Energie?

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal,

Heb nu al 4 keer pep gedaan maar ik vraag mij af of het normaal is dat ik er niet echt energie van krijg. Mentaal ben ik altijd klaarwakker en helder (slaap nooit na pep).
Ik weet dat het jereserves aanspreekt maar krijg je normaal ook echt een energieboost?

Greetz
Siemen23

Fool

Badass junkie
Je zou wel een energieboost moeten krijgen als je genoeg reserves hebt en je pep van voldoende kwaliteit is en genoeg neemt. Hoeveel neem je en heb je je amfetamine getest?

Fool

Badass junkie
Klinkt alsof je nogal kutpep had, anders zou je sowieso nooit zoveel gebruiken. Valt aan te raden om het eventjes te laten testen, als je nieuwe gaat scoren. :wink:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb je op de dagen dat je pep nam wel genoeg gegeten? Pep geeft geen energie, het zorgt ervoor dat je reserves aangesproken worden. Weinig gegeten is weinig reserves.

Verder kan het zoals Fool al zei aan de kwaliteit liggen.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Met het risico dat ik als een nitwit ga klinken, maar speed werkt toch ook tegenovergesteld als iemand ADHD/ADD heeft ?

Als je het nog maar 4x gedaan hebt en je hebt geen ADHD, dan heb je geen echte amfetamine gehad, of misschien zwaaaaar versneden lijkt me.. Kan bijna niet anders.

Bovenaan