kom door de andere drugs in mijn systeem maar het enige wat ik voel is dat mijn lichaam een beetje trilt mijn zicht is nu ook wazig en ik ben een beetje misselijk, gelukkig kots ik niet snel maar het voelt niet zo geweldig terwijl ik mij tegelijkertijd ook wel weer ontspannen voel ergens, beetje lastig om uit te leggen. Ik ben ook wel een heel gevoelig persoon en toch ga ik elke keer een beetje over de grens heen maar vandaar dat het trillen misschien alleen bij mij voor komt.