Geen speeksel hebben om het weg te kunnen krijgen. :Pcropp zei:Ik snap niet dat mensen niet kunnen eten op de pep, dat je geen honger hebt begrijp ik maar dat mensen het ook niet door hun strot geprutst krijgen?
Dan pak je er geen glaasje water bij en gorgel je d`r pap van, lekker kan het toch niet zijnpascal828 zei:Geen speeksel hebben om het weg te kunnen krijgen. :Pcropp zei:Ik snap niet dat mensen niet kunnen eten op de pep, dat je geen honger hebt begrijp ik maar dat mensen het ook niet door hun strot geprutst krijgen?
Liever niet.cropp zei:Dan pak je er geen glaasje water bij en gorgel je d`r pap van, lekker kan het toch niet zijn
Flameon zei:Dan zal jij wel ultra dun zijn .... is erg ongezond
pascal828 zei:Ik heb uit het niets leren eten op de pep.
Flameon zei:Dan zal jij wel ultra dun zijn .... is erg ongezond
Erm, nee. :Pweyoun22 zei:pascal828 zei:Ik heb uit het niets leren eten op de pep.
Je bedoelt dat je inmiddels een forse tolerantie hebt voor het eetlustremmende effect? :P
Hoe krijg je dat allemaal binnenluchtigtoetje zei:nou daar komt ie. 1 boterham is voor mij 2 op elkaar met beleg ertussen. vandaag:
Voor ik weg ging, thuis dus: 2 boterhammen met chocolade vlokken.
Onderweg: banaan
Als ik aankom: 1 boterham tonijn en een appel
Om 10 uur: 2 boterhammen tonijn
12 uur: meestal eet ik warm tussen de middag maar vandaag heb ik 2 broodjes gezond op (zonder mayo)
2 uur: 2 boterhammen pindakaas en gevulde speculaas
4 uur: 2 boterhammen
Onderweg naar huis: Sultana
Avond: Gebakken aardappeltjes met Tilapia (vis) en spruiten.
Straks: stokbrood met kruideboter!
Daarna: iets ongezonds
nou valt best mee eigenijk haha![]()
KoxBox zei:Hoe krijg je dat allemaal binnenluchtigtoetje zei:nou daar komt ie. 1 boterham is voor mij 2 op elkaar met beleg ertussen. vandaag:
Voor ik weg ging, thuis dus: 2 boterhammen met chocolade vlokken.
Onderweg: banaan
Als ik aankom: 1 boterham tonijn en een appel
Om 10 uur: 2 boterhammen tonijn
12 uur: meestal eet ik warm tussen de middag maar vandaag heb ik 2 broodjes gezond op (zonder mayo)
2 uur: 2 boterhammen pindakaas en gevulde speculaas
4 uur: 2 boterhammen
Onderweg naar huis: Sultana
Avond: Gebakken aardappeltjes met Tilapia (vis) en spruiten.
Straks: stokbrood met kruideboter!
Daarna: iets ongezonds
nou valt best mee eigenijk haha![]()
![]()
Casplantje. zei:
Ik niet. En ik eet die dingen dagelijks.Dreuge zei:Casplantje. zei:
krijg je aften van
Exceptional Insight zei:Ik niet. En ik eet die dingen dagelijks.Dreuge zei:Casplantje. zei:
krijg je aften van
Haha, ja. Maar dat zal niet veel verschil maken, een maaltijd koken kan ik wel.Flameon zei:Dan eet jij behoorlijk gezond petrovic. Woon je nog bij papa en mama he?
Mwa, zit nu op 120gr koolhydraten per dag, en draai het best als ik ong. 250gr koolhydraten eet (ben nu aan het vermageren, heb een buikje over gehouden aan mijn eet-junkfood-en-drink-whiskey gedrag)Flameon zei:sow jij bent ook een goeie eter jeff.
wat is jou ervaring met havermout? Draai je er lekker op door gedurende een groot deel van de dag?
Fruit eten we veel te weinig, dat is iets waar we nog op moeten letten. Verder is onze koelkast enzo erg saai en leeg qua inhoud.Xeloc zei:Bijna nooit fruit, vind het wel lekker maar houd niet van dat gepel enzo.