1e x
hay.
ik ben een meid en heb van mn 21ste tot 23ste behoorlijk aan de drugs gezeten. speed coke hasj drank en xtc.
ik heb een leuke maar ook vervelende tijd gehad, vooral omdat ik op den duur na het gebruiken van drugs niet meer zonder drugs op stap wilde.
we begonnen meestal donderdags. de volgende dag ging ik dan niet naar school en probeerde ik te slapen(wat natuurlijk niet echt ging)
vrijdags ging ik weer en zaterdags weer en dat ging dan door tot een uurtje of 16 op zondag.
van maandag tot woensdag was ik helemaal verrot en heb met geluk mn opleiding gehaald.
nu denk je ja maar dat ga ik niet doen.
ik zal je mn 1ste keer vertellen.
mn zusje zat al een tijdje aan de drugs en n vriendin van mij soms. ik wilde er niets mee te maken hebben en hield dit een tijdje vol, totdat ik met de vrienden van mn zusje in aanraking kwam en meeging naar een hardcore party.
er was geen sterke drank, dus ik verveelde me al snel. mn zusje en haar vrienden en die vriendin van mij hadden geslikt en ik dacht ach maakt t uit je bent maar 1 keer jong, dus hup een kwart naar binnen. ik voelde niets en dacht is dit t nu. nee zei mn vriendin neem nog naar een kwart. toen ik die op had kreeg ik na een half uurtje trilbenen. ik ging naar de wc en daar kwam een meisje binnen die er absoluut uit zag alsof ze zo neer kon vallen. dit maakte me super angstig

en alles wat ik wilde was mn zusje.
gelukkig kwam ze er net aan en zag an mij dat t aan t werken was. hahahahaahahha zei ze wat zie je eruit. ik zei ik ben zo moe wil zo graag slapen. ja dan ben je aan t wousen en ze nam me mee ergens naar boven waar iedereen op de grond lag en zat. ga maar zitten n doe je ogen dicht, adem goed door je neus en via je mond weer uit. ik keek om me heen en d8...ja hoor ga hier een beetje met mn ogen dicht zitten. nou zei mn zusje dat doet iedereen en ik keek om me heen. ja hoor iedereen deed zo raar dus ik deed wat ze zei en dat voelde goed. ineens was mn zusje de liefste van de hele wereld en mocht niet meer weg.
een vriend van mijn zusje kwam naar me toe en zei...jeetje je hebt toch niet gebruikt?
ik zei ja en moest lachen. nou dat is mooi stom zei hij, nu kom je dr nooit meer van af. ach zei ik nog, tis maar voor 1x.
hij keek me aan en schudde zn hoofd. dat zei ik ook 5 jaar geleden en liep weg. dit bleef die avond lang door mn hoofd spoken. ik heb de hele avond daar gezeten met af en toe een vriendin of vriend die bij me bleef. alleen zijn wilde ik niet.
het was een fijne maar rare 1ste keer.
niet lang daarna kwam de 2de en daarna nog veeeeeeel meer.
als jij t gaat doen zorg dan dat je pillen getest zijn ookal is t een goede vriend van je. neem nooit meer als een halfje de eerste keer.(dan is de werking ook beter dan wanneer je meteen een hele neemt) denk erom het duurt even voor het inwerkt, dus als je na een kwartier niets voelt neem dan niet meteen meer. als je te veel neemt de eerste keer is dr niets aan(heb ik gezien bij een aantal vrienden)
zorg je niet overhit raakt. neem het liefst aa drank. asl je heel veel water drinkt dan is dit weer niet goed als je gaat slapen. hoe dit presies zit weet ik niet, maar heb ik gehoord. drink genoeg en zorg dat er steeds iemand bekends bij je is. drink of neem er geen andere drugs bij.
k wil geen zeur zijn, maar ik heb zo veel mensen gezien waar het helemaal fout mee ging en das geen fijn gezicht. Mn vriendin en zusje doen het nog steeds en ook dat is niet leuk om te zien als je weet wat er allemaal gebeurt met hun.
ik ben er nu helemaal vanaf(ben nu 26)
of ik t nooit meer doe?? geen idee, maar denk er wel goed over na.
ik wens je een hele fijne avond toe en hoop dat je een fijne trip hebt, maar wees voorzichtig en laat je zeker door anderen niet opnaaien.