Naja ik was laatst dus jarig,, en zat al een tijdje te denken om is een keer iets anders te proberen dan wiet.. ik zocht wat op internet wat miss wel geschikt zou zijn enzo en xtc leek me wel chill om voor mn verjaardag is een keer te proberen,, ik vroeg 2 van mn beste vriendinnen wat zij ervan vonden, ze reageerden eerst beetje angstig maar waren op zich wel nieuwsgierig. Na een lange tijd erover na te denken en er over lezen besloten we het toch te doen. We vroegen een vriendin van ons met 'connecties' of ze dat voor ons zou doen,, sinds we wisten dat zij ook wel is dingen uitgeprobeerd heeft en zij het ook ergens vandaan moest halen :P
Naja ze wou het wel voor ons doen en we hadden 3
gevraagd.
1 dag na mijn verjaardagsfeestje (een saaie levensloze zondag) hadden we het opgehaald. We waren er helemaal op voorbereid, we hadden genoeg cola en ander drinken en we waren bij mij thuis (met mn ouders heel toevallig boven xd) en we hadden een hele verdieping voor onszelf, chille muziek en we wisten zo een beetje zeker dat het veilige pillen waren :]
We besloten allemaal een halfje te nemen,, en wat is die smaak facking ranzig zeg terinnnggg
.Het wachten was echt ongelooflijk spannend, we besloten een uur te wachten en als we dan niks voelden weer een halfje te nemen.. Ondertussen gingen we weg uit m'n huis, 1 van mn vriendinnen ging even snel haar hond uitlaten en ik en mn andere vriednin gingen richting skatepark,, weet ook niet wrm maar leek ons wel chill x3
Op de fiets voelde mijn vriendin hem al (iets van een half uur na het innemen) ze begon te praten over hoe lekker ze zich voelde en dat xtc de beste drugs ooit was en ze bedankte me voor het idee enzo
ze was heeeeel vrolijk,, maar ik voelde nog niets en dat zat me ook beetje dwars xd we kwamen aan op skatepark en ik voelde nog steeds niks dus werd een beetje ongeduldig en besloot nog een kwart te nemen.. M'n andere vriendin die net haar hond had uitgelaten kwam op een gegeven moment ook aanfietsen, zij voelde zich ook helemaal geweldig en ik voelde nog steedsbehalve mn zenuwen dan x'D.. Het skateparkje lag in een bos, dus we gingen even richting zo een meertje wandelen,, langzaam maar zeker voelde ik alsof het aankwam, opeens voelde ik me ongelooflijk gelukkig en voelde het alsof ik op wolken zat te lopen ofz mn benen helemaal tintellen en gwn heel mn lichaam gwn
We gingen daar even op een bankje zitten,, ik zat heel de tijd te praten van oooohhh ik voel me zooo lekker, ik ben zoooo gelukkig, ik voel me echt zooo lekker blablabla x'D ik ging met mn handen in mn haar wrijven en dat voelde wel lekker,, maar toen ging ik met mn handen langs mn benen en dat voelde zooooooo goed xD dat was gwn niet normaal elke aanraking was zoo geweldig! niet dat ik geil werd ofz, dat egt totaal niet,, maar egt gwn alles werd mooi en alles voelde lekker en alles klonk zo goed! toen gingen we wat verder het bos in, want er kwamen bij dat vijvertje nog best vaak mensen langs en dan werden we beetje bang dat ze het door zouden hebben (naja mij boeide het eig niet eens zoveel meer ;p) en we kwamen op zooo een mooi plekje,, we gingen even roken (wat ook extra lekker werd toen x3). opeens had ik vreed veel zin om op de grond te gaan liggen, en ik keek zo naar boven en zag de wolken bewegen en de bomen erin afgebeeld en nog een vogel die er zo vrij doorheen vloog, dat klinkt nu vast heel saai, maar dat was zoo mooi voor mij toen en ik ging rondkijken en alles was egt zo geweldig mooi, gewoon echt on-be-schrijvelijk!
Ik werd echt helemaal verliefd op het bos, allen vond beetje jammer dat we geen muziek hadden.. (jaah alleen mp3 even maar dat gaat beetje onhandig als je met zn 3en bent xd)
Echt waar ik voelde me echt zo lekker, ik zou het nooit helemaal goed kunnen beschrijven..
Ik voelde me ook best wel verbonden met mn vriendinnen op een of andere manier,, alsof we samen 1 waren ofz
daarom was het ook zo kut toen 1 van hun opeens naar huis moest
dus ik en mn andere vriendin besloten toen ook naar mijn huis toe te gaan en lekker muziek aanzetten enz, eenmaal thuisgekomen voelde het alsof het alweer aan het uitwerken was.
