Tripreport v/d Maand Atlantis truffels: eerste keer solotrippen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wie? - Ik alleen, vrouw, 29 jaar, 1.80m, ~67kg
Wat? - ~ 12 à 13 gram Atlantis truffels
Waar? - Thuis (appartement, ~85m2)
Wanneer? - 02/07/2016

Eerst even dit over mezelf: ik heb relatief weinig ervaring met psychedelica. Zo'n krappe 10 jaar geleden heb ik eenmalig Mexicaanse paddo's gegeten en daarna nog een keer truffels (soort weet ik niet meer), beide keren met studiegenoten. Dit waren vrij heftige ervaringen, zeker omdat ik daarvoor überhaupt nog nooit een drug gebruikt had. Toen ik later in mijn studietijd MDMA ontdekte heb ik lang niet meer aan psychedelica gedacht, ook omdat de mensen met wie ik wel eens gebruikte daar schrik voor hadden. Alleen trippen kwam niet in me op, ik wist niet beter of dat was onverstandig. Toch is de interesse voor psychedelica het afgelopen jaar langzaam teruggekomen, temeer omdat ik altijd verschrikkelijke katers kreeg van MDMA (denk aan drie dagen duizeligheid, misselijkheid, migraine, en een dagenlange lichte nare/creepy vervormde perceptie van de realiteit, soms ook beangstigende auditieve hallucinaties 's nachts). Ik was op zoek naar iets anders, maar ik had (heb) geen vrienden die deze interesse delen. Daarom meldde ik me aan op dit forum en door hier met forumleden te praten en veel te lezen kwam ik erachter dat alleen trippen een optie is, en dat ik het wel eens wilde proberen. :)

En voila, dit was dan mijn eerste keer trippen in m'n eentje, en het was echt een heel bijzondere ervaring. Intens, erg visueel, maar wel handelbaar, en al met al heel positief. Wel last gehad van een heftige body-high, ik ben eigenlijk gedurende de hele trip tegen misselijk aan geweest. Dat was het enige echte minpuntje.