• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eeste keer paddo's in combi met wiet.

Milan076

Newbie
Dit was dus de "grote" dag, paddo's!! Iets waar ik al lang naar uitkeek, ik had 1 portie mexicaanse paddo's gehaalt, ik en me vriend hebben ieder een halve portie op, na ongeveer 1 uur begonnen we iets te voelen ervan, een heel vaag gevoel, een beetje als stoned, voelde me elastiekjes in me armen en benen maar ik hallucineerde niet ofzo, ik zag alleen het gras een beetje golvend, na ongeveer anderhalf uur voelde ik nog steeds hetzelfde en het is ook niet anders geworden ofzo, ik ree toen met hem langs een coffeeshop om ff 2 jointjes te halen, we gingen een rustige plek opzoeken, en we staken onze joint aan, lekker vrolijk stoned verder getript, bijna nix gevoelt van die paddo's.. Was de dosis meschien te laag?

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Mexicaanse zijn niet de sterkste die er zijn maar als eerste keer een hele portie zou toch wel wat meer dan een beetje een stoned gevoel moeten geven denk ik...

Een paar dingen waar je naar kan kijken:

Je gewicht
Je lengte
Je leeftijd
Je maaginhoud

Edit: Oh ieder de helft zie ik nu :flushed: Naja dan was het waarschijnlijk gewoon nét te weinig voor hallucinaties en patronen. Ik had laatst ook het een en inder gevraagd op dit forum dus misschien heb je daar ook wat aan qua informatie :wink:

Skippy

Wijs gebruiker
Ja das echt te weinig, misschien net genoeg om een beetje te zweven meer niet, minstens ieder een portie, lang genoeg er op kauwen en geen suiker nemen.

Milan076

Newbie
Oke bedankt voor de tips, ik ga vandaag meschien gewoon 2 porties in me eentje opvreten, ik wil hallicuneren :mrgreen:.

Ik ben 1,84 en 75 kilo.

Riel

Bewuste gebruiker
Milan076 zei:
Oke bedankt voor de tips, ik ga vandaag meschien gewoon 2 porties in me eentje opvreten, ik wil hallicuneren :mrgreen:.

Ik ben 1,84 en 75 kilo.

dat krijg je van 1 portie al genoeg. zelfs van een halve portie van een sterkere soort. 2 porties wil je niet.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ik zou persoonlijk niet de dag erna een grotere portie nemen alleen maar omdat je wil hallucineren. Er is ook een kans dat het niet werkt i.v.m. tollerantie. Ik zou gewoon een maandje wachten omdat het niet een echte trip was en dan gewoon een hele proberen.

Grtz

henkie84

Bewuste gebruiker
Riel zei:
Milan076 zei:

Ik ben 1,84 en 75 kilo.

dat krijg je van 1 portie al genoeg. zelfs van een halve portie van een sterkere soort. 2 porties wil je niet.

Inderdaad! Pak 1 protie. Paddo's moet je niet onderschatten.

Oh en beter wacht je minimaal 1 a 2 weken, aangezien je nu last hebt van tollerantie en dus sowieso sterk minder effect zult hebben.

Bovenaan