Egrotamine

Status
Niet open voor verdere reacties.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Kan iemand mij vertellen of je egrotamine zo kan gebruiken of dat je er lsd moet van maken?
En als iemand dit weet waar ik kan vinden hoe ik er lsd van maak

Fool

Badass junkie
Dat kun je niet gebruiken om te trippen, maar moet omgezet worden in LSD. LSD is een érg ingewikkelde chemische synthese waar zelfs afgestudeerde chemici niet altijd een goed rendement uit kunnen halen. Daarnaast speel je ook nog een met gevaarlijke stoffen en ben je gigantisch illegaal bezig. Ergotamine zelf word nog als medicijn gebruikt of kan uit de moederkoornschimmel geëxtraheerd worden, de verstrekking hiervan is geregistreerd, omdat er LSD mee gemaakt kan worden. Gaat je niet lukken dus. :wink:

Nee, niemand gaat jou hier vertellen hoe je LSD synthetiseert. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Dat lsd moeilijk is om te maken wist ik al maar als he al egrotamine hebt sla he al een paar stappen in het proces over is het dan nog steeds moeilijk?
En be zegt dat egrotamine als medicijn gebruikt word, heeft het enig effect op je?
Zijn er ook andere dingen die je ermee kunt maken buiten lsd?

Fool

Badass junkie
Ja dan is het proces nog steeds moeilijk.
Ja het heeft enig effect op je, het kan migraineaanvallen verminderen door verwijde zenuwen in je schedel te vernauwen en het kan de baarmoeder van zwangere vrouwen samentrekken, niet bepaald recreatief. xD

En ja je kunt er andere dingen mee maken, ongeveer alle denkbare ergopeptides die je wilt, in theorie kun je oneindig veel molecullgroepen aan bepaalde plekken in moleculen 'plakken'. Lijkt me geen strak plan om ook echt uit te voeren en je bereikt er helemaal niets mee(en je krijgt het niet voor elkaar), beter ga je andere dingen zoeken om te doen. Kutten met dergelijke psychedelica is nogal ingewikkeld en ook nog niet volledig bekend. :P

Fool

Badass junkie
Die zijn er vast wel, maar bijna alle sites zeggen erbij: "als je een synthese op moet zoeken, ben je niet kundig genoeg". Nou, als je een synthese een recept doet en vergelijkt met koken ben je zeker niet kundig genoeg. Laat het lekker gaan :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik zit nu op mijn 4e jaar wetenschapen in school en kan al veel van chemie dus als ik veel opzoek kan het wel lukken.

Fool

Badass junkie
Afgestudeerde master-student scheikunde hebben hier moeite mee, laat mij niet lachen. :P

Fool

Badass junkie
Denk je echt dat als een afgestudeerde master-student scheikunde er niet dingen over op gaat zoeken al hij zoiets van plan is? Die mensen zijn echt niet achterlijk hoor, je overschat je eigen kunnen hier.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad. Als je al niet weet hoe je aan een beschrijving van de synthese komt, hoe kun je het dan in godsnaam maken :wink:

Ik zou zeggen, ga er lekker mee klooien maar ga het niet zelf testen. Het zijn vrij giftige stoffen en niet goed gesynthetiseerde LSD kan dus alleen maar risico's meebrengen. De kans dat je zuivere LSD gaat maken is zo te horen 0,1%, dus loop geen risico's :P

Fool

Badass junkie
Ga ook maar geen poging doen, dan werk je namelijk met nogal gevaarlijke stoffen en ik weet vrij zeker dat je ook niet weet hoe je hier correct mee om moet gaan en dat je ook geen zuurkast bij de hand hebt. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is misschien ook maar een beter advies inderdaad :wink: Ik ging er een beetje vanuit dat een 15jarige met weinig kennis en de naïviteit van een kind waarschijnlijk al niet eens aan de stoffen kan komen, maar je weet maar nooit :wink:

Fool

Badass junkie
Na een jaar research doen gaat dit je ook niet lukken, dan mag je eerst een bachelor en een masterstudie scheikunde gaan volgen. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
LSD is sowieso makkelijker te kopen dan de maken en daarnaast ook goedkoper om te kopen dan om te maken, tenzij je heel veel maakt maar waarom zou je als het zo moeilijk is...

Beter neem je als je 18 bent een baantje en koop je daar LSD van :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Hier in België zijn al niet veel dealer en de dealer verkopen voornamelijk wiet en mdma en heel soms paddo's of truffels en ghb maar andere drugs kun je hier moeilijk krijgen zeker lsd is moeilijk te vinden

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is ook lastig te vinden inderdaad, maar het is nóg lastiger te maken :wink: Veel gebruikers zeggen LSD moet je niet zoeken, LSD zoekt jou :P

Ik kom het héél af en toe eens tegen en dan maak ik er natuurlijk gretig gebruik van.

ganjafarmer10 zei:
Maar die andere dingen die je met egrotamine kan maken voel je daar ook iets van of zijn die nutteloos?
Je kunt er niet makkelijk drugs van maken in ieder geval...

