Ether

Flowkes

Belezen gebruiker
Heyy , we woude vanaaf is met 3 vriende Ether proberen , ik weet dat dit niet DE drug is maar jah we wouden het gewoon eens proberen ...

In nederland kan je het gewoon bij de apotheker gaan halen als minderjarige heb ik gehoord?

Is dit in belgie ook zo ? tyyy :wave:

Owja btw , is dit ook zo'n ongelooflijk schadelijk oplosmiddel voor de hersenen zoals Lijm??

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Instant brain remover. Ik zou 't niet doen, ga dan gewoon bier drinken ofzo. Dat is tenminste ook nog lekker.. :)

Drientje

DF-koning
Je kunt het bij de drogist zo kopen en het kost ongeveer 4 euro ofzo. Doe de ether op een zakdoek en inhaleer dit door je neus. Je krijgt een beetje een dronken gevoel en je stinkt nadat je het gebruikt hebt nog erg lang uit je mond naar het spul. Check ook:

http://www.youtube.com/watch?v=UJ6xc-dSBak

Ik raad het af maar als je het wil proberen kan ik je toch niet tegenhouden...

X

Flowkes

Belezen gebruiker
Baah =D wil gewoon eens wat anders proberen dan altijd die weed ... enjah , van 1x ga ik nu ook toch niet volledig mentaal & motorisch gestoort worden ofzow...

Khad die video al eens gezien , daardoor dat ik het wou proberen xD ...

Drientje

DF-koning
Nee 1x zul je geen directe schade van onder vinden maar wees wel voorzichtig. Hersenschade heb je zo en kom je nooit meer vanaf!

:wave:

Mayan

Bewuste gebruiker
Flowkes zei:
Baah =D wil gewoon eens wat anders proberen dan altijd die weed ... enjah , van 1x ga ik nu ook toch niet volledig mentaal & motorisch gestoort worden ofzow...

En de natuur heeft zich beperkt door alleen wiet te geven?

Moet jij maar eens kijken naar die kinderen dat lijm snuiven.
En neen dat is geen ether, mah bon.

Die vervellen huidlagen van soms maar liefst een halve cm dik!
Leuk he!!!

Flowkes

Belezen gebruiker
Ik zei toch juist dat ik niet van plan ben op dag in dag uit aan de ether te zitten met mijn neus ... :openmouth:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hoelang blijft dat hangen dan? Kun je niet gewoon wat eten + pepermuntje nemen of is het zo sterk?

En bevielen de effecten een beetje Flowkes? Nog na-effecten ervan gehad?

Drientje

DF-koning
Adrenochroom zei:
Hoelang blijft dat hangen dan? Kun je niet gewoon wat eten + pepermuntje nemen of is het zo sterk?

Eten en zo helpt niet omdat je het uitademt. Het komt uit je bloed en via je longen uit je mond. Duurt best wel lang voordat het weg is.

Hans

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Adrenochroom zei:

Eten en zo helpt niet omdat je het uitademt. Het komt uit je bloed en via je longen uit je mond. Duurt best wel lang voordat het weg is.

Idd, tandenpoetsen, stinkende vis eten... niks helpt. Zelf heb ik 2 dagen met die geur in mn mond gelopen. Nadat ik geslapen had stonk ook mijn hele kamer ernaar.

jcutter

Badass junkie
Dat is leuk voor als je net met je vriendin gaat en je nog zoveel kan flikken terwijl ze toch niet zo snel bij je weg gaat :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Ik had een vriendje die ik niets verteld had en zelfs hij ging na een stevige zoen bijna onderuit vanwege de walm... Haha :wave:

buzzy

Badass junkie
Ah, devil ether. It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel... total loss of all basic motor skills; blurred vision, no balance, numb tongue
The mind recoils in horror, unable to communicate with the spinal column. Which is interesting, because you can actually watch yourself behaving in this terrible way, but you can't control it.
:mrgreen:

Rikkamwan

Newbie
Ether is op zich wel leuk, maar inderdaad instant brain remover en verder écht troep. Maar voor mij wel voor herhaling vatbaar vanwege de intensiteit en korte duur. :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
Adrenochroom zei:

Je adem ruikt voor 2 dagen naar tankstation :wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lol ok thx, ik twijfelde even een seconde om het ooit te doen om het gedaan te hebben maar zelfs daarvoor lijkt het me te suf :mrgreen:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens een poging gedaan tot... in een relatief vér verleden, maat 't was te vies en stinkend, om de poging tot een werkelijke ervaring te laten promoveren. Ben ook niet meer van plan het te doen. BAH :kots:

Drientje

DF-koning
Er is ook niet zo heel veel aan. Je bent duizelig en soort van dronken, meer niet. Het is echt geen entheogene ervaring what so ever...

X

Bovenaan