Eten wat goed weg te krijgen is onder invloed

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vele vele vele mensen hebben dit probleem: Eten onder invloed van drugs lukt niet ( Uitgezonderd Alcohol en Weed uiteraard :wink: ). Toch is het eigenlijk heel belangrijk om genoeg te eten om je chill te blijven voelen.

Dit lijkt me dus wel een nuttig topic, wat krijg jij wél weg onder invloed? Hier mijn lijstje:

Yoghurt met Cruesli <- Aanrader! Veel voedingsstoffen en op een of andere manier goed te eten.
Cup-a-soup (en uiteraard alle andere soepen)
Drinkontbijt
Vruchten en groente met veel vocht: Watermeloen, druiven, tomaat, komkommer
Groetenomelet (met voldoende saus :mrgreen: )

Kom maar op met die tips! :grin:

reverb

Bewuste gebruiker
Dat is een goed onderwerp. Eten is lastig onder invloed, of ik het vergeet het, of ik krijg het niet weg, of kies het verkeerde. (die gore pindakaas!) Cruesli dat moet ik eens gaan proberen.

Mijn eet gewoonten gedurende een trip zijn:
- Een stukje pure chocola met een kopje (sterke) thee erbij.
- Sinasappel.
- Plakjes banaan.

:wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Thee is inderdaad ook altijd lekker, maar nadeel is wel dat je van te veel thee juist een droge mond krijgt :grin:

Chocola heb ik nooit geprobeerd, lijkt me vrij smerig op zo'n moment maar ik ga hem zeker proberen haha.

Goed topic inderdaad! Heb zelf niet zoveel ervaring met onder invloed eten :P Enige wat ik heb geprobeerd en ik op zich best makkelijk weg kreeg was een bakje appelmoes. Kan me alleen niet meer herinneren of ik er ook echt van genoot of niet :grin:

Maar ga zeker nog veel dingen (uit dit topic) proberen, ben ook wel enigszins benieuwd naar babyvoeding (die glazen potjes die je bij de supermarkt kan kopen). Lijkt me wel veel voedingsstoffen bevatten en redelijk makkelijk weg te krijgen maar aangezien het er als kots uitziet zou ik alleen niet weten of het lekker is :kots:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Broodje doner glijdt er ook altijd nog wel verassend goed in. Friet daarentegen is geen doen met zo'n droge bek.

Oja een banaan is met wat moeite ook wel weg te krijgen, goeie energiebron.

Goed topic dit, zouden ze wat mee moeten doen op feesten. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind soep dus echt veel te ZOUT, bah vies man! Bij mij werkt yoghurt of kwark nog altijd het beste. Of inderdaad fruit met veel vocht!
Komkommer is ook prima weg te werken, maar het is gewoon verschrikkelijk goor.
Ik vind een boterham trouwens ook nog redelijk te doen, maar je moet er gewoon iets smeerbaars op doen en veel ook, haha. Gewoon een kilo smeerkaas op gooien :grin:

De ochtend erna eet ik trouwens vaak gewoon havermout met melk en fruit. Gaat prima.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ik iets neem zijn dat meestal geen middelen die me eetlust 'bederven'

Een x aantal ervaringen met LSD als voorbeeld at ik echt niet normaal veel, voelde me als een uitgehongerd mens. At toen zo 1-2 kilo chinees oa (in 1-2 dagen dat ik aan het trippen was) wat ik van te voren al klaar had gemaakt.
Dat gaat er bij mij wel goed in meestal.

In geval van speed en andere spullen die eetlust sterk verminderen ga ik op fruit en andere makkelijk te verteren/licht eten dingen eten :)

Heerlijk fris :hearteyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
At toen zo 1-2 kilo chinees oa (in 1-2 dagen dat ik aan het trippen was) wat ik van te voren al klaar had gemaakt.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Met mijn LSD ervaringen bleef het continu bij kleine hapjes. 1-2 kilo in 1-2 dagen, whooow :grin:

raessens

Newbie
FRUIT!!!
Gingen met een paar vrienden trippen op truffels

De echte ultieme aanrader is zo'n fruitmix bij de appie, met stukjes meloen, ananas, druif, mango en appel.

De textuur en smaak van de verschillende vruchten in je mond 'beleef' je helemaal!
Ik heb werkelijkwaar nog nooit zoiets lekkers gehad.
De zachte gladde zoete mango stukjes afgewisseld met het knapperige ietswat zure appelstukjes en de zachte zoete banaan! Of de ruwe maar luchtige stukjes ananas. :hearteyes:

Fruit is een echte aanrader!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
25tolife zei:
At toen zo 1-2 kilo chinees oa (in 1-2 dagen dat ik aan het trippen was) wat ik van te voren al klaar had gemaakt.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Met mijn LSD ervaringen bleef het continu bij kleine hapjes. 1-2 kilo in 1-2 dagen, whooow :grin:
Haha ja heb 1x met een dosis van min 1mg+ruimschoots :hearteyes:

Toen het insloeg nam alles in 1x kreeg ik me toch een vreetkick... niet normaal was uitgehongerd voor mijn gevoel. Ben zoiezo almager volgens sommige, nog steeds maar bij zo'n avontuur maak ik nog steeds 1-2kilo eten, plus meer snacks die ik eigenlijk maar een paar van eet . Smaakt zo synthetisch dan namelijk. Liever gezond eten voor mij mja das wel acid dan:)

Helenas

Bewuste gebruiker
Wat ik altijd eet is een kommetje met yoghurt, stukje fruit erin, wat muesli en wat tarwezemelen en lijnzaad. Lekker en super gezond!!