Alleen opeens kwam mn moeder naar beneden, en het voelde alsof van de zenuwen ik opnieuw begon te spacen ofz xd alsof ik op een bepaalde manier keek, kon ik m best wel spacen op mn vriendin dr hoofd,, ik weet niet of het door het pilletje kwam of ik gwn vaag bezig was maar het leek telkens alsof ze helemaal verdween en alleen dr ogen bleven en dan kwam ze weer terug en dan ging het weer overnieuw x’D
Mrjaah, ik vond het dus echt een chille ervaring. Het was wel heel anders dan ik verwachtte want ik had me nooit zo een heftige ‘geluksgolf’ kunnen voorstellen en volgens mij kun je het ook niet echt echt begrijpen tot je het meemaakt :P,, het duurde trouwens wel veel korter dan ik had verwacht,, iets van 2 uur ofz,, dat was wel jammer.. en ik dacht dat ik (net als bij wiet) een of andere grote vreetbui zou krijgen ofz maar ik was gwn helemaal vol,, leek net alsog dat kleine stukje pil heel mn maag bezette ofzo xD Heel wat later op de avond toen ik wou gaan slapen lukte dat voor geen meter, uren lang wakker in mn bed, dood op, maar slapen lukte echt niet x3 De dag erna was ik ook egt helemaal kapot,, terwijl ik gwn naar school moest en gymen enz x’3
Ik heb nu dus nog 1 en een kwart over,, ik ga ze bewaren voor drum ’n bass party over een paar weken, en dan tot de zomervakantie sowieso niet meer :P
Naja dit was mijn ervaring met xtc, hij is een beetje lang maargoed had er genoeg om over te vertellen xd
xxxx
Naja ze wou het wel voor ons doen en we hadden 3
gevraagd.1 dag na mijn verjaardagsfeestje (een saaie levensloze zondag) hadden we het opgehaald. We waren er helemaal op voorbereid, we hadden genoeg cola en ander drinken en we waren bij mij thuis (met mn ouders heel toevallig boven xd) en we hadden een hele verdieping voor onszelf, chille muziek en we wisten zo een beetje zeker dat het veilige pillen waren :]
We besloten allemaal een halfje te nemen,, en wat is die smaak facking ranzig zeg terinnnggg
Op de fiets voelde mijn vriendin hem al (iets van een half uur na het innemen) ze begon te praten over hoe lekker ze zich voelde en dat xtc de beste drugs ooit was en ze bedankte me voor het idee enzo
ze was heeeeel vrolijk,, maar ik voelde nog niets en dat zat me ook beetje dwars xd we kwamen aan op skatepark en ik voelde nog steeds niks dus werd een beetje ongeduldig en besloot nog een kwart te nemen.. M'n andere vriendin die net haar hond had uitgelaten kwam op een gegeven moment ook aanfietsen, zij voelde zich ook helemaal geweldig en ik voelde nog steedsbehalve mn zenuwen dan x'D.. Het skateparkje lag in een bos, dus we gingen even richting zo een meertje wandelen,, langzaam maar zeker voelde ik alsof het aankwam, opeens voelde ik me ongelooflijk gelukkig en voelde het alsof ik op wolken zat te lopen ofz mn benen helemaal tintellen en gwn heel mn lichaam gwn Ik werd echt helemaal verliefd op het bos, allen vond beetje jammer dat we geen muziek hadden.. (jaah alleen mp3 even maar dat gaat beetje onhandig als je met zn 3en bent xd)
Echt waar ik voelde me echt zo lekker, ik zou het nooit helemaal goed kunnen beschrijven..
Ik voelde me ook best wel verbonden met mn vriendinnen op een of andere manier,, alsof we samen 1 waren ofz
Alleen opeens kwam mn moeder naar beneden, en het voelde alsof van de zenuwen ik opnieuw begon te spacen ofz xd alsof ik op een bepaalde manier keek, kon ik m best wel spacen op mn vriendin dr hoofd,, ik weet niet of het door het pilletje kwam of ik gwn vaag bezig was maar het leek telkens alsof ze helemaal verdween en alleen dr ogen bleven en dan kwam ze weer terug en dan ging het weer overnieuw x’D
Mrjaah, ik vond het dus echt een chille ervaring. Het was wel heel anders dan ik verwachtte want ik had me nooit zo een heftige ‘geluksgolf’ kunnen voorstellen en volgens mij kun je het ook niet echt echt begrijpen tot je het meemaakt :P,, het duurde trouwens wel veel korter dan ik had verwacht,, iets van 2 uur ofz,, dat was wel jammer.. en ik dacht dat ik (net als bij wiet) een of andere grote vreetbui zou krijgen ofz maar ik was gwn helemaal vol,, leek net alsog dat kleine stukje pil heel mn maag bezette ofzo xD Heel wat later op de avond toen ik wou gaan slapen lukte dat voor geen meter, uren lang wakker in mn bed, dood op, maar slapen lukte echt niet x3 De dag erna was ik ook egt helemaal kapot,, terwijl ik gwn naar school moest en gymen enz x’3
Ik heb nu dus nog 1 en een kwart over,, ik ga ze bewaren voor drum ’n bass party over een paar weken, en dan tot de zomervakantie sowieso niet meer :P
Naja dit was mijn ervaring met xtc, hij is een beetje lang maargoed had er genoeg om over te vertellen xd
xxxx