Het is toch jouw mening wat je zelf zegt? Waarom schuif je het dan als waarheid naar voren. En probeer je dat te onderbouwen. En dat onderzoek laat me niet lachen, hoe betrouwbaar is dat....... Alles is gebaseerd op jouw ervaring en die van je vader in jullie omgeving, dat daar veel telletubbies uit rollen zegt meer over jullie zelf als mens zijnde.
Daarbij ga je aan het feit voorbij dat je vroeger veel meer alienated werd van lsd als tegenwoordig, en als je kijkt welke sociale vrijheden we nu hebben, komt dat allemaal door de jaren 60. En dan heb ik het nog niet over de new age beweging.

Laten we inderdaad realistisch blijven:
Het gaat erom hoe je het gebruikt, net als met drank, net als met eten, zoals met je hele leven.
Zoiets als je moet realistisch blijven, dat is voor mij pure onzin, er bestaat niet zoiets als " DE" norm wat reeel is.
zoals jij zelf al aangeeft het is voor jouw reeel, presenteer het dan ook zo
en tja hip hop gangstertjes? wat kan ik daar nog op zeggen, dat zegt ook meer over jezelf dan over mij. Voor mij zijn mensen mensen, klaar, hoe "vreemder" ze zijn, hoe intressanter ik het vind.