Ervaring 4FMA Pellet

CarsOne

Newbie
====================================================================================================
Ervaring 4FMA
1e pellet | tijd 21:47
1/2 2e pellet | tijd 02:31
1/2 2e pellet | tijd 04:33
====================================================================================================
in totaal 300mg genomen over een tijdspan van 6 uur en 53 minuten, begon met 150mg en na 4 uur en 34 minuten heb ik halve pil 75mg bijgenomen en 2 uur en 2 minuten daarna nog eens 75mg bijgenomen.
Consumptie : 21:47 (1 Pellet 4FMA 150mg)(Er is tijdens het innemen ook een biertje genuttigd) De ervaring vond plaats in een Discord call met 6 vrienden van mij in begin

Trip Report: 22:22: Ik ben heel blij ik voel me goed maar een raar gevoel niet helemaal aanwezig maar ik ben blij en wil muziek luisteren. Met mijn vrienden speelde ik dus een spel waar je moet tekenen en ik was super hard gefocust geen tijd besef het voelde voor mij al had ik net 1 lijn neergezet en de tijd was al om.

Trip Report: 22:33: Ik ben heel snel alles gaat heel snel alles gaat super snel me moves en alles is snel ik ben blij hyped snel ik ga lekker.

Trip Report: 22:53: Ik ga helemaal lekker ik heb nu een chille koude rilling ik heb echt zin om shit te doen (Ik heb kort hierna push ups gedaan).

Trip Report: 23:24: Ik ben in de tussen tijd van call gewisseld aangezien 4 van mijn vrienden de call verlieten ik ben toen met 2 van de overgebleven mensen uit de oude call een andere vriend gejoined.

Trip Report: 23:30: Ik ga nog steeds goed, ik doe nu valorant (FPS Shooter) en ik deed Spike Rush en het leek net alsof de match met 2 minuten klaar was terwijl het in werkelijkheid 6 minuten duurde, daarna heb ik ook een Unrated game gepeeld en de hele game was topiedereen was super aardig de vibe was aanwezig stel ik hitte een goeie headshot dan zou mijn enemy zeggen nice shot en het was dus gewoon complimenten goeie vibes all round.

Trip Report: 01:13: Net in call op telefoon sigaretje gedaan en met me moeder gepraat, één van Belgische vrienden was net call gejoined en werd boos door Formule 1 en mijn Moeder zei praat die wel Nederlands? en ik zei het is een Belg.
daarna vroeg ik wil je hem leren kennen en me moeder zei straight up Nee.

Trip Report: 02:31: Halve pil bij genomen aangezien ik nog niet wil slapen en nog lekker wil gaan.

Trip Report: 02:33: Net 2 Games Rainbow Six Siege gespeelt met één vriend van mij 1 gewonnen en 1 verloren de game die we verloren hadden kwam b eentje door teammaten en gwn bullshit want, ze hadden geen microfoon en gaven geen informatie over de tegenstanders, Het effect van de 4FMA is bijna helemaal weg en ik voel me blij/rustig gewoon relaxed na die2 potjes R6 is mijn vriend gaan slapen en was ik nog maar met 4 mensen in een call

Trip Report: 04:33: Ik heb de pil die ik om 02:31 in 2 gelijke helfden had gebroken nu volledige geconsumeerd. (de andere helft ingenomen)

Trip Report: 05:12: Ik ga nog steeds lekker, Ik heb een warm gevoel nog steeds ik ben ook nog blij en muziek is ook nog een vibe, Ik heb wel dat ik soms een shock krijg en dat me zicht wat verminderd, Het voelt alsof er dan een reset is van mijn ogen en dat ze weer even moeten bijstellen, Ik vond het ook zeer lastig om op dit moment kleine letters en cijfers te lezen.

Trip Report: 05:30: ik ga eten maken waarschijnlijk granula met melk

Trip Report: 05:38: het koste me 8 minuten om dit te typen: als bestel nummer er maar in staat en je naam dan kunnen ze via id checken hopelijk is ss genoeg en is het niet dat ze je de email echt laten openen

Trip Report: 05:50: het voelt alsof ik veel vaker moet kauwen en me keel is droog

(interactie met Canadese vriend. Ik wou dat iemand mijn Trip Rapport zag dus vroeg ik of hij mijn Trip Report wou raten, maar toen was ik vergeten dat hij geen Nederlands kan, Alsnog had ik besloten om mijn Trip Report te sturen de berichten ging zoals volgt).

CarsOne 05:53:28
yoi wanne rate ,my trip report
still im progress thp
tho
ah fuck u aint dutch so you wouldnt understand

PeopleToday — vandaag om 05:55:08
lol

CarsOne — vandaag om 05:56:11
*Stuurt Trip Rapport*

PeopleToday 05:56:23
ik ben penis

CarsOne 05:56:24
u should still read it it

CarsOne — vandaag om 05:56:59
nee je houdt vann penis (Reactie op Ik Ben Penis)|

PeopleToday — vandaag om 05:57:13
ok then

CarsOne — vandaag om 05:57
but what u think
nice report right
would be a solid B+ dont ya think?