Ganja-man

Experimenterende gebruiker
Leuk onderwerp,

Zal 1st antwoord geven.Ik ga voor de fruit-müsli,met rozijntjes,schijfjes appels en banaan,rode en blauwe bessen,en nog paar ander gezond fruit,met icm wat yoghurt,maar genen loopse yoghurt,beetjes vaster.Vind naturel yoghurt niet mijn ding,is beetje te zuur voor me persoonlijk :)

En als ik ben uitgegaan,en ja een ganse n8 je geamuseerd hebt dansen, :beer: continue liggen drinken pf sterkere dranken.
Dan kan vind ik:een goeie hamburger,pizza of pitta.
Mijn mening is,dat ik dan weer wat meer krachten & energie heb.En me dan,tog weer iets of wat meer energie geeft z'n dat ik er wat door kom.

Wou juist dit nog plaatsen,ik weeg een goeie 87/90kg.En als gewoonlijk :smoke: ik wel,maar heb soms op verscheidene dagen dat ik helemaal niets eet.Enkel drank,frisdrank,enz.Maar ben a h afdwalen.Normaal is dit tog niet?

Ik kan geen 3x per dag eten,zoals zou moeten.
Ik ben een Bob Marley fan, :smoke: ook graag en ja,dagelijks.In het begin had ik boefkicks=enorme eetlust.Maar ik krijg nog g1 klein pakje patat/friet op voll. :confused:

Op de manier dat ik eet,zie ik mij voor als een anorexia iemand,maar dan 1tje die 90kg weegt.
Maar dan 1tje zonder anorexia,als jullie me begrijpen?
Hebben of vertonen er nog mensen dit?
Of mss dat je zo iemand kent?Advies en reacties zijn altijd handig.

Sorry dat ik wat uitgebreider uitgelegd heb,excuses daarvoor :wave:
Ps:is wel g1 voeding,maar glaasje koude melk of koud fruitsap,ook lekker en gezond :wink:

Groetjes Ganja-man :smoke:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Trouwens, yoghurt met cruesli veel voedingsstoffen? Cruesli is een suikerbommetje man :wink:

spacebilly

Belezen gebruiker
manderijnen, sweeeety. lekker voor bij de xtc trip. Als je een droge bakkes hebt gewoon lekker een stukkie eten, kan zo een zak wegvreten. Zit je ook niet steeds water te lurken. :grin:

Daniel-slang

Laatst was ik na een feest (had daar xtc gebruikt) met een paar vrienden.
Na afloop van dat feest zijn we naar de mcdonalds gegaan heb daar een big tasty gehaald en een mango ananas smoothie gehaald.
De smoothie ging er zo in, alleen de big tasty heeft drie kwartier geduurd (hij was niet te eten), maar ik had hem opgekregen.
De mensen aan de kassa keken trouwens wel raar naar ons. :grin:
Die smoothie is dus zeker een aanrader, maar de tasty niet. :wink:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Daniel-slang zei:
Laatst was ik na een feest (had daar xtc gebruikt) met een paar vrienden.
Na afloop van dat feest zijn we naar de mcdonalds gegaan heb daar een big tasty gehaald en een mango ananas smoothie gehaald.
De smoothie ging er zo in, alleen de big tasty heeft drie kwartier geduurd (hij was niet te eten), maar ik had hem opgekregen.
De mensen aan de kassa keken trouwens wel raar naar ons. :grin:
Die smoothie is dus zeker een aanrader, maar de tasty niet. :wink:

:confused:

Hoeveel MDMA heb je gepakt? Ook nog even naar de McDonalds? Na X heb ik 2/3 dagen lang geen trek. Man o man wat zullen ze jullie aangekeken hebben. Knap ook hoe je daarbij komt :grin: Vooral als je binnen eet met lampen aan is het al helemaal goed te zien haha.

Daniel-slang

Ik weet het niet helemaal zeker maar het waren die avond 2 witte granaten en ze waren 170-180 Mg per stuk, tsja ik ben wel erg raar aangekeken maar als ik mdma heb gedaan voel ik me altijd aangekeken.
Die big tasty had niet veel viezer gekund, nuchter is een big tasty een heel stuk lekkerder. :wink:

Bovenaan