eigen wietplant

hallo allemaal,
ik wil een eigen wietplantje hebben, maar ik woon nog thuis en wil niet dat mijn ouders er achterkomen. hebben jullie tips? zijn er bijv. kleine plantjes te koop?
of is het gewoon het slimst om misschien een stukje land te huren (wel buiten) en daar een plant te zetten? want de planten groeien toch gewoon buiten? en mijn laatste vraag: hoelang duurt het voordat je een plant kan oogsten en hoeveel komt er dan ongeveer af?
alvast bedankt :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Er zijn kleine plantjes te koop (auto flowers, deze worden niet zo groot en zijn als beginner makkelijk te kweken).
Echter, er komt redelijk wat geur bij vrij. Zonder dat je ouders het merken kweken gaat um dus niet worden.
Een stukje land huren. Weet je hier de prijzen van? Ofwel je moet een stuk landbouwgrond pachten, en dan mag je een hele dikke portomonee meenemen. (ik gok op zo'n 20-30k per hectare per jaar)
Een volkstuintje zou wel kunnen, maar als je daar als nieuweling in komt zetten en je gaat er wiet kweken dan word je snel genaaid. Bovendien zijn volktuintjes vaak ook nog prijzig genoeg om je verlies te laten draaien op je paar plantjes.

Bovendien blijf je met een droogplek zitten. Je ouders mogen het niet weten.
Stel je zou toch ergens kunnen kweken, waar ga je dan knippen en nog belangrijker: Waar laat je het 2 weken ongemerkt drogen?

Hoelang het duurt en hoeveel er af komt is van 1000 miljoen factoren afhankelijk.
Gemiddeld tussen de 12-40 weken, met een opbrengt tussen de 0 en 2000 gram.

Bovenaan