Ernstige zorgen over vriend.

LytseTerror

Experimenterende gebruiker
Hallo trippers,

Ik maak me ernstig zorgen over een vriend (naja, kennis) van me.

- Hij heeft van zichzelf een vergrote hartspier.
- Hij zit al een lange tijd aan de anabolen.
- Hij gebruikt ieder weekend speed (erg veel).
- Hij gebruikt vaak XTC.

Hij is echt verslaafd aan de anabolen, want hij is al erg gespierd maar wil alleen maar meer, meer en meer. Al deze combinaties.. ik denk serieus dat dit niet lang meer duurt.

Iemand tips?
Ik wil liever nog niet een begrafenis bezoeken.

Groetjes.

ghbeest

Newbie
anabolen zijn lichamelijk en geestelijk niet verslavend, wel kunnen krachtsporters obsessief gedrag vertonen en dus sneller naar een nieuwe kuur grijpen omdat ze telkens maar groter en groter willen worden, heb zelf ook gekuurd en deed dit altijd in combi met ghb, maar als daar ook speed en pillen bij komen kijken vraag ik me af of het wel zin heeft om te kuren omdat speed en xtc spieren afbreekt en het eten ook een stuk moeilijker word, ik denk dat hij aan het doorslaan is en hulp moet zoeken.

crim3

vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat.
best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever.

Paperplane.

Wijs gebruiker
crim3 zei:
vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat.
best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever.
Anabolen zelf zijn niet toxisch voor het lichaam. Echter een bepaald bestanddeel die in veel anabolenpillen zitten om de opname te verbeteren zijn dit wel.

crim3

Paperplane. zei:
crim3 zei:
Anabolen zelf zijn niet toxisch voor het lichaam. Echter een bepaald bestanddeel die in veel anabolenpillen zitten om de opname te verbeteren zijn dit wel.
ja zo slim ben ik ook niet om dat te begrijpen :grin: maar ik bedoel om het maar simpel uit te leggen door anabolen te gebruiken, aanmaken van meer testo en meer opname van eiwitte uit je voeding etc. voor bij te komen uiteindelijk. maar dan in het weekend xtc, speed enzo te gebruiken, om wat? om waar je 5 dagen volop aan werkt om bij te komen en dan het in dat weekend zo versmijten, want door xtc en speed ga je zeker je eetlust niet vergroten, door het gebruik van die drugs alleen al ga je veel calorieën verbruiken als je in de zetel nog maar zit

LytseTerror

Joh, dat ik met hem moet praten daar was ik zelf ook al achter.
Maar bij hem is het zo; oor 1 in, oor 2 uit.

ik heb een vraagje, ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou binnen een paar weken een kuur dianabol willen doen. dan ben ik 9 weken off. maar ik heb na de kuur winstrol geregeld xtc, ketamine en coke genomen. en voor de kuur winstrol heb ik ook een paar maanden relatief veel xtc, mdma en coke genomen. kan het kwaad om na al die dingen bij die kuur dianabol te beginnen. of neem je best even rust voor je begint met die kuur dianabol?

Bovenaan