lichtendonker zei:Er staat bij Airsealed op de site dat ze India producten niet meer versturen naar Europese landen behalve naar Engeland. Erg jammer.
Ik moet dus ook op zoek naar een andere leverancier![]()
Ik heb tot dusver altijd alles op tijd binnen gekregen, vaak met gebruiksaanwijzing. Een keer was het onderschept maar toen hebben ze het opnieuw gestuurd. Twee dagen later had ik het binnen.

lichtendonker zei:OK, ik waag het er nogmaals op.
Heb een bestelling geplaatst en nu maar zien of het aankomt.
Ik laat het nog wel weten.![]()
edhardy zei:ik zoek een betrouwbaar online adres voor benzo's(niet te duur).
Kan iemand mij hieraan helpen.
Alvast bedankt
lunatic zei:Ik heb eens Valium gehad uit Pakistan. Die pillen brandden op mijn tong en als ik er 1 nam kon ik 2 dagen niet lachen. Ik kreeg ook hoge bloeddruk en een hoge hartslag. Maar het uiterlijk van de verpakking, alles zag er echt uit voor een leek.
devachiah zei:Ik had ook eens Valium die uit Pakistan kwam, die heb ik toen laten testen en waren gewoon OK.. wel vreemd dat bij jou de helft in Nederlands was ja..
Welke site heb je het nu over?J0rrit zei:Heb een website gevonden waar ze deze verkopen:
Apaurin (Diazepam) 30x10mg
Voor 58 dollar, wat gelijk staat aan ongeveer 43 euro staat op de website, maar weet niet of dat tegenwoordig misschien wel minder is. Shipping from Europe staat erbij. Is dat betrouwbaar? Is de prijs goed? Hoelang doe ik ongeveer met 30 stuks van 10 mg? ( recreatief ). De recreatieve dosis dus?
Vrouwtje_Amsterdam zei:Het lijkt me niet echt slim om hier op het forum te vermelden HOE de producten worden geleverd via de site air... aangezien er ook wellicht derde partijen meelezen....hou het bestelbaar!![]()
devachiah zei:maakt geen fuck uit, valt toch buiten de nederlandse wetgeving.
gup-a-licious zei:Ik vind 43 euro voor 30 stuks diazepam best veel. Weet niet wat normaal de straatwaarde is. Ik betaal tussen de 5-7,50 voor een strip diazepam 10mg/oxazepam 50mg (sandox).
Weet niet of er meerdere zijn die hun medicijnkastje op deze manier op peil houden?
Gr,
Marla Singer zei:Ik stuitte laatst op deze:
http://goldpharma.com/index.php?show=deal&lang=DUTCH
Heb er (nog) niks gekocht, maar ze hebben echt alles en ook redelijk betaalbaar geloof ik. Wel even goed de voorwaarden lezen! Maar het lijkt er een beetje op, dat iedereen gewoon kan bestellen daar. Echt van de gekke eigenlijk!![]()