PeopleToday — vandaag om 05:58
if i knew dutch
you would be shit
but ok

CarsOne — vandaag om 05:59
will its just me saying how i felt and what i was doing while on 4fma
well i still am on it

PeopleToday — vandaag om 05:59
lol

CarsOne — vandaag om 06:00
you should buy it

https://CarsOne.nl/4fma-poeder.html
Research Chemicals | 4-FMA poeder kopen? | CarsOne
4-FMA poeder kopen? CarsOne verkoopt online 4-FMA poeder per gram ✓ Snel bezorgd ✓ Laboratorium getest
Afbeelding

https://CarsOne/4-fma-capsules-130mg.html
Research Chemicals | 4-FMA capsules- 130 mg | CarsOne
4-FMA capsules kopen? CarsOne verkoopt online 4-FMA capsules ✓ Snel bezorgd ✓ Laboratorium getest ✓ Discreet
Afbeelding

https://CarsOne/4fma-tabletten.html
Research Chemicals |4-FMA tabletten kopen? 150 mg | CarsOne
4-FMA pillen kopen? CarsOne verkoopt online 4-FMA tabletten. ✓ Snel bezorgd ✓ Laboratorium getest ✓ Discreet
Afbeelding

(ik weet niet of ik links mag delen over shops dus heb het adres aangepast)

CarsOne — vandaag om 06:00
and now we are both on a federal watch list

PeopleToday — vandaag om 06:02
ik ben fuckin ur mum

CarsOne — vandaag om 06:02
enige wat je neukt is dat bolle wijf van je

PeopleToday — vandaag om 06:03
cool!

CarsOne — vandaag om 06:03
👍
(Einde gesprek met mijn Canadese vriend het gesprek is precies zo gegaan als hier weergegeven.)

Trip Report: 07:20: Ik ben nog steeds aan het eten.

Trip Report: 07:48: Voel misschien nog 1 procent van de 4fma en ik heb een guy op Discord wijs gemaakt dat ik een keer geshanked ben en nu praten we over drill en shanks

Trip Report: 08:03: Me schaaltje met granula en melk heb ik niet helemaal opgegeten, aangezien ik na een paar happen al vol zat en dat is voor mij het teken om te gaan slapen, Welterusten

Trip Report: 11:50: Goedemorgen, ik ben vandaag wakker geworden zonder enige klachten ik voel me niet depressief of verdrietig en ik ben ook niet super moe zoals je zou verwachten met 3 uur slaap, Ik heb het gisteravond heel erg naar me zin gehad en de blijdschap die ik voelde, voelde als echt blijdschap niet als een neppe chemische blijdschap wat je hebt met andere middelen natuurlijk raad ik het iedereen af om drugs te gebruiken maar wil je nou wel drugs proberen is dit zeker een goeie en veilige om te nemen als je de juiste dosis neemt.

============================================================================================================================================================================================================================================================================================================
i dont advice you doing drugs and i discorage you from trying drugs especially to the younger people out there focus on school or getting a job drugs arent Cool!. but i cant stop you from taking drugs but i can help you use your drugs saver, please if you're going too use any substance make sure you do some research about the product that you're gonna be taking.
the most important thing to check is the dosage of the substance and if you are allergic to 1 of the chemicals in the substance that you are taking because both of these things are life treatning and can be fatal if not treated correctly, if its available near you always test your drugs because u never know what is really inside the pill that u are gonna take, it takes such little effort and it can make such a big impact on you being in the hospital or sober at that party you wanted to go to, the last tip i wanne say is dont be alone when you use drugs make sure there is somebody in your suroundings incase off
an emergency, drugs arent a joke it's a real problem for a lot of people, many people use it as a coping mechanism a way to get rid of there sadness or anger there is always help.

================================================================================================================================================================================================================================================================================================
https://blog.opencounseling.com/suicide-hotlines/
Get Help If You Need It Youre Strong And I Believe In You

Laatst bewerkt:

LotPony

Newbie
shockjes krijgen en verminderd zicht duidt op flinke serotonine actie. voor mij wel een moment niet meer bij te pakken. beter dan dat wordt het niet meer die nacht.
goed dat je erbij gegeten hebt, dat is belangrijk. je moet je lichaam energie geven om high van te zijn. dat werkt niet goed op een lege maag.

topspul, 4fma, maar ben er erg zuinig mee sinds ik de mentale katers behoorlijk schandalig vind na een paar dagen. niet vaak gebruiken is mijn advies.

Bovenaan