Fool

Badass junkie
Inderdaad, dan loop je meeral stoffen te synthetiseren die nog nooit op mensen zijn getest.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Dus dan is er heel veel kans dat het misloopt ?
en zijn er van die stoffen die al getest zijn en relatief veilig zijn?

Fool

Badass junkie
Ja er is veel kans dat het misloopt.
Of er stoffen zijn waarbij het relatief veilig is weet ik niet, maar misschien heb jij wel een jaar research om dat uit te zoeken. :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Jup ik zit nog drie jaar op school en daarna kan ik dus een paar dingen proberen te maken :rock:
maar dus als ik egrotamine zou hebben kan ik daar helemaal niks mee?

Fool

Badass junkie
Vast en zeker, maar praktisch net zo lastig als LSD produceren.

En nee, zolang als je moet vragen of deze er zijn kan je dat niet.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Oke maar ik heb ooit eens gelezen dat lsa makkelijker te maken is dan lsd of heb ik dit fout en bedoelde ze lsa extractie?

Fool

Badass junkie
Een extractie is een stof uit een bepaald mengsel halen, in tegen stelling tot een reactie te laten plaatsvinden die deze stof produceert. En LSA is zal waarschijnlijk ook wel lastig te synthetiseren zijn, daarvoor maakt het niet uit wat jij gelezen hebt. Sowieso gaat het je niet lukken als jij niet eens weet wat een extractie is???

Kap eens met die bullshit man, dat is niet goed voor je en ik blijf het niet herhalen. :rolleyes:

Bobsacamano

Badass junkie
Fool ik vind je zon geduldige held heel heel veel respect. En ik weet dat je ook nog niet heel oud bent maar jij bent echt een voorbeeld hier voor hoe jonge mensen zich moeten gedragen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
We moeten ook weer niet teveel wijsneuzen krijgen hoor Bobsacamano, dan heeft niemand meer iets te bespreken hier :tearsofjoy:

Fool zei:
Kap eens met die bullshit man, dat is niet goed voor je en ik blijf het niet herhalen.

Bijlagen

• machine-gun-facebook-like1.png
    machine-gun-facebook-like1.png
    785,7 KB · Weergaven: 3.043

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik begrijp dat ik dit allemaal heel onverstandig is maar Julie moeten ook begrijpen dat een jongen van 15 hier heel nieuws gierig naar kan zijn

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Even verplaatst naar Farmaceutische hoek aangezien het een geneesmiddel is :)
Heeft niets met natuurlijke psychoactieven te maken.

ganjafarmer10 zei:
Ik begrijp dat ik dit allemaal heel onverstandig is maar Julie moeten ook begrijpen dat een jongen van 15 hier heel nieuws gierig naar kan zijn

We snappen het heus wel, maar snap jij nu dat we je duidelijk proberen te maken dat dit zinloos is (qua geld , tijd, energie etc)
En erg gevaarlijk is als je een foutje zou maken lezen wij in de krant dat er een woonwijk van de kaart is.

Blijf lekker bij de normale drugs, maar beter nog even niets tot je brein is volgroeid!

gandwarf777

Belezen gebruiker
Volgens de werkwijze die ik hier lees is de weg van ergotamine naar LSD vrij simpel. Alle reagentia is mogelijk zelf te synthetiseren en het is al met al in een paar uur te maken :P

(maargoed je hebt nog steeds een lab met veel materiaal + scheikundige ervaring nodig)

transformated

Badass junkie
Studeer nog een paar jaar word chemist zoek het juiste lsd recept en wacht gewoon nog een paar jaar tot je voldoende kennis hebt anders zal het toch niet lukken.

SirErick

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Inderdaad. Als je al niet weet hoe je aan een beschrijving van de synthese komt, hoe kun je het dan in godsnaam maken :wink:
De kans dat je zuivere LSD gaat maken is zo te horen 0,1%, dus loop geen risico's :P
Dat vind ik nog best hoog geschat, want ik acht de kans 0,0% dat hij zuivere LSD kan maken.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Respect voor je eindeloze geduld fool.

Ik denk dat ik voor het rest van het forum, + mensen die niet posten spreek als ik het volgende zeg over dit topic:

:confused: :confused: :confused:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Respect voor je eindeloze geduld fool.

Ik denk dat ik voor het rest van het forum, + mensen die niet posten spreek als ik het volgende zeg over dit topic:

:confused: :confused: :confused:

En daarmee moeten we dit topic maar afsluiten denk ik, amen